Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Word microsoft downloaden....

+6
TukTuk
Bazinga
GreenGrass
silly-one
lyke
LDJ
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Word microsoft downloaden.... Empty Word microsoft downloaden....

Bericht  LDJ di 10 apr 2012 - 4:18

Hoe kun je Word microsoft downloaden?
Moet je hiervoor betalen of kan dit gratis?
Ik heb zelf al gekeken, maar ben er echt zo'n leek in.
Kan iemand mij helpen?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Word microsoft downloaden.... Empty Re: Word microsoft downloaden....

Bericht  lyke di 10 apr 2012 - 4:33

Voor de legale versie moet je betalen.
Dan moet je microsoft office kopen. Ik weet niet of je dit kan downloaden. Weet wel dat de media markt het verkoopt.
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Word microsoft downloaden.... Empty Re: Word microsoft downloaden....

Bericht  silly-one di 10 apr 2012 - 4:40

Kan een legale versie downloaden, als je in het onderwijs werkt kan dat zelfs heel goedkoop. Ik heb hemzelf laatst namelijk voor nog geen 10 euro kunnen downloaden inclusief installatie code. Ik zal straks kijken welke site etc. en hoe ik dat heb gedaan. Ga eerst trainen in de regen LOL.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Word microsoft downloaden.... Empty Re: Word microsoft downloaden....

Bericht  GreenGrass di 10 apr 2012 - 5:17

silly-one schreef:Kan een legale versie downloaden, als je in het onderwijs werkt kan dat zelfs heel goedkoop. Ik heb hemzelf laatst namelijk voor nog geen 10 euro kunnen downloaden inclusief installatie code. Ik zal straks kijken welke site etc. en hoe ik dat heb gedaan. Ga eerst trainen in de regen LOL.

www.surfspot.nl bedoel je.
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Word microsoft downloaden.... Empty Re: Word microsoft downloaden....

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 5:51

Is open office geen optie of werkt dat niet meer? Ik gebruik het zelf niet maar daar waren altijd best veel goede verhalen over.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Word microsoft downloaden.... Empty Re: Word microsoft downloaden....

Bericht  silly-one di 10 apr 2012 - 7:02

GreenGrass schreef:
silly-one schreef:Kan een legale versie downloaden, als je in het onderwijs werkt kan dat zelfs heel goedkoop. Ik heb hemzelf laatst namelijk voor nog geen 10 euro kunnen downloaden inclusief installatie code. Ik zal straks kijken welke site etc. en hoe ik dat heb gedaan. Ga eerst trainen in de regen LOL.

www.surfspot.nl bedoel je.

Die heb je en je hebt er nog ééntje www.slim.nl
Ik had wel de download versie en de product code niet gelijk genoteerd. Wilde deze net noteren is na een maand verlopen. Dus als je hier besteld en je kiest voor de download optie ( je krijgt dan wel alles) ook gelijk de code noteren. Als mijn computer nu binnen een week crasht ben ik wederom 10 euro kwijt. Gaat als het goed is niet gebeuren want deze heb ik net ander halve maand haha.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Word microsoft downloaden.... Empty Re: Word microsoft downloaden....

Bericht  Bazinga di 10 apr 2012 - 7:12

Anders weet ik nog een adresje waar je voor een tientje office kan kopen smile
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Word microsoft downloaden.... Empty Re: Word microsoft downloaden....

Bericht  TukTuk di 10 apr 2012 - 7:14

Via www.thepiratebay.com kan je de volledige versie inclusief serial downloaden
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Word microsoft downloaden.... Empty Re: Word microsoft downloaden....

Bericht  ellibre di 10 apr 2012 - 10:36

De tips die je hier krijgt over gratis goedkoop downloaden gelden alleen voor mensen die in de betreffende sector werkzaam zijn. Zo kan ik Office downloaden voor 19 euro op Surfspot via mijn inlogcode van het ziekenhuis, en kon ik het als student voor €45 of zo via mijn studentaccount van de universiteit. Mocht jouw werkgever of onderwijsinstelling geen dergelijke regeling hebben, en je zou Office met hoge korting via Surfspot kopen met de account van iemand anders, dan heb je in principe alsnog een illegale versie.

Downloaden via torrent-sites zoals The Pirate Bay is ook illegaal. Een gratis legale versie van Microsoft Office bestaat niet.

Mocht je per se een legale versie willen, en deze niet goedkoop via je werkgever of onderwijsinstelling kunnen kopen, dan zal je daar flink voor moeten betalen: de goedkoopste versie kost €119 euro op http://office.microsoft.com/nl-be/buy?WT.mc_id=ODC_nlBE_Office_Buy en dan heb je alleen Word, Excel, Powerpoint en OneNote. Mocht je bijvoorbeeld ook Outlook willen, dan zal je een duurder pakket moeten aanschaffen van minimaal €249. Je kunt er vanuit gaan dat voor elk Office-pakket dat onder die prijzen ligt geldt dat het óf zoals hierboven beschreven gaat om een kortingsregeling via een werkgever, óf dat het niet helemaal legaal is.

Nu ben ik zelf ook geen heilig boontje en kan ik me voorstellen dat je liever kiest voor een illegale gratis versie, maar ik vond het wel zo eerlijk om je goed voor te lichten, voordat je een illegale versie gaat downloaden in de veronderstelling dat het legaal is.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Word microsoft downloaden.... Empty Re: Word microsoft downloaden....

Bericht  TukTuk di 10 apr 2012 - 19:46

Maar er is niks mis met een "illegale" versie.. Werkt net zo goed etc..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Word microsoft downloaden.... Empty Re: Word microsoft downloaden....

Bericht  ellibre di 10 apr 2012 - 22:18

Technisch gezien is er niets mis mee nee, moreel en juridisch gezien wel. Nogmaals, ik ben geen heilig boontje en heb zelf in het verleden ook wel illegale software gebruikt, maar ik vind het wel zo netjes om TO daarop te wijzen zodat ze zelf kan beslissen wat ze wil doen. Als zij vervolgens besluit dat ze een illegale versie via torrents wil downloaden wil ik ook nog wel een instructie schrijven over hoe ze dat kan doen.

Ik zou het zelf ook niet waarderen als ik iets illegaals doe in de veronderstelling dat het legaal is omdat ik er van iemand anders over heb gehoord die het deed voorkomen alsof het gewoon legaal was.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Word microsoft downloaden.... Empty Re: Word microsoft downloaden....

Bericht  TukTuk di 10 apr 2012 - 22:26

ellibre schreef:Technisch gezien is er niets mis mee nee, moreel en juridisch gezien wel. Nogmaals, ik ben geen heilig boontje en heb zelf in het verleden ook wel illegale software gebruikt, maar ik vind het wel zo netjes om TO daarop te wijzen zodat ze zelf kan beslissen wat ze wil doen. Als zij vervolgens besluit dat ze een illegale versie via torrents wil downloaden wil ik ook nog wel een instructie schrijven over hoe ze dat kan doen.

Ik zou het zelf ook niet waarderen als ik iets illegaals doe in de veronderstelling dat het legaal is omdat ik er van iemand anders over heb gehoord die het deed voorkomen alsof het gewoon legaal was.

Nee maar je deed het wel een beetje overkomen alsof de software dan niet goed zou zijn smile

En moreel iets mis mee? Onzin, 250 euro vragen voor een software pakket, dat vind ik moreel gezien onjuist. Als ze gewoon 20 euro er voor vragen heb je veel meer kans dat mensen het ook echt kopen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Word microsoft downloaden.... Empty Re: Word microsoft downloaden....

Bericht  ellibre di 10 apr 2012 - 23:15

AngelNyn schreef:Nee maar je deed het wel een beetje overkomen alsof de software dan niet goed zou zijn smile

En moreel iets mis mee? Onzin, 250 euro vragen voor een software pakket, dat vind ik moreel gezien onjuist. Als ze gewoon 20 euro er voor vragen heb je veel meer kans dat mensen het ook echt kopen.
Dat zie ik er zelf eerlijk gezegd niet in terug, maar excuses als dat zo over komt, zo was het niet bedoeld.

Verder maakt het feit dat jij (en ik ook, overigens) geen €119 of €249 over hebt voor een softwarepakket de prijs niet moreel onjuist. Microsoft is vrij om te vragen voor haar software wat ze wil, het is vervolgens aan consumenten om te bepalen of ze dat er voor over hebben. Als dat niet zo is kan je ook kiezen voor gratis alternatieven zoals OpenOffice. Zo heeft de tekstverwerker van OpenOffice bijna dezelfde functionaliteit als Microsoft Word en kan je met OpenOffice ook bestanden opslaan als .doc bestanden, en Word bestanden openen en bewerken.


Laatst aangepast door ellibre op di 10 apr 2012 - 23:16; in totaal 2 keer bewerkt
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Word microsoft downloaden.... Empty Re: Word microsoft downloaden....

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 23:15

AngelNyn schreef:

Nee maar je deed het wel een beetje overkomen alsof de software dan niet goed zou zijn Word microsoft downloaden.... 561177

En moreel iets mis mee? Onzin, 250 euro vragen voor een software pakket, dat vind ik moreel gezien onjuist. Als ze gewoon 20 euro er voor vragen heb je veel meer kans dat mensen het ook echt kopen.
Word microsoft downloaden.... 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Word microsoft downloaden.... Empty Re: Word microsoft downloaden....

Bericht  TukTuk di 10 apr 2012 - 23:17

Bruce schreef:
AngelNyn schreef:

Nee maar je deed het wel een beetje overkomen alsof de software dan niet goed zou zijn Word microsoft downloaden.... 561177

En moreel iets mis mee? Onzin, 250 euro vragen voor een software pakket, dat vind ik moreel gezien onjuist. Als ze gewoon 20 euro er voor vragen heb je veel meer kans dat mensen het ook echt kopen.
Word microsoft downloaden.... 394967

Had wel zo'n reactie verwacht, maar 250 euro voor gewoon wat simpele software waar je niet zonder kan, slaat toch nergens op. Voor bedrijven vind ik het een ander verhaal, maar voor een gemiddeld huishouden is 250 euro écht heel veel geld.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Word microsoft downloaden.... Empty Re: Word microsoft downloaden....

Bericht  Phileine di 10 apr 2012 - 23:32

AngelNyn schreef:
Bruce schreef:
AngelNyn schreef:

Nee maar je deed het wel een beetje overkomen alsof de software dan niet goed zou zijn Word microsoft downloaden.... 561177

En moreel iets mis mee? Onzin, 250 euro vragen voor een software pakket, dat vind ik moreel gezien onjuist. Als ze gewoon 20 euro er voor vragen heb je veel meer kans dat mensen het ook echt kopen.
Word microsoft downloaden.... 394967

Had wel zo'n reactie verwacht, maar 250 euro voor gewoon wat simpele software waar je niet zonder kan, slaat toch nergens op. Voor bedrijven vind ik het een ander verhaal, maar voor een gemiddeld huishouden is 250 euro écht heel veel geld.

Ik ben het er wel mee eens dat de prijs absurd hoog is. Word is een product waar bijna niemand zonder kan en dan snap ik niet waarom de prijs zo hoog is. Ik denk ook dat als je de prijs aantrekkelijker maakt, meer mensen kiezen voor een legale versie.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Word microsoft downloaden.... Empty Re: Word microsoft downloaden....

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 2:45

AngelNyn schreef:
Bruce schreef:
AngelNyn schreef:

Nee maar je deed het wel een beetje overkomen alsof de software dan niet goed zou zijn Word microsoft downloaden.... 561177

En moreel iets mis mee? Onzin, 250 euro vragen voor een software pakket, dat vind ik moreel gezien onjuist. Als ze gewoon 20 euro er voor vragen heb je veel meer kans dat mensen het ook echt kopen.
Word microsoft downloaden.... 394967

Had wel zo'n reactie verwacht, maar 250 euro voor gewoon wat simpele software waar je niet zonder kan, slaat toch nergens op. Voor bedrijven vind ik het een ander verhaal, maar voor een gemiddeld huishouden is 250 euro écht heel veel geld.
Tja het is natuurlijk ook wel een beetje een bizarre opmerking. Ik ben het met je eens dat 250 euro een bizar bedrag is voor zo'n softwarepakket, maar dat maakt het niet ineens moreel verantwoord om zo'n pakket dan maar illegaal te downloaden of te kopiëren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Word microsoft downloaden.... Empty Re: Word microsoft downloaden....

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 2:47

Ik heb op mijn laptop Microsoft starter office staan. Een gratis versie die erop stond, en die gewoon hetzelfde kan, als de betaalde versie. Dat vond ik dan weer wel netjs van Microsoft smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Word microsoft downloaden.... Empty Re: Word microsoft downloaden....

Bericht  TukTuk wo 11 apr 2012 - 2:53

Bruce schreef:
AngelNyn schreef:
Bruce schreef:
AngelNyn schreef:

Nee maar je deed het wel een beetje overkomen alsof de software dan niet goed zou zijn Word microsoft downloaden.... 561177

En moreel iets mis mee? Onzin, 250 euro vragen voor een software pakket, dat vind ik moreel gezien onjuist. Als ze gewoon 20 euro er voor vragen heb je veel meer kans dat mensen het ook echt kopen.
Word microsoft downloaden.... 394967

Had wel zo'n reactie verwacht, maar 250 euro voor gewoon wat simpele software waar je niet zonder kan, slaat toch nergens op. Voor bedrijven vind ik het een ander verhaal, maar voor een gemiddeld huishouden is 250 euro écht heel veel geld.
Tja het is natuurlijk ook wel een beetje een bizarre opmerking. Ik ben het met je eens dat 250 euro een bizar bedrag is voor zo'n softwarepakket, maar dat maakt het niet ineens moreel verantwoord om zo'n pakket dan maar illegaal te downloaden of te kopiëren.

Nouja ik vind het ook een beetje ver gaan om te zeggen dat het moreel niet juist is om software te kopiëren.. Je pleegt geen moord ofzo hoor!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Word microsoft downloaden.... Empty Re: Word microsoft downloaden....

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 2:56

Software kopiëren = diefstal
Diefstal = immoreel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Word microsoft downloaden.... Empty Re: Word microsoft downloaden....

Bericht  Bazinga wo 11 apr 2012 - 3:02

Ik wil net zeggen... Omdat je een brood te duur vindt, steel je 'm toch niet? Hoe je 't ook went of keert; niet-originele software aanschaffen of downloaden is fout! Ik doe 't ook hoor, dus ik bedoel dit niet om de Moraalridder van de maand uit te hangen, maar 't is gewoon zo.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Word microsoft downloaden.... Empty Re: Word microsoft downloaden....

Bericht  LDJ wo 11 apr 2012 - 3:05

Het is al opgelost.
Mijn collega heeft nog een cd-rom waarmee ik het kan downloaden.
Hoef ik Word tenminste niet voor zoveel geld te downloaden Word microsoft downloaden.... 394967 .
Ik vind het echt belachelijk en schrikbarend duur!!
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Word microsoft downloaden.... Empty Re: Word microsoft downloaden....

Bericht  TukTuk wo 11 apr 2012 - 3:36

Bruce schreef:Software kopiëren = diefstal
Diefstal = immoreel

Tja ik vind software kopiëren geen stelen smile Zeker niet als het om zulke dingen gaat.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Word microsoft downloaden.... Empty Re: Word microsoft downloaden....

Bericht  ellibre wo 11 apr 2012 - 5:03

AngelNyn schreef:
Bruce schreef:Software kopiëren = diefstal
Diefstal = immoreel

Tja ik vind software kopiëren geen stelen smile Zeker niet als het om zulke dingen gaat.
Maar met alle respect, wat jij of ik er van vind doet er echt totaal niet toe. Het illegaal kopiëren van software is in strijd met de Auteurswet en dus een strafbaar feit.

Zo vind ik zelf flitspalen belachelijk en eerder gevaarlijk dan veilig, en zie het op een ludieke wijze onbruikbaar maken van een flitspaal als burgerlijke ongehoorzaamheid. Wat ik daar van vind doet er echter niet toe, want het blijft een strafbaar feit.

Nogmaals, ik probeer hier niet de moraalridder uit te hangen en heb zelf ook echt wel eens illegale software gebruikt of een film gedownload, en ik vind €119 euro (en dus geen €250 euro zoals jij zegt) voor het basispakket van Microsoft Office ook erg duur, maar jouw standpunt raakt echt kant noch wal. Vooral omdat er wel gewoon een gratis alternatief beschikbaar is.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Word microsoft downloaden.... Empty Re: Word microsoft downloaden....

Bericht  Roodtomaatje wo 11 apr 2012 - 20:11

AngelNyn schreef:
Bruce schreef:Software kopiëren = diefstal
Diefstal = immoreel

Tja ik vind software kopiëren geen stelen smile Zeker niet als het om zulke dingen gaat.
De prijs van het programma zou ook stukken minder hoog zijn als niemand het zou downloaden.. Nu moeten ze er wel veel geld voor vragen.
Roodtomaatje
Roodtomaatje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 394
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum