Foto's bestellen,
+7
Novalee
Flip Fluitketel
meisje
MissD
Aimee
Rush
Annemie
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Foto's bestellen,
Waar bestellen jullie je foto's online?! Ik wil ze bij de AH ofzo doen, maar zie daar al rare maten staan, 11x15 enz! Nu wil ik (jaja, na 16.5 maand!) toch maar beginnen met het album van Y. dus ik wil wel beetje goede kwaliteit (papier zeg maar) foto's bestellen.
Hoor het wel van jullie!
Hoor het wel van jullie!
Gast- Gast
Re: Foto's bestellen,
Wij hebben ook alles 11x15, dat hebben ze zo gedaan, omdat er bij 10x15 altijd een stukje van de foto wegvalt en bij 11x15 niet en idd het is een raar formaat. Wij brengen het sd kaartje altijd naar de fotozaak hier in de buurt, maar volgens mij is Kruidvat ook wel goed.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Die rare maten zijn omdat het digitale foto's zijn. Wij bestellen bij Kruidvat.
Gast- Gast
Helemaal goed. 11x15 komt overeen met de verhouding 3:4 wat de meeste digitale compactcamera`s hebben. Als je dan foto`s van 10x15cm bestelt valt er een stukje van de foto OF bij sommige aanbieders worden foto afdrukken dan al automatisch aangepast naar 10x13 om dat te voorkomen.Annemie schreef:Wij hebben ook alles 11x15, dat hebben ze zo gedaan, omdat er bij 10x15 altijd een stukje van de foto wegvalt en bij 11x15 niet en idd het is een raar formaat. Wij brengen het sd kaartje altijd naar de fotozaak hier in de buurt, maar volgens mij is Kruidvat ook wel goed.
Laatst aangepast door Rush op ma 2 apr 2012 - 1:10; in totaal 1 keer bewerkt
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Bij Hema zijn de foto's nu ook standaard 11x15. Dit is de optimale maat voor de foto's die digitale camera's tegenwoordig allemaal maken Je kan ze dus het beste die maat bestellen, dan heb je geen beeldverlies/
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Ow dat wist ik helemaal niet! Tnx meiden! En heb volgens mij ook al eens 10x13 voorbij zien komen ja!
Gast- Gast
Wel irritant eigenlijk, want de meeste fotolijstjes zijn 10x15...
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Annemie schreef:Wel irritant eigenlijk, want de meeste fotolijstjes zijn 10x15...
Klopt..maar heb de meeste mooie foto's toch wel in een grote lijstje staan met een pas patout?!
Gast- Gast
Wat dat betreft lopen de meeste fotolijst-aanbieders nogal achter idd.Annemie schreef:Wel irritant eigenlijk, want de meeste fotolijstjes zijn 10x15...
Die klacht krijg ik ook vaak op m`n werk, dat het niet in het fotolijstje past dan. Tsja
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Meestal kruidvat, maar hoor ook goede dingen over snapfish
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Bij Wij Jonge Ouders.
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Eigenlijk altijd de Hema. Maar wil ook eens binnenkorts bij Snapfish gaan proberen.
En Annie....je bent echt niet de enigste die nog aan een fotoalbum moet beginnen hoor
En Annie....je bent echt niet de enigste die nog aan een fotoalbum moet beginnen hoor
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb er pas héél veel af laten drukken (volgens mij had je stapel wel gezien op FB ) via foto.com. Je kunt daar zelf het formaat aangeven en een voorbeeld zien van wat er mogelijk af wordt gesneden.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vraag me af hoe ik dit ga doen...ik zit voor haar 1e foto's op een paar na van haar 1e verjaardag op 327 foto's!
Gast- Gast
Anniej_S schreef:Ik vraag me af hoe ik dit ga doen...ik zit voor haar 1e foto's op een paar na van haar 1e verjaardag op 327 foto's!
Bij de site waar ik ze altijd bestel zijn de foto's 0.06ct per stuk (voorheen 0.05) Dan vallen de kosten nog mee.
(ennuh.. je wil niet weten hoeveel ik er dan wel niet heb... )
meisje- Prater
meisje schreef:Anniej_S schreef:Ik vraag me af hoe ik dit ga doen...ik zit voor haar 1e foto's op een paar na van haar 1e verjaardag op 327 foto's!
Bij de site waar ik ze altijd bestel zijn de foto's 0.06ct per stuk (voorheen 0.05) Dan vallen de kosten nog mee.
(ennuh.. je wil niet weten hoeveel ik er dan wel niet heb... )
Vertel! Ik zag net by kruidvat staan 100 foto's 5 euro, dus 327 zal rond de 15 nog wat zikn denk ik...moet dan ook nog ff aardig wat albums gaan scoren dan!
Gast- Gast
Arden schreef:Die rare maten zijn omdat het digitale foto's zijn. Wij bestellen bij Kruidvat.
Ik bestel ze ook bij de kruidvat. HAd laatst 400 foto's besteld. Had per ongeluk dubbel besteld. De oma's waren wel blij
Valt nog mee.. B. is 9 weken en ik heb denk ik al zo'n 800 foto's
Ik heb er gelijk een digitaal boek van gemaakt, vind dat zelf veel leuker en mooier dan ingeplakte foto's!
Hema en kruidvat vind ik goede om foto's te bestellen!
Wijfotoservice is trouwens ook erg goed, die heeft vaak goede aanbiedingen.
Ik heb er gelijk een digitaal boek van gemaakt, vind dat zelf veel leuker en mooier dan ingeplakte foto's!
Hema en kruidvat vind ik goede om foto's te bestellen!
Wijfotoservice is trouwens ook erg goed, die heeft vaak goede aanbiedingen.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Uh... 4 grote albums (van de Hema) voor haar eerste jaar.. Elke album heeft 100 pagina's... (dus al 200 voor- en acherkanten)..
meisje- Prater
Haar fotoboek van de periode uit t zh (7 wkn) heeft bijna 100 blz...
Ben nu bezig met een fotoboek van haar eerste jaar, daar wil ik per maand de leuke foto's in doen, en hoeveel dat er dan uiteindelijk zijn per maand, maakt me niet zoveel uit
En ik wil ieder fotoboek gaan eindigen met een foto van haar verjaardag, waar we met z'n 3tjes op staan met haar verjaardagstaart. Lijkt me leuk om zo de groei te zien!
Ben nu bezig met een fotoboek van haar eerste jaar, daar wil ik per maand de leuke foto's in doen, en hoeveel dat er dan uiteindelijk zijn per maand, maakt me niet zoveel uit
En ik wil ieder fotoboek gaan eindigen met een foto van haar verjaardag, waar we met z'n 3tjes op staan met haar verjaardagstaart. Lijkt me leuk om zo de groei te zien!
Lejow- Lady Post-a-lot
Rare vraag misschien: waarom maak je geen digitaal album wat je dan laat afdrukken? Is heel mooi! En scheelt werk...ben er altijd laaiend enthousiast over!
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
holaagirl schreef:Rare vraag misschien: waarom maak je geen digitaal album wat je dan laat afdrukken? Is heel mooi! En scheelt werk...ben er altijd laaiend enthousiast over!
Pff wat ik bij Kruidvat zag aan prijzen! Dammnnn wat duur!
NU kan ik 400 foto's bestellen voor 20 euro, en ja er zal wel een werkje in zitten, maar het is zeker de helft goedkoper!
Gast- Gast
Ik vind dat ook te duur. Voor 1 kind zal het nog wel gaan maar als er straks meerdere zijn.
Ik plak ze ook in en scrap de mooiste. Kost een avondje maar dan ben je best ver, met gewoon inplakken dan.
Maar ik vind het niet erg om te doen, vind het wel leuk om alles in te plakken voor later.
Ik plak ze ook in en scrap de mooiste. Kost een avondje maar dan ben je best ver, met gewoon inplakken dan.
Maar ik vind het niet erg om te doen, vind het wel leuk om alles in te plakken voor later.
Ik denk dat ik met deze zwangerschap ook wel vroegtijdig thuis kom te zitten, dus dan heb ik tegen die tijd ook wel een mooie bezigheidstherapie.
Gast- Gast
Ik bestel mijn fotoboeken bij Albelli.
Ik was voor het boek van B. € 66,45 kwijt, en het heeft 94 blz. Is een fotoboek van 28x21 cm (zeg maar een a4tje)
Vaak zijn er nog kortingscodes ook. Ik vind de prijzen nog wel meevallen.
Als je bedenkt dat je ze als je ze zelf inplakt nog albums, lijm en versierseltjes en dat soort dingen moet kopen. Om maar niet te spreken over de tijd die het kost om alles te knippen te plakken en te doen.
En een foto is een foto, met dat formaat, wanneer je het digitaal doet kun je de foto's groter/kleiner maken, in en uit zoomen enz enz.
Ik was voor het boek van B. € 66,45 kwijt, en het heeft 94 blz. Is een fotoboek van 28x21 cm (zeg maar een a4tje)
Vaak zijn er nog kortingscodes ook. Ik vind de prijzen nog wel meevallen.
Als je bedenkt dat je ze als je ze zelf inplakt nog albums, lijm en versierseltjes en dat soort dingen moet kopen. Om maar niet te spreken over de tijd die het kost om alles te knippen te plakken en te doen.
En een foto is een foto, met dat formaat, wanneer je het digitaal doet kun je de foto's groter/kleiner maken, in en uit zoomen enz enz.
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Fotos op het forum
» kerstkaarten fotos
» Vandaag een jaar geleden.. *fotos*
» fotos afdrukken/fotoboek
» Fotos kapsel gezocht!
» kerstkaarten fotos