Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Word microsoft downloaden....

+6
TukTuk
Bazinga
GreenGrass
silly-one
lyke
LDJ
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Word microsoft downloaden.... - Pagina 2 Empty Re: Word microsoft downloaden....

Bericht  ellibre wo 11 apr 2012 - 22:13

Roodtomaatje schreef:
AngelNyn schreef:
Bruce schreef:Software kopiëren = diefstal
Diefstal = immoreel

Tja ik vind software kopiëren geen stelen smile Zeker niet als het om zulke dingen gaat.
De prijs van het programma zou ook stukken minder hoog zijn als niemand het zou downloaden.. Nu moeten ze er wel veel geld voor vragen.
Dat is natuurlijk ook een beetje een kip-en-ei verhaal, waarbij ik denk dat jouw versie niet helemaal klopt aangezien de prijzen ook al hoog waren toen illegaal downloaden van Office nog helemaal niet mogelijk was. Daarnaast maakte Microsoft in het laatste kwartaal van 2011 6,6 miljard dollar winst op een omzet van 20,9 miljard, dus 31,6% van de omzet was winst. En in 2005 bijvoorbeeld haalde Microsoft relatief gezien vergelijkbare resultaten.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Word microsoft downloaden.... - Pagina 2 Empty Re: Word microsoft downloaden....

Bericht  Roodtomaatje wo 11 apr 2012 - 22:42

ellibre schreef:
Roodtomaatje schreef:
AngelNyn schreef:
Bruce schreef:Software kopiëren = diefstal
Diefstal = immoreel

Tja ik vind software kopiëren geen stelen smile Zeker niet als het om zulke dingen gaat.
De prijs van het programma zou ook stukken minder hoog zijn als niemand het zou downloaden.. Nu moeten ze er wel veel geld voor vragen.
Dat is natuurlijk ook een beetje een kip-en-ei verhaal, waarbij ik denk dat jouw versie niet helemaal klopt aangezien de prijzen ook al hoog waren toen illegaal downloaden van Office nog helemaal niet mogelijk was. Daarnaast maakte Microsoft in het laatste kwartaal van 2011 6,6 miljard dollar winst op een omzet van 20,9 miljard, dus 31,6% van de omzet was winst. En in 2005 bijvoorbeeld haalde Microsoft relatief gezien vergelijkbare resultaten.
Natuurlijk is mijn reactie lekker kort door de bocht, maar in feite komt het daar wel op neer. smile
Roodtomaatje
Roodtomaatje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 394
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Word microsoft downloaden.... - Pagina 2 Empty Re: Word microsoft downloaden....

Bericht  ellibre wo 11 apr 2012 - 22:55

Roodtomaatje schreef:
ellibre schreef:
Roodtomaatje schreef:
AngelNyn schreef:
Bruce schreef:Software kopiëren = diefstal
Diefstal = immoreel

Tja ik vind software kopiëren geen stelen smile Zeker niet als het om zulke dingen gaat.
De prijs van het programma zou ook stukken minder hoog zijn als niemand het zou downloaden.. Nu moeten ze er wel veel geld voor vragen.
Dat is natuurlijk ook een beetje een kip-en-ei verhaal, waarbij ik denk dat jouw versie niet helemaal klopt aangezien de prijzen ook al hoog waren toen illegaal downloaden van Office nog helemaal niet mogelijk was. Daarnaast maakte Microsoft in het laatste kwartaal van 2011 6,6 miljard dollar winst op een omzet van 20,9 miljard, dus 31,6% van de omzet was winst. En in 2005 bijvoorbeeld haalde Microsoft relatief gezien vergelijkbare resultaten.
Natuurlijk is mijn reactie lekker kort door de bocht, maar in feite komt het daar wel op neer. smile
Dit snap ik niet helemaal?

1. De software was al zo duur toen illegaal downloaden of illegale kopieën amper bestonden.
2. Ondanks dat veel mensen voor illegale kopieën kiezen, maakt Microsoft nog altijd een torenhoge winst.

Dat mensen Office vaker legaal zouden kopen als de prijs een stuk lager zou zijn ben ik met je eens. Dat Microsoft de prijs nu wel hoog MOET houden is mijns inziens niet zo gezien de torenhoge winst die ze nog altijd maken.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Word microsoft downloaden.... - Pagina 2 Empty Re: Word microsoft downloaden....

Bericht  SuperGrover wo 11 apr 2012 - 22:57

Wat een gezeikstraal om niks laughcry
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Word microsoft downloaden.... - Pagina 2 Empty Re: Word microsoft downloaden....

Bericht  Roodtomaatje wo 11 apr 2012 - 22:59

SuperGrover schreef:Wat een gezeikstraal om niks laughcry
Dat was dus de reden dat ik maar kortaf reageerde, geen zin in verdere discussie smile

ellibre schreef:
Roodtomaatje schreef:
ellibre schreef:
Roodtomaatje schreef:
AngelNyn schreef:
Bruce schreef:Software kopiëren = diefstal
Diefstal = immoreel

Tja ik vind software kopiëren geen stelen smile Zeker niet als het om zulke dingen gaat.
De prijs van het programma zou ook stukken minder hoog zijn als niemand het zou downloaden.. Nu moeten ze er wel veel geld voor vragen.
Dat is natuurlijk ook een beetje een kip-en-ei verhaal, waarbij ik denk dat jouw versie niet helemaal klopt aangezien de prijzen ook al hoog waren toen illegaal downloaden van Office nog helemaal niet mogelijk was. Daarnaast maakte Microsoft in het laatste kwartaal van 2011 6,6 miljard dollar winst op een omzet van 20,9 miljard, dus 31,6% van de omzet was winst. En in 2005 bijvoorbeeld haalde Microsoft relatief gezien vergelijkbare resultaten.
Natuurlijk is mijn reactie lekker kort door de bocht, maar in feite komt het daar wel op neer. smile
Dit snap ik niet helemaal?

1. De software was al zo duur toen illegaal downloaden of illegale kopieën amper bestonden.
2. Ondanks dat veel mensen voor illegale kopieën kiezen, maakt Microsoft nog altijd een torenhoge winst.

Dat mensen Office vaker legaal zouden kopen als de prijs een stuk lager zou zijn ben ik met je eens. Dat Microsoft de prijs nu wel hoog MOET houden is mijns inziens niet zo gezien de torenhoge winst die ze nog altijd maken.
Je laat buiten beschouwing dat Microsoft de laatste jaren vele andere producten heeft naast Office, dat een bedrijf winst maakt, wil niet zeggen dat ze de prijzen dan maar moeten verlagen. Ik zeg niet dat ik het daarmee eens ben, maar ik heb niet zo'n zin in verdere discussie smile
Roodtomaatje
Roodtomaatje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 394
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum