Foto's bestellen,
+7
Novalee
Flip Fluitketel
meisje
MissD
Aimee
Rush
Annemie
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Foto's bestellen,
En toch vind ik het zonde van mijn geld, zeker omdat we GEEN geldboompje hebben, laat het mij dan maar lekker op de ouderwetse manier doen.
Gast- Gast
Wil je beweren dat wij die wel hebben dan, omdat ik een digitaal fotoboek maak?
Maar goed, kijk, ieder zijn ding hoor, daar niet van...
Maar goed, kijk, ieder zijn ding hoor, daar niet van...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Dat zeg ik niet, maar dat is idd een keus wat je maakt. En als je daar het geld voor over hebt moet je het doen, maar ik kijk gewoon wat in onze ogen gewoon het beste is en dat is dus beter als ik 400 foto's bestel voor 20euro.
Gast- Gast
gewoon foto's inplakken kost alleen een album (in de uitverkoop bij de hema 5 euro voor 100 blz) en een paar doosjes fotoplakkers (32 cent bij de action voor 250 fotovierkantjes)
Kan heel wat foto's in zo'n album plakken. Plak er ook andere dingen bij zoals het armbandje wat Siem in het ziekenhuis had enzo. Schrijf er soms wat bij. Dat zou ik missen bij een digitaal fotoboek. (wou het eerst wel doen hoor maar schrok zo van de prijzen, wij hebben niet zomaar 66 euro over voor een fotoboek wat nog niet eens van een heel jaar is)
Scrappen ja dat kost meer. Maar heb zoveel spul/troep dat ik voorlopig vooruit kan. En als ik iets nieuws koop is het alleen papier, in de uitverkoop kopen, kost dat ook niet zoveel. Maar goed dat is mijn hobby dus 2 in 1.
Kan heel wat foto's in zo'n album plakken. Plak er ook andere dingen bij zoals het armbandje wat Siem in het ziekenhuis had enzo. Schrijf er soms wat bij. Dat zou ik missen bij een digitaal fotoboek. (wou het eerst wel doen hoor maar schrok zo van de prijzen, wij hebben niet zomaar 66 euro over voor een fotoboek wat nog niet eens van een heel jaar is)
Scrappen ja dat kost meer. Maar heb zoveel spul/troep dat ik voorlopig vooruit kan. En als ik iets nieuws koop is het alleen papier, in de uitverkoop kopen, kost dat ook niet zoveel. Maar goed dat is mijn hobby dus 2 in 1.
Digitaal scrappen is mijn hobby
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een fotoboek wel verschil in maakt is of je goede "profesionele" nja niet zo zeer profesioneel dan, foto's maakt of gewoon huis en tuin. Bedoel heb ook niet zulke mooie foto waarbij ik ook zou zeggen ik maak er een digitaal foto boek van. Bedoel als je echt mooi goede foto's kan maken met verschillende hoeken en kleuren zou het zeer zeker de moeite waard zijn! Maar nee, niet voor mijn foto's.
ZIt nu op 360 foto's ga ze zo bestellen. De fotoboeken etc heb ik al liggen
ZIt nu op 360 foto's ga ze zo bestellen. De fotoboeken etc heb ik al liggen
Gast- Gast
Ach ieder zo zijn hobby toch
Als je een bloedhekel hebt aan foto's inplakken is het ook een goede optie.
Als je een bloedhekel hebt aan foto's inplakken is het ook een goede optie.
Heb gelukkig wel trouwens alle foto's per maand in mapjes staan, dus ik kan ze gelukkig ook nog eens op goede chronologische volgorde gaan inplakken. En ach dan doe ik er maar een week over hahaha heb ik weer wat te doen.
Gast- Gast
Anniej_S schreef:Heb gelukkig wel trouwens alle foto's per maand in mapjes staan, dus ik kan ze gelukkig ook nog eens op goede chronologische volgorde gaan inplakken. En ach dan doe ik er maar een week over hahaha heb ik weer wat te doen.
Daarom. En het is ook leuk om alle foto's weer eens terug te zien.
Heb ze ook op volgorde, ook elke dag van de kraamweek.
Ik ben nu helemaal bij, naja helemaal, van de laatste twee maanden
SarahKey schreef:Anniej_S schreef:Heb gelukkig wel trouwens alle foto's per maand in mapjes staan, dus ik kan ze gelukkig ook nog eens op goede chronologische volgorde gaan inplakken. En ach dan doe ik er maar een week over hahaha heb ik weer wat te doen.
Daarom. En het is ook leuk om alle foto's weer eens terug te zien.
Heb ze ook op volgorde, ook elke dag van de kraamweek.
Ik ben nu helemaal bij, naja helemaal, van de laatste twee maanden
En ik moet nog beginnen, 374 foto's 10x13 bij Kruidvat; incl 0,99 cent verwerkings kosten 19,69. Koopje toch?!
Gast- Gast
Ik bestelde ze eerst ook altijd bij de Hema, maar vond de kwaliteit steeds minder. Toen ben ik overgestapt naar Snapfish en heb daar al heeeeel wat foto's besteld. Ben er zeer tevreden over!!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» kerstkaarten fotos
» Kerstsfeer fotos
» Vandaag een jaar geleden.. *fotos*
» fotos afdrukken/fotoboek
» Fotos kapsel gezocht!
» Kerstsfeer fotos