Geblokkeerd hotmail account verwijderen
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Geblokkeerd hotmail account verwijderen
Ik heb een hotmail e-mailadres die ik al jaren niet gebruik. Maar ineens hoor ik van mensen uit mijn omgeving dat hij spam verstuurd, dus ik wilde hem verwijderen. Maar toen ik inlogde, kwam er te staan dat hij geblokkeerd was, omdat hij idd spam verstuurd. Hoe krijg ik dat account nu verwijdert? Het enige dat ik kan doen is hem deblokkeren, maar dat wil ik niet.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Geblokkeerd hotmail account verwijderen
Kan je hem niet heel even deblokkeren, zodat je hem dan wel kunt verwijderen? Of gaat daar een paar dagen overheen ofzo?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Ja ik heb geen idee, maar ik voel er niets voor om dat account te deblokkeren, misschien gaat hij dan juist wel meer spam versturen. Misschien is hij geblokkeerd nadat de spam verzonden is, en zorgt de blokkade ervor dat dat niet verder gebeurd.
SuperGrover- Ratel
SuperGrover schreef:Ja ik heb geen idee, maar ik voel er niets voor om dat account te deblokkeren, misschien gaat hij dan juist wel meer spam versturen. Misschien is hij geblokkeerd nadat de spam verzonden is, en zorgt de blokkade ervor dat dat niet verder gebeurd.
Ik zou hem juist wel even deblokkeren, misschien verstuurd hij dan nog wel een keer spam, maar dan houd het daarna ten minste op als je het account verwijderd. Als je niets doet, zal het sowieso door blijven gaan.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Ik heb 2 jaar geleden een nieuw account aangemaakt, wilde met een schone lei beginnen. En heb toen iedereen uit mijn adressenlijst een mail gestuurd (vanaf mijn nieuwe account) dat dit voortaan mijn nieuwe mailadres was. En voilà, ineens was mijn account geblokkeerd omdat er spam vanaf verstuurd werd: een nieuw account waarop out of the blue ongeveer 100 mailtjes verstuurd werden. Dat ik dit bewust deed en dat het geen spam was, dat drong niet door tot meneer Hotmail.
Hoe het precies gegaan is weet ik niet meer, maar via heel veel gegoogle kwam ik op een site van hotmail terecht, waar ik een mail naar toe heb geschreven (in het engels want het liep via Amerika) met daarin uitleg wat er nu werkelijk gebeurd was en dat mijn mail dus geen spam waren en met het verzoek mijn account te deblokkeren. Het duurde een paar dagen, maar toen was mijn account inderdaad ineens niet meer geblokkeerd en kon ik weer over mijn nieuwe mailadres beschikken. Wat een ellende...
Maar het komt er dus op neer dat je niet zelf je account kunt deblokkeren, dat moet zo'n Amerikaanse pief voor je doen. Het was heel lastig om dat te vinden, mij lukte het niet maar dankzij een kennis van me ben ik toen toch op de juiste site terecht gekomen. Dus ik wens je succes!! :S
Hoe het precies gegaan is weet ik niet meer, maar via heel veel gegoogle kwam ik op een site van hotmail terecht, waar ik een mail naar toe heb geschreven (in het engels want het liep via Amerika) met daarin uitleg wat er nu werkelijk gebeurd was en dat mijn mail dus geen spam waren en met het verzoek mijn account te deblokkeren. Het duurde een paar dagen, maar toen was mijn account inderdaad ineens niet meer geblokkeerd en kon ik weer over mijn nieuwe mailadres beschikken. Wat een ellende...
Maar het komt er dus op neer dat je niet zelf je account kunt deblokkeren, dat moet zo'n Amerikaanse pief voor je doen. Het was heel lastig om dat te vinden, mij lukte het niet maar dankzij een kennis van me ben ik toen toch op de juiste site terecht gekomen. Dus ik wens je succes!! :S
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn account is ook wel eens geblokkeerd geweest, kon ik gewoon zelf deblokkeren hoor.
Je moet dan geloof ik wel een nieuw wachtwoord aanmaken, dan houd de spam ook op. SG ik zou hem dus zeker wel deblokkeren, dan wordt er als het goed is niet weer spam verstuurd.
Hoe je je account vervolgens kan verwijderen, geen idee.
Je moet dan geloof ik wel een nieuw wachtwoord aanmaken, dan houd de spam ook op. SG ik zou hem dus zeker wel deblokkeren, dan wordt er als het goed is niet weer spam verstuurd.
Hoe je je account vervolgens kan verwijderen, geen idee.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Maar ik moet mijn telefoonnummer daarvoor invullen. Dat vind ik nogal vreemd, ik heb mijn telefoonnummer nooit ingevoed op hotmail en eigenlijk vind ik het ook een onprettig idee om dat te doen...
SuperGrover- Ratel
SuperGrover schreef:Maar ik moet mijn telefoonnummer daarvoor invullen. Dat vind ik nogal vreemd, ik heb mijn telefoonnummer nooit ingevoed op hotmail en eigenlijk vind ik het ook een onprettig idee om dat te doen...
Heb ik ook gedaan met dat telefoonummer, toen was het opgelost. Wel pas gedaan nadat ik hier advies had gevraagd. Ook moet je even je wachtwoord veranderen, schijnt ook te helpen ter voorkoming van spammen. Succes!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» hotmail account laten verwijderen
» HTC vraag: hotmail als mail account
» Map verwijderen in Hotmail
» Geblokkeerd op whatsapp
» Sms'jes krijgen van geblokkeerd nummer
» HTC vraag: hotmail als mail account
» Map verwijderen in Hotmail