Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou je doen met een miljoen?

+30
Herfstblaadjes
Rovine
Arwyn
SuperGrover
sanskie
SoGood
Lenthe
Rush
Caroow
_Lacey_
Bosjesvrouw
TukTuk
redd
Bazinga
Sorella
Pompoen
nijntje4
M@niek
Mamsie
Mida4you
rapa nui
Monte
*Noosa
Sarah1985
Viva
Marin
RYW
Sugarfall
ellibre
Roza
34 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wat zou je doen met een miljoen? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou je doen met een miljoen?

Bericht  Guus vr 6 apr 2012 - 6:03

Mijn vriend het bed insleuren en de condooms erbuiten laten smile

Daarna studieschulden aflossen, huis hier in de buurt kopen en de bruiloft gaan plannen met een fantastische huwelijksreis erachteraan

Ow en mijn werk bellen en zeggen dat ik niet meer kom om vervolgens op mijn dooie gemakkie te gaan solliciteren of wie weet wel iets voor mijzelf beginnen
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je doen met een miljoen? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou je doen met een miljoen?

Bericht  Tinus vr 6 apr 2012 - 23:24

Eerst een wereldreis maken. Dan een huis kopen, en ik geef ook wat aan mijn familie en ik zou een goed doel zoeken die bij mij past. Als ik genoeg zou hebben om voortaan me geen zorgen meer te maken, dan zou ik de helft minder gaan werken en de rest invullen met vrijwilligerswerk.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Beachgirl vr 6 apr 2012 - 23:51

een leuk huisje kopen en een nieuwe auto, motorrijbewijs halen en motor kopen. Vakantie naar Aruba met de hele familie, en daarna misschien een winkel beginnen o.i.d. of een kattenopvang ofzo.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: