Weekendplannen!!
+33
Cow
bolus26
SleepingBeauty
Laquisia
Frappuccino
Cheesegirl
Bosjesvrouw
Arwyn
Zonnetje
Mystic
Caroow
SoezieQ
studiebol
Suus
Mysterious
Flinder
Sarah1985
Xanna
Roze Roos
Mermaid
Chocolate Cookie
Sweety
Lady4
rapa nui
Ploen
_DoI
NerdChic
Silver
ekiaam87
Oasis
Bliss
Jeanette
Cherique
37 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Weekendplannen!!
Ik ga morgen naar Amsterdam, korendagen in Paradiso kijken en het koor van mijn moeder filmen.. Daar zullen we ook eten, denk ik en zondag ga ik lekker niksen
Gast- Gast
Vandaag:
Huishouden
Studeren
In de tuin bezig
Pokeren met familie
Morgen:
Studeren
Huishouden
Boeiend hè :p
Huishouden
Studeren
In de tuin bezig
Pokeren met familie
Morgen:
Studeren
Huishouden
Boeiend hè :p
Gast- Gast
vandaag allesop t gemakje! beetje boodschappen doen,opruimen en een beetje werken nog
en morgen heb ik een concert van de muziek dus nog ff oefenen vandaag.
en morgen heb ik een concert van de muziek dus nog ff oefenen vandaag.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb en heerlijk weekend!
Vandaag even opruimen en dan naar mn vriend toe, die heeft zn kinders weer dus we gaan iets leuks doen vanmiddag.
Vanavond geef ik een verassingsfeestje voor hem omdat hij nu officieel gescheiden is. En morgen gaan we lekker een nachtje naar Noordwijk, heerlijk een beetje uitwaaien en van elkaar genieten!!!
Vandaag even opruimen en dan naar mn vriend toe, die heeft zn kinders weer dus we gaan iets leuks doen vanmiddag.
Vanavond geef ik een verassingsfeestje voor hem omdat hij nu officieel gescheiden is. En morgen gaan we lekker een nachtje naar Noordwijk, heerlijk een beetje uitwaaien en van elkaar genieten!!!
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Vandaag:
- Naar de stad vanavond om wat te drinken met vriendinnen
Zondag:
Geen plannen.
- Naar de stad vanavond om wat te drinken met vriendinnen
Zondag:
Geen plannen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn plannen zijn dat ik straks word opgehaald door mijn vriend..gaan we naar zijn schoonouders (al té lang niet meer geweest..) daarna thuis eten en vanavond komen vrienden bij ons filmpje kijken; Paranormal Activity 2 Morgenmiddag viert mijn broertje zijn verjaardag! Hij heeft de magische leeftijd van 16jaar bereikt...dé leeftijd dat hij alcohol mag kopen in de supermarkt, hij is helemaal gelukkig
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Heb nu mijn haartjes in de verf zitten en twijfel of ik nog even langs de kapper ga... Weet alleen niet wat ik met mijn haar wil/ aanmoet! Zonnebankje pakken vanmiddag en vooral lekker chillen verder.... Vanavond nog even d estad in met een vriendin...
Morgen even naar Beverwijk met mijn vriend en misschien nog even naar de Ikea... En dan is het alweer voorbij!
Morgen even naar Beverwijk met mijn vriend en misschien nog even naar de Ikea... En dan is het alweer voorbij!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Nou mijn plannen van gisteravond heb ik al moeten cancelen wegens ziekte, echt balen!! Voel me nog steeds niet goed, maar wil mijn plannen van vandaag niet weer af hoeven zeggen... Kijk het dus nog maar even aan.
@ Sweety: Buzz is zo leuk! Heb ik met kerst steeds met mijn date gedaan, ik was echt verslaafd zo ongeveer Bij hem kon je trouwens kiezen wat voor vragen: van alles wat of alleen muziekvragen/filmvragen/sportvragen. Wij deden meestal alles door elkaar.
@ Dolcis: heb jij je naam laten veranderen? Wie was je eerst?
Edit: ik zie het al, je bent wie ik dacht dat je was!
@ Sweety: Buzz is zo leuk! Heb ik met kerst steeds met mijn date gedaan, ik was echt verslaafd zo ongeveer Bij hem kon je trouwens kiezen wat voor vragen: van alles wat of alleen muziekvragen/filmvragen/sportvragen. Wij deden meestal alles door elkaar.
@ Dolcis: heb jij je naam laten veranderen? Wie was je eerst?
Edit: ik zie het al, je bent wie ik dacht dat je was!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Vandaag een rustige dag. Beetje opruimen, computeren, tv kijken, badkamer poetsen en kleding wassen. Morgen een feestje, verder niets.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: