vandaag is stom
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
vandaag is stom
Feeling like i'm letting everone down today....
Een 'standje' op m'n werk omdat ik iets niet goed geregeld zou hebben (bleek later dat ik wél gelijk had en zij niet, maargoed).
Strontverkouden en dus een concert van het koor van een goede vriending moeten afzeggen.
De buurvrouw kwam langs om te klagen dat ons brandalarm de hele dag afgegaan was (batterij leeg, stomme dingen).
En mijn schoonouders wilden met ons brunchen 2e Paasdag, maar we hadden al toegezegd naar mijn familie te gaan.
Verder vind ik mezelf vandaag ontzettend zeurderig (zie dit topic) en vervelend. En mijn hoofd loopt even over van alles wat ik moet gaan doen / rechtzetten / nalopen etc.
Kortom, een stomme dag vandaag. Gelukkig morgen vrij dus alle tijd om bij te komen, beter te worden en weer leuk te doen tegen iedereen.
Hoe was jullie dag?
Een 'standje' op m'n werk omdat ik iets niet goed geregeld zou hebben (bleek later dat ik wél gelijk had en zij niet, maargoed).
Strontverkouden en dus een concert van het koor van een goede vriending moeten afzeggen.
De buurvrouw kwam langs om te klagen dat ons brandalarm de hele dag afgegaan was (batterij leeg, stomme dingen).
En mijn schoonouders wilden met ons brunchen 2e Paasdag, maar we hadden al toegezegd naar mijn familie te gaan.
Verder vind ik mezelf vandaag ontzettend zeurderig (zie dit topic) en vervelend. En mijn hoofd loopt even over van alles wat ik moet gaan doen / rechtzetten / nalopen etc.
Kortom, een stomme dag vandaag. Gelukkig morgen vrij dus alle tijd om bij te komen, beter te worden en weer leuk te doen tegen iedereen.
Hoe was jullie dag?
Gast- Gast
Re: vandaag is stom
Soms heb je even van die baaldagen en dan is alles gewoon stom, wat er ook gebeurt.
Mijn dag is met name gewoon raar... Ik heb nog best wel jetlag, want ik heb tot half 2 in bed liggen slapen, ik kon gewoon niet wakker worden! Eenmaal wakker en aangekleed eindelijk met de trein terug naar Den Haag gegaan..Was ik bijna daar gearriveerd, kreeg ik te horen dat ik vanavond weer naar Schiphol moet komen en weer naar Istanbul ga. Dus gauw haast haast spullen thuis droppen, maar toen kreeg ik telefoontje dat het de nachtvlucht wordt ipv avondvlucht, dus nu zit ik eigenlijk maar thuis te wachten tot de chauffeur er is en geen idee of die mij dan naar Schiphol brengt of alleen het pakketje komt afleveren en ik met de trein moet. Intussen beetje spullen pakken, maar ook nog geen idee of ik m'n handtas mee moet en pakketje los, of dat het in m'n weekendtas past..Dus dat wordt ook weer last minute werk.
Oftewel: Never a dull moment in my life.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:
Soms heb je even van die baaldagen en dan is alles gewoon stom, wat er ook gebeurt.
Mijn dag is met name gewoon raar... Ik heb nog best wel jetlag, want ik heb tot half 2 in bed liggen slapen, ik kon gewoon niet wakker worden! Eenmaal wakker en aangekleed eindelijk met de trein terug naar Den Haag gegaan..Was ik bijna daar gearriveerd, kreeg ik te horen dat ik vanavond weer naar Schiphol moet komen en weer naar Istanbul ga. Dus gauw haast haast spullen thuis droppen, maar toen kreeg ik telefoontje dat het de nachtvlucht wordt ipv avondvlucht, dus nu zit ik eigenlijk maar thuis te wachten tot de chauffeur er is en geen idee of die mij dan naar Schiphol brengt of alleen het pakketje komt afleveren en ik met de trein moet. Intussen beetje spullen pakken, maar ook nog geen idee of ik m'n handtas mee moet en pakketje los, of dat het in m'n weekendtas past..Dus dat wordt ook weer last minute werk.
Oftewel: Never a dull moment in my life.
Wat doe jij voor werk als ik vragen mag?
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Dat klinkt inderdaad alles behalve saai Marin! Wel leuk, werk waar je zoveel voor moet reizen! Wat doe je precies?
Gast- Gast
Ik ben koerier, vandaar
Marin- Lady Post-a-lot
Koerier door heel europa? Gaaf!
Japie- Kletskop
Over de hele wereld zelfs! Kom net uit Amerika vandaan gisteren en misschien mag ik binnenkort naar Singapore.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik vind vandaag ook STOM! Ben verschrikkelijk zeurderig en gewoon: bluh.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Marin schreef:Over de hele wereld zelfs! Kom net uit Amerika vandaan gisteren en misschien mag ik binnenkort naar Singapore.
Zoeken jullie nog collega's
Japie- Kletskop
Caro schreef:Ik vind vandaag ook STOM! Ben verschrikkelijk zeurderig en gewoon: bluh.
I know exactly what you mean... Ben zojuist maar aan de chocola gegaan *comfortfood* hoewel dat nou juist niet zo handig is voor m'n lichaam, maargoed.
Gast- Gast
Jemig marin alweer vliegen. 2 keer in 1 week. Kom ik aan met mijn 2 keer in hele leven haha. Je hebt zeker veel stempels in je paspoort?
Mijn dag was wel aardig. Gewerkt bij lieve vrouw. Vanmiddag met oppaskindje naar de speeltuin geweest. Erg gezellig. We lagen samen in z'n grote lig schommel. Heerlijk. Kom ik net thuis belt mijn schoonmoeder mijn man. Van ja jullie moeten zondag met de verjaardag wel gezonde hapjes doen, en niet met kleurstoffen en andere stofjes erin. En om 5 uur wil ik soep. Ik dacht echt zo van Huh Je komt toch bij ons dan bepalen wij toch wat voor hapjes we maken en hoe laat we soep eten. Dat ze om 5 uur soep moest was omdat ze vroeg op bed moest omdat ze de volgende dag moet werken. Maar dan heeft ze vrij. Ze wil gewoon niet te lang op de verjaardag van mijn man zijn. Zoals altijd. Mijn man zei gelukkig ook van we hebben al spullen gekocht en als het niet goed is eet je maar niks.
Mijn dag was wel aardig. Gewerkt bij lieve vrouw. Vanmiddag met oppaskindje naar de speeltuin geweest. Erg gezellig. We lagen samen in z'n grote lig schommel. Heerlijk. Kom ik net thuis belt mijn schoonmoeder mijn man. Van ja jullie moeten zondag met de verjaardag wel gezonde hapjes doen, en niet met kleurstoffen en andere stofjes erin. En om 5 uur wil ik soep. Ik dacht echt zo van Huh Je komt toch bij ons dan bepalen wij toch wat voor hapjes we maken en hoe laat we soep eten. Dat ze om 5 uur soep moest was omdat ze vroeg op bed moest omdat ze de volgende dag moet werken. Maar dan heeft ze vrij. Ze wil gewoon niet te lang op de verjaardag van mijn man zijn. Zoals altijd. Mijn man zei gelukkig ook van we hebben al spullen gekocht en als het niet goed is eet je maar niks.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Aww hug voor degene die vandaag stom vinden!
Kenya, wil je een chocoladekoekje van me?
Maris, nee helaas
Maris, nee helaas
Marin- Lady Post-a-lot
Sarah1985 schreef:Jemig marin alweer vliegen. 2 keer in 1 week. Kom ik aan met mijn 2 keer in hele leven haha. Je hebt zeker veel stempels in je paspoort?
Nee want binnen de EU ontvang je geen stempels en daar vlieg ik meestal heen. Ik heb nu 3 Amerika stempels en 1 Turkije visum plus stempel waar ik vannacht weer een nieuwe bij krijg. Mag nog veeeel voller. Maar even uitgerekend en dit is de 8e keer dat ik naar het buitenland ga dit jaar (2012 dus). Valt nog mee
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Aww hug voor degene die vandaag stom vinden!
Maris, nee helaas
Heeeeeel jammer:D
Japie- Kletskop
Kenya schreef:Caro schreef:Ik vind vandaag ook STOM! Ben verschrikkelijk zeurderig en gewoon: bluh.
I know exactly what you mean... Ben zojuist maar aan de chocola gegaan *comfortfood* hoewel dat nou juist niet zo handig is voor m'n lichaam, maargoed.
Ik kwam terug van een hele dag heen en weer reizen voor mijn werk, inclusief een 5 uur durende workshop... Mijn man was er niet dus ik ben maar patat gaan halen. Idioot natuurlijk want ik voelde me al opgezet maar ik wilde écht niet koken. Ohhh en ik heb voor het eerst in 3 maanden vandaag óók nog twee mini-snickers gehad. Zucht.
Ik wil dat vandaag over is... Ben wel al in bad gegaan, maskertje op, gescrubd, ingesmeerd met bodylotion maar nope: voel me nog steeds stom.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Marin schreef:Sarah1985 schreef:Jemig marin alweer vliegen. 2 keer in 1 week. Kom ik aan met mijn 2 keer in hele leven haha. Je hebt zeker veel stempels in je paspoort?
Nee want binnen de EU ontvang je geen stempels en daar vlieg ik meestal heen. Ik heb nu 3 Amerika stempels en 1 Turkije visum plus stempel waar ik vannacht weer een nieuwe bij krijg. Mag nog veeeel voller. Maar even uitgerekend en dit is de 8e keer dat ik naar het buitenland ga dit jaar (2012 dus). Valt nog mee
valt nog mee zegt ze. Jaloers
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Marin schreef:Aww hug voor degene die vandaag stom vinden!
Maris, nee helaas
Yes please!!!!
Sarah, da's ook raar inderdaad!
Caro; nu heb ik ook zin in patat! haha. Bad klinkt goed, jammer dat 't niet veel geholpen heeft. Hopelijk wordt morgen weer helemaal onze dag!
Gast- Gast
Zelda schreef:Vandaag is idd stom, en de laatste weken ook.
What happend?
Gast- Gast
Kenya schreef:Marin schreef:Aww hug voor degene die vandaag stom vinden!
Maris, nee helaas
De laatste, daarna is het pakje alweer leeg
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Kenya schreef:Marin schreef:Aww hug voor degene die vandaag stom vinden!
Maris, nee helaas
De laatste, daarna is het pakje alweer leeg
lekkuhrrrr!
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: