Wat zit je dwars?
+28
Caro
MADDIE
ExpressoB
ChocoChip
Curious
Lejow
SparklingEyes
Rush
Esperanza
Bubbelicious
Burn
skip
loura
Susan
_Lacey_
Oasis
SoGood
Tinus
juffie001
Cheesegirl
Lieke128
Pompoen
Bazinga
Arwyn
Monte
Paper Crown
Zwerver
VeryCherry
32 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wat zit je dwars?
Dat ik al een paar keer aan het ziekenhuis heb doorgegeven wanneer ze geen afspraken moeten plannen i.v.m. mijn vakantie en dat ik dan toch ingepland word op een datum dat ik dus op vakantie ben.
Heb notabene een paar keer gevraagd of ze het echt wel genoteerd hebben en iedere keer kreeg ik daar een bevestigend antwoord op.
En ik was zo blij dat ik zo snel al terecht kon. Hopelijk kan ik nog steeds op korte termijn terecht.
Heb notabene een paar keer gevraagd of ze het echt wel genoteerd hebben en iedere keer kreeg ik daar een bevestigend antwoord op.
En ik was zo blij dat ik zo snel al terecht kon. Hopelijk kan ik nog steeds op korte termijn terecht.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
*weg*
Laatst aangepast door Zelda op ma 2 apr 2012 - 8:32; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zelda schreef:Mij zit dwars dat mijn vriend geen werk meer heeft en dat ik naar een andere baan moet solliciteren omdat mijn huidige werk niet méér uren heeft. En dat terwijl ik toch echt meer uren moet gaan werken. Maar ik wil helemaal niet weg bij mijn werk ik werk er al 3,5 jaar..
En dat we geen huis kunnen vinden en dat alles op dit moment tegenzit, de toekomst is helemaal onzeker qua ALLES, ik kan daar op sommige momenten zo erg van balen. Gister zat ik met mijn moeder aan de telefoon en ik brak gewoon helemaal.
En je vriend dan, kan hij niet óók naar een andere baan solliciteren? Als hij er eerder eentje vindt dan kan jij gewoon op je plekje blijven.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
*weg*
Laatst aangepast door Zelda op ma 2 apr 2012 - 8:33; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja oké, maar als het nu allemaal zo onzeker is met financiën en zo dan is het toch niet heel onredelijk als je van hem vraagt om ook een paar dagen te gaan werken? Het hoeft niet fulltime te zijn als hij dat niet trekt, maar ik denk dat je allebei wel reëel moet blijven. Het is niet een kwestie van jouw beurt, mijn beurt, het is ook een gezin dat je draaiende moet houden en als er zoveel onzekerheden zijn dan vind ik het normaal dat je je allebei inzet. Zijn beurt om thuis te zijn komt dan wel, lijkt mij.
Het is natuurlijk je eigen keuze, maar ik hoop wel dat mocht je deze situatie niet trekken, dat bespreekbaar blijft met je vriend en dat hij begrijpt dat je met elkaar een huishouden draaiende moet houden en dat dat kan inhouden dat een eigen bedrijf opstarten er nu qua timing even niet zo in zit.
Het is natuurlijk je eigen keuze, maar ik hoop wel dat mocht je deze situatie niet trekken, dat bespreekbaar blijft met je vriend en dat hij begrijpt dat je met elkaar een huishouden draaiende moet houden en dat dat kan inhouden dat een eigen bedrijf opstarten er nu qua timing even niet zo in zit.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Mij zit dwars dat ik alleen vandaag vrij had na 5 dagen werk en ik nu weer 3 moet werken en daarna weer maar 1 dag vrij heb. Ik ben een parttimer maar omdat er 2 mensen op vakantie zijn en 1 iemand weg is zetten ze de parttimers fulltime in. Voel me af en toe echt een speelbal op het werk. Als ze me niet nodig hebben krijg ik amper werk en zoals nu word ik zonder pardon fulltime ingezet. Erg irritant :/
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
*weg*
Laatst aangepast door Zelda op ma 2 apr 2012 - 8:30; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dat we eerst lekker gemaakt worden met zon. Buiten zitten, terrasjes, zonnenbrillen, etc. En dat ze het dan weer afpakken
skip- Zwijger
- Aantal berichten : 5
Punten : 10
Registratiedatum : 02-04-12
skip schreef:Dat we eerst lekker gemaakt worden met zon. Buiten zitten, terrasjes, zonnenbrillen, etc. En dat ze het dan weer afpakken
Ach joh, komt vanzelf weer terug
Gast- Gast
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Het enige wat mij dwars zit is dat ik door een berekeningsfout, en dat overkomt me eigenlijk nooit, zo platzak ben als maar kan. En dat is nog niet het ergste, ik kan niet alle rekeningen van deze maand betalen. Heel dom van me!
Gast- Gast
Het feit dat ik graag naar huis wil! Maar er toch ook weer tegen op zie!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Stomme praktische dingen zitten me dwars. Kan nergens mijn sportschoenen terugvinden en ik heb woensdag mijn eerste tennisles...en verder is het pootje van mijn bril afgebroken en kan ik nergens superlijm vinden...en natuurlijk ook nog net nu besluit mijn oog te gaan ontsteken waardoor mijn lenzen pijn doen...maar dan moet ik als een malloot naar buiten voor lijm en dat wil ik niet hahaha...
Gast- Gast
Dat ik me heel erg inzet voor mijn studie maar dat het resultaat er totaal niet naar is
Gast- Gast
Mijn manager Hij verwacht elke keer iets anders van me. En als ik het dan weer verkeerd doe, dan kan hij echt onuitstaanbaar zijn. Ik ging ook huilend naar huis, en daar baal ik dan echt van want dat wil ik echt niet. Want ik ben zo niet, en ik haat het dat hij me zo ver kan krijgen.
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Carola589 schreef:Dat is wel lullig Lily! Ik zou wel aan haar vragen hoe en wat.
Heb haar gisteren nog een berichtje gestuurd op FB en kreeg weer wat wazige berichtjes terug dus laat het nu maar zo. Heb het ff gehad met d`r.
Gast- Gast
Er zitten mij op het moment meerdere dingen dwars, maar het meest toch wel dat ik niet kan accepteren dat het op dit moment niet zo goed gaat. M'n lichaam zegt heel duidelijk stop, en daar luister ik nu ook wel naar, maar ik vind het zo moeilijk!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Dat ik door een foutje van de internist veel te veel medicatie gekregen heb wat nu in de kast weg ligt te rotten. Ik moet er wel even €136 eigen risico voor betalen wat dus helemaal niet nodig was geweest. Eerst had ik er wel vrede mee, maar nu ineens €290 van m`n rekening afgeschreven is voor premie + ER komt het wel weer even boven borrelen!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dat ik gisteren flink kwaad moest worden voordat er eindelijk eens geluisterd werd door mijn schoonouders mbt het eten van mijn zoon. Snap niet waarom het op een normale manier iets zeggen gewoon niet werkt....
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Jolicious schreef:Hoe kan dat Eline?
Ik weet het eigenlijk niet....Ik doe het naast een 40-urige werkweek dus het is best zwaar en soms ben ik gewoon bang dat ik het inzicht mis. Morgen heb ik een gesprek met mijn studiebegeleider, kijken wat hij zegt.
Gast- Gast
Rush schreef:Dat ik door een foutje van de internist veel te veel medicatie gekregen heb wat nu in de kast weg ligt te rotten. Ik moet er wel even €136 eigen risico voor betalen wat dus helemaal niet nodig was geweest. Eerst had ik er wel vrede mee, maar nu ineens €290 van m`n rekening afgeschreven is voor premie + ER komt het wel weer even boven borrelen!
Is dat niet terug te halen?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
dat t op mn werk met mn leidinggevenden niet loopt en ik me daardoor zo slecht voel..
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: