Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zakje krieltjes gaat bol staan in de koelkast

+4
*Noosa
Atelier Madame
sanskie
Floor
8 plaatsers

Ga naar beneden

zakje krieltjes gaat bol staan in de koelkast Empty zakje krieltjes gaat bol staan in de koelkast

Bericht  Floor di 27 maa 2012 - 3:54

Domme vraag, ik heb vrijdag krieltjes gekocht, zo'n voorverpakt zakjes van AH. ze zijn houdbaar tot 29-3 staat er op, maar nu staat dat zakje dus helemaal bol met lucht (ze liggen al die tijd in de koelkast).
Is dat normaal? bewaar ik ze verkeerd? Ik ga er vanuit dat ik ze nog gewoon kan opeten maar vroeg me meer af waarom de verpakking zo bol staat.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zakje krieltjes gaat bol staan in de koelkast Empty Re: zakje krieltjes gaat bol staan in de koelkast

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 3:59

Voor zover ik weet zijn ze dan niet meer goed, zou ze dus ook niet eten. Denk dat je gewoon pech hebt gehad met dit zakje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zakje krieltjes gaat bol staan in de koelkast Empty Re: zakje krieltjes gaat bol staan in de koelkast

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 4:02

freakielief schreef:Voor zover ik weet zijn ze dan niet meer goed, zou ze dus ook niet eten. Denk dat je gewoon pech hebt gehad met dit zakje.

+1. Als iets bol staat, eet/drink ik het niet meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zakje krieltjes gaat bol staan in de koelkast Empty Re: zakje krieltjes gaat bol staan in de koelkast

Bericht  sanskie di 27 maa 2012 - 4:13

gewoon weg gooien ookal staat er op tht 29-03-12 ...ze hebben niet altijd gelijk Wink

als het bol staat is het voor mij het teken niet goed meer weg er mee !
sanskie
sanskie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 143
Registratiedatum : 18-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

zakje krieltjes gaat bol staan in de koelkast Empty Re: zakje krieltjes gaat bol staan in de koelkast

Bericht  Atelier Madame di 27 maa 2012 - 4:41

Niet meer opeten, maar wel ermee teruggaan! Iig als de afstand niet te groot is, en bij voorkeur natuurlijk met de bon.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zakje krieltjes gaat bol staan in de koelkast Empty Re: zakje krieltjes gaat bol staan in de koelkast

Bericht  *Noosa di 27 maa 2012 - 8:10

Ik heb dat al een paar keer gehad terwijl de datum nog goed was. Als ie pas 1 dag bol staat heb ik het nog wel gegeten. Bij langer wachten roken ze echt zuur.
*Noosa
*Noosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

zakje krieltjes gaat bol staan in de koelkast Empty Re: zakje krieltjes gaat bol staan in de koelkast

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 8:22

Dan zijn ze zuur.. Erg vies.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zakje krieltjes gaat bol staan in de koelkast Empty Re: zakje krieltjes gaat bol staan in de koelkast

Bericht  Floor di 27 maa 2012 - 9:02

hmm oke dan gooi ik ze maar weg. bedankt voor jullie antwoorden.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zakje krieltjes gaat bol staan in de koelkast Empty Re: zakje krieltjes gaat bol staan in de koelkast

Bericht  Printje di 27 maa 2012 - 9:26

Pippa schreef:
freakielief schreef:Voor zover ik weet zijn ze dan niet meer goed, zou ze dus ook niet eten. Denk dat je gewoon pech hebt gehad met dit zakje.

+1. Als iets bol staat, eet/drink ik het niet meer.

+1
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zakje krieltjes gaat bol staan in de koelkast Empty Re: zakje krieltjes gaat bol staan in de koelkast

Bericht  SarahKey wo 28 maa 2012 - 3:52

Dat soort dingen laat ik nooit lang liggen in de koelkast. Max een dag na aankoop en anders in de vriezer. Ik geloof die datums nooit zo.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

zakje krieltjes gaat bol staan in de koelkast Empty Re: zakje krieltjes gaat bol staan in de koelkast

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 4:03

Als het bol staat dan is het idd niet goed meer. Ik heb net ook een zak weggegooit..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zakje krieltjes gaat bol staan in de koelkast Empty Re: zakje krieltjes gaat bol staan in de koelkast

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 5:24

Als ze 's ochtends nog goed zijn en 's avonds staat het zakje bol eet ik ze nog wel op. Maar langer niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zakje krieltjes gaat bol staan in de koelkast Empty Re: zakje krieltjes gaat bol staan in de koelkast

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 18:25

Het ligt er een beetje aan, als het zakje, zoals iemand boven mij zegt, 's ochtends er nog normaal uit ziet en 's avonds bol staat, spoel ik de aardappeltjes eerst even af en ruik dan. Aardappels kunnen een heel erg vieze geur krijgen van het vacumeren, maar die spoel je er zo vanaf. Als een aardappel echt niet meer goed is blijft de lucht wel hangen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zakje krieltjes gaat bol staan in de koelkast Empty Re: zakje krieltjes gaat bol staan in de koelkast

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 22:27

Bij AH kan je altijd wel terug gaan met dit soort dingen, dan krijg je een nieuwe mee. Die zijn daar niet zo moeilijk in.
Ik zou de gok ook niet meer wagen om het aan te breken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zakje krieltjes gaat bol staan in de koelkast Empty Re: zakje krieltjes gaat bol staan in de koelkast

Bericht  tweeling do 29 maa 2012 - 2:05

freakielief schreef:Voor zover ik weet zijn ze dan niet meer goed, zou ze dus ook niet eten. Denk dat je gewoon pech hebt gehad met dit zakje.

+1, ik zou het ook niet meer nemen.
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

zakje krieltjes gaat bol staan in de koelkast Empty Re: zakje krieltjes gaat bol staan in de koelkast

Bericht  Rapunzel ma 2 apr 2012 - 5:59

Ik had laatst een zakje krieltjes wat bol stond en nog wel gewoon goed was. Ik zou even ruiken ipv meteen weggooien. Zeker als de uiterste houdbaarheidsdatum nog niet verlopen is, daar kan je meestal wel van op aan.

edit: inmiddels zijn ze al over de datum heen zie ik, weggooien die hap! zakje krieltjes gaat bol staan in de koelkast 561177
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zakje krieltjes gaat bol staan in de koelkast Empty Re: zakje krieltjes gaat bol staan in de koelkast

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum