Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eindelijk.....

Ga naar beneden

Eindelijk..... Empty Eindelijk.....

Bericht  Gast za 7 apr 2012 - 8:31

Na jaren klungelen hebben we de katten eindelijk op een goed onderhoudsdieet tegen blaadgruis cheers

James begon een paar jaar geleden met ernstige blaasgruis. Begonnen met Hills s/d daarna c/d maar het bleef terugkomen. Zelfs een operatie kwam ter sprake.
Toen overgestapt op Royal Canon high dilution. Dat ging goed tot ik vorig jaar besloot over te stappen op vers vlees. James deed het goed maar prompt kreeg Elmert blaasgruis.
Weer high dilution en daarna urinary maar het kwam bij Elmert weer terug.

Het zat me toch niet lekker dat ze alle 5 die high dilution aten (al kan het volgens de da en de Royal Canin geen kwaad) dus ben ik twee weken geleden toch weer gestart met Royal Canin Urinary en hey gaat goed!
Ik ben hier zoooo blij mee! Eindelijk voer wat goed is voor alle 5 de katten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eindelijk..... Empty Re: Eindelijk.....

Bericht  Gast za 7 apr 2012 - 8:44

Wat fijn! Hoe merk je eigenlijk al dat niet goed gaat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eindelijk..... Empty Re: Eindelijk.....

Bericht  Gast za 7 apr 2012 - 8:51

De eerste keer had ik het niet door. James had vaker ruzie met zijn broer en was onzindelijk.
Op een gegeven moment zat hij in plashouding te grommen en reageerde hij ook agressief tegen mij. Toen heb ik voor de zekerheid de da gebeld en moest ik direct komen. Hij bleek helemaal vol en verstopt te zitten. 24 uur later had Hoi dood kunnen wezen.

Daarna merkte ik het al heel snel doordat hij onrustig werd en niet op de bak ging.

Bij Elmert merkte ik het meteen doordat hij onrustig was en kleine plasjes deed.
Bij hem waren we er gelukkig meteen snel bij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eindelijk..... Empty Re: Eindelijk.....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum