Wat is jullie huidige verslaving? ;-)
+56
Summerlovin
heartsdale
Sugarfall
_Lacey_
Bay
Jerry
Bloom
Ringling
Muurvlindertje
Snoes
Shisha
duckie
_Lana_
Annemoontje
Aziraphale
*Lookie*
Printje
Zora
Rush
Monte
Susan
Nora
Ella
Pandora
litllejoy
Flip Fluitketel
Sanne_86
Inge
Lejow
tuttebel
bolus26
Raindrop
Mizz_S
TNMN
SoGood
Twellie
Rovine
Ibbeltje
Oasis
CCC
Suus
loura
Blond
Sterre
Caramba
sanne-84
SarahKey
Zwerver
Sushi
JD
Beachgirl
Sorella
Lady Starstruck
Marin
Star007
Bazinga
60 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Wat is jullie huidige verslaving? ;-)
Punk'd schreef:Deze paaskoekjes.. ben blij dat ze ze alleen met pasen hebben.
1 koekje is 50 Kcal pff haha en nog kan ik er niet afblijven.
Oooh ja die vind ik ook altijd zo lekker! Ik heb pas 1 pak van mezelf mogen kopen dit jaar. Goed he. Ok misschien eet ik er bij m'n moeder ook nog wel een aantal
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Hm volgens mij hebben we die hier niet nee Wel veel soorten, maar da's meer de maten, herkomst en hoe erg 't gezouten is etc...
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Haha, geweldige tekst op de zakjes... Eat. Spit. Be Happy.
Gast- Gast
Ik ben gek op die paaskoekjes! Vooral die met de gekleurde hageltjes erop, die zitten er hier niet bij geloof ik. Heb ze zelf nog nooit gekocht, en dat wil ik graag zo houden Kreeg ze vroeger vaak bij mijn oma. Heb er dit jaar nog maar eentje gehad!Marin schreef:Punk'd schreef:Deze paaskoekjes.. ben blij dat ze ze alleen met pasen hebben.
Oooh ja die vind ik ook altijd zo lekker! Ik heb pas 1 pak van mezelf mogen kopen dit jaar. Goed he. Ok misschien eet ik er bij m'n moeder ook nog wel een aantal
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik lust deze niet meer, door een vervelend voorval tijdens wiskunde...
We hadden deze koekjes in de pauze gehaald en in m'n tas gelegd.. De tas stond tussen mijn stoel en die van mijn beste vriendin in en af en toe sneakte we ons hand omlaag, voor een koekje! Maaarr ik lette voor 't eerst 's een beetje op en hoorde haar nog wel smakken, maar goed, dat kan... Laat ik later, heel sneaky en subtiel... M'n hand in de tas glijden om een koekje te pakken.. Voel ik.. Iets.. Zachts? Beetje vochtig?
Kijk ik omlaag; liggen er alleen nog koekjes! Letterlijk, koekjes, de bovenkant had ze eraf gevroten en de koekjes had ze teruggegooid!!
Bazinga- Ratel
Cola met suiker, dronk voor de zwangerschap altijd light... Maar dat feest is vanaf maandag ook weer over, de kilo's vliegen er letterlijk aan...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Energiedrankjes.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Momenteel de witte paaseitjes met hazelnoot die hier naast mij staan. Echt het 1e zakje wat ik huis heb gehaald. Maar damn wat zijn ze lekker.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Vorige week een pak gekocht en na een halve was ik misselijk, dus die koop ik nu niet meer. Als ik ze weer lust zijn ze toch al uit de schappen.
Momenteel chocolade denk ik. Heb het een aantal maanden niet op vanwege dieet en toen probeerde ik een stukje... en dat was goddelijk! Nu neem ik weer regelmatig was.
En iets gezonder: paprika. Ik eet er gemiddeld eentje per dag. In de salade, gewoon rauw, door het avondeten, op de pizza, etc. De paprikastoplichten zijn hier niet aan te slepen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ik ook humus! En tapenade van zongedroogde tomaten, zoute popcorn en gedroogde cranberry's.
Verder al jaren chocolade en eierkoeken.
Verder al jaren chocolade en eierkoeken.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Humus! Normale, met zongedroogde tomaten of met gecarameliseerde (schrijf je dat zo?) ui.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Jop schreef:Punk'd schreef:Deze paaskoekjes.. ben blij dat ze ze alleen met pasen hebben.
Ik lust deze niet meer, door een vervelend voorval tijdens wiskunde...
We hadden deze koekjes in de pauze gehaald en in m'n tas gelegd.. De tas stond tussen mijn stoel en die van mijn beste vriendin in en af en toe sneakte we ons hand omlaag, voor een koekje! Maaarr ik lette voor 't eerst 's een beetje op en hoorde haar nog wel smakken, maar goed, dat kan... Laat ik later, heel sneaky en subtiel... M'n hand in de tas glijden om een koekje te pakken.. Voel ik.. Iets.. Zachts? Beetje vochtig?
Kijk ik omlaag; liggen er alleen nog koekjes! Letterlijk, koekjes, de bovenkant had ze eraf gevroten en de koekjes had ze teruggegooid!!
Ieuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!! Ook al doe je dat, dan ga je ze toch niet terugleggen?
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Ze dacht dat ik niet meer hoefde en dat ze daarna wel de verpakking + koekjes kon weggooien
Bazinga- Ratel
Hahaha, lol
Mijn huidige verslaving; Cheese&Onion chips en zoute stokjes!
Mijn huidige verslaving; Cheese&Onion chips en zoute stokjes!
Gast- Gast
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
ik vinddie lentekransen zo lekker (ronde koeken met geel groene hagelsagjes erop) gelukkig is pasen bijan voro bij en het pakje bijna leeg!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Marin schreef:Ik heb sinds een half jaar een truffelsalami verslaving. Beetje decadent, een bolletje salami met truffel er in en een laagje parmezaan er omheen. Het allerlekkerst als het flinterdun wordt gesneden door de slager en dan met mate eten bij de borrel. Ken het van m'n schoonmoeder, toen op m'n eigen verjaardag gegeten en intussen vindt m'n moeder het ook heerlijk. Alleen had ze laatst een bolletje thuis liggen en heb ik die per ongeluk ( ) in m'n eentje helemaal opgegeten. Toen vond ik t niet zo lekker meer. Goede les voor me, less is more.
oeh, die vind ik ook echt zo lekker. wij halen er meestal 1 om het weekend want echt goed voor de lijn is het niet haha. Tegenwoordig maak ik altijd kaas/vlees-plankjes in het weekend en dan moet dat er natuurlijk bij zitten, evenals gerookte ham verschillende zelfgemaakte tapenades en verschillende kaasjes. Ik vind de combinatie met een klein stukje kaas ook altijd erg lekker
tuttebel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12
En van die paas merengue schuimpjes met chocola en van die gele spikkels.. Die zijn alleen met kerst en pasen te krijgen hehe
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Old amsterdam (of andere kaas) met chilisaus
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
caramelised pear/Turkish apple/ lemon pie thee, en dan afwisselen.
de praliné eitjes van het Kruidvat (helaas voor de lijn verkopen ze ze in zakken van 1 kilo en heb ik voor Pasen van mijn moeder weer een zak erbij gekregen:P)
afbakbroodjes met fricandeau en peper.
de praliné eitjes van het Kruidvat (helaas voor de lijn verkopen ze ze in zakken van 1 kilo en heb ik voor Pasen van mijn moeder weer een zak erbij gekregen:P)
afbakbroodjes met fricandeau en peper.
Sanne_86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 171
Punten : 208
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is je nieuwe verslaving?
» Wat is jouw verslaving?
» vakantieveilingen is zon leuke verslaving
» Mijn nieuwste verslaving
» Ik en mijn nieuwe shop-verslaving!