Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

NAV Hoe vaak zeg jij "ik hou van jou"

+16
Sugarfall
Sweety
Emma_
TwistedAngel
*Troela*
Caroow
Twellie
Mr.Tigger
Marin
Rose
SoGood
Silver
sanskie
Bolleke
VeryCherry
Rush
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

NAV Hoe vaak zeg jij "ik hou van jou" - Pagina 2 Empty Re: NAV Hoe vaak zeg jij "ik hou van jou"

Bericht  Niekske do 5 apr 2012 - 1:40

Tegen mijn vriend regelmatig, maar zeker niet elke dag. Het moet wel speciaal blijven smile en soms tegen mijn ouders en mijn vriendinnetjes.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV Hoe vaak zeg jij "ik hou van jou" - Pagina 2 Empty Re: NAV Hoe vaak zeg jij "ik hou van jou"

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 1:57

Tegen mijn vriend dagelijks, verder eigenlijk nooit.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 2:31

Ik zeg het alleen maar tegen mijn vriend. Ook nog vrij regelmatig. Alleen bij bijzondere gelegenheden zeg ik het tegen familie.

Gast
Gast

Bericht  _Cyn_ do 5 apr 2012 - 5:48

Ik zeg vaak dingen als love you, of hou van je tegen m'n vriend. Maar als ik het echt voel en heel lief en met emotie wil zeggen komt er niks uit Rolling Eyes. Maar hij weet dat ik van hem hou, dus vind ik niet dat ik het vaak moet zeggen. Al wil ik het zelf wel regelmatig horen :cyclops:
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12

Bericht  Merai do 5 apr 2012 - 6:06

Ik zeg het alleen op momenten dat ik het heel sterk voel. Tegen mijn vriend is dat soms een paar keer per dag maar het kan net zo goed een week niet gezegd worden. De laatste tijd realiseer ik me steeds meer hoe belangrijk mijn vrienden en vriendinnen voor me zijn, ik probeer dus ook vaker uit te spreken dat ik van hen houd maar dat is niet heel vaak. Mijn vader zegt het eigenlijk nooit, ik ben dus ook niet gewend om het tegen hem te zeggen, stuur soms wel een hartje onder een bericht als vervanging Wink
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: