Schattig!
+19
Siamsa
Joli86
Merai
NerdChic
CCC
redd
Ugly Betty
Atelier Madame
Shisha
Lejow
SoGood
Sugarfall
Muis
Guus
Niekske
Paper Crown
SparklingEyes
Ooh La La!
Marin
23 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Schattig!
Mijn man is lief omdat hij mijn auto zaterdag heeft gewassen en anderhalve dag per week ouderschapsverlof gaat opnemen als de tweeling er is. Vooral dat laatste vind ik echt ontzettend leuk en goed, vooral omdat het binnen het bedrijf waar hij werkt (mannen-macho-cultuur) helemaal niet gebruikelijk is.
Gast- Gast
Wat lief allemaal!
Mijn vriend had een keer met magneetjes een hartje op de koelkast gemaakt. Toen moest ik ook echt van hem met handen voor de ogen de keuken in haha!
Mijn vriend had een keer met magneetjes een hartje op de koelkast gemaakt. Toen moest ik ook echt van hem met handen voor de ogen de keuken in haha!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Mijn vriend was afgelopen zaterdag heel schattig toen hij voor het eerst een pak ging kopen. We hadden echt maar een half uurtje ofzo want het was bijna sluitingstijd. Dus wij naar de V&D. Hadden ze mooie pakken in de aanbieding bij het prijzencircus dus ik grijp wat dingen, vraag welke maat ie heeft. '34-34' ja lieve schat dat zijn je spijkerbroekmaten, niet die van pakken. Vervolgens vraagt ie 'hoe moet ik dat pak wassen' ja uhmm die gaan naar de stomerij schatje. Toen hadden we nog een overhemd nodig, wist ie zn boordmaat ook nog niet dus weer een verkoper laten opmeten. Nou een half uurtje later stonden we gelukkig met pak en al buiten
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
wat een leuke verhalen allemaal
Mijn man voelt elke dag aan mijn buik, geeft er kusjes op en pas luisterde hij met z'n oor op mijn buik om te horen of hij het hartje al hoorde
Mijn man voelt elke dag aan mijn buik, geeft er kusjes op en pas luisterde hij met z'n oor op mijn buik om te horen of hij het hartje al hoorde
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Oeh oeh vers van de pers.
Hij komt net naast me zitten en vroeg of ik nog wist wat hij gisteravond tegen me gezegd heeft. Ik ging slapen, hij ging roken en kwam daarna ook naar boven. Maar ik was zo moe dat ik kennelijk binnen een paar tellen sliep, want ik had werkelijk geen idee meer.
Dus ik vroeg wat dat dan was.
Ja zegt hij, nu durf ik het niet te zeggen hoor, ging hij helemaal verlegen zitten doen 'Ja, het is makkelijker als ik weet dat je bijna slaapt hoor! Weet je wat, ik ga even roken en dan whats app ik het je wel '
Krijg ik een appje: 'Ik zei dat ik zo trots op je ben en dat je het zo goed met B. en dat ik nooit meer zonder je wil!'
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahwww
Hij komt net naast me zitten en vroeg of ik nog wist wat hij gisteravond tegen me gezegd heeft. Ik ging slapen, hij ging roken en kwam daarna ook naar boven. Maar ik was zo moe dat ik kennelijk binnen een paar tellen sliep, want ik had werkelijk geen idee meer.
Dus ik vroeg wat dat dan was.
Ja zegt hij, nu durf ik het niet te zeggen hoor, ging hij helemaal verlegen zitten doen 'Ja, het is makkelijker als ik weet dat je bijna slaapt hoor! Weet je wat, ik ga even roken en dan whats app ik het je wel '
Krijg ik een appje: 'Ik zei dat ik zo trots op je ben en dat je het zo goed met B. en dat ik nooit meer zonder je wil!'
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahwww
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Leuk al die verhalen!
Heb van t weekend zowaar n spijkerbroek gehad van m tijdens t shoppen&mocht mn porto niet uit mn tas halen die dag!omdat ik altijd wel iets voor hem meeneem tijdens t shoppen
Heb van t weekend zowaar n spijkerbroek gehad van m tijdens t shoppen&mocht mn porto niet uit mn tas halen die dag!omdat ik altijd wel iets voor hem meeneem tijdens t shoppen
redd- Fluisteraar
- Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11
Aaaaah wat lief Lejow!
Vorige week sliep ik al, en toen werd ik wakker van een drukkend gevoel op mijn buik... De baby was blijkbaar erg druk, maar sliep er gewoon doorheen... Mijn vriend voelde haar zo bewegen en wilde voelen of hij de handjes of voetjes voelde... Ik vroeg hem wat ie deed half slaperig, en daarna zei ie vet lief jaaaa ze is vet druk... probeer haar rustig te maken voor je... en dan kan ik ook misschien de handjes en voetjes wel onderscheiden haha!
Vorige week sliep ik al, en toen werd ik wakker van een drukkend gevoel op mijn buik... De baby was blijkbaar erg druk, maar sliep er gewoon doorheen... Mijn vriend voelde haar zo bewegen en wilde voelen of hij de handjes of voetjes voelde... Ik vroeg hem wat ie deed half slaperig, en daarna zei ie vet lief jaaaa ze is vet druk... probeer haar rustig te maken voor je... en dan kan ik ook misschien de handjes en voetjes wel onderscheiden haha!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Haha ahw CCC
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hihi lief he! Vind het zo bijzonder dat hij zo betrokken is.. Had ik echt nooit verwacht...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Ik heb afgelopen weekend van mijn vriend de verzamel-cd 'dreamboats & petticoats' gekregen als cadeautje! Zo lief omdat hij weet dat ik dat leuke muziek vind. (50's en 60's)
NerdChic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10
Nate84 schreef:Wat lief Marin!
Mijn vriend was afgelopen week op wintersport en halverwege de week belde hij op een avond.
Hij fluisterde, want ze lagen net in bed (met z'n 3en op een kamer). Hij zei; Liefje, ik mis je en ik wil dit jaar nog voor een kindje gaan!
Yeeey!! Het was gewoon super lief omdat ie het fluisterde, en hij het voor het eerst uit zichzelf zei. Ook hing ie na die ene zin direct op. Daarna hebben we nog uren over en weer gesmst...
*Spannend! Heb dit nog aan niemand verteld *
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Merai schreef:Nate84 schreef:Wat lief Marin!
Mijn vriend was afgelopen week op wintersport en halverwege de week belde hij op een avond.
Hij fluisterde, want ze lagen net in bed (met z'n 3en op een kamer). Hij zei; Liefje, ik mis je en ik wil dit jaar nog voor een kindje gaan!
Yeeey!! Het was gewoon super lief omdat ie het fluisterde, en hij het voor het eerst uit zichzelf zei. Ook hing ie na die ene zin direct op. Daarna hebben we nog uren over en weer gesmst...
*Spannend! Heb dit nog aan niemand verteld *
Tof he Merai! Ben echt super blij!
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Wat een lieve momentjes zijn dat allemaal met jullie mannen...
Zelf kan ik eigenlijk helemaal niks verzinnen op dit moment.. Mijn vent is eigenlijk niet zo romantisch
Zelf kan ik eigenlijk helemaal niks verzinnen op dit moment.. Mijn vent is eigenlijk niet zo romantisch
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
x-justme-x schreef:Wat een lieve momentjes zijn dat allemaal met jullie mannen...
Die van mij ook niet hoor! En btw, ik zelf ook niet
Gast- Gast
Ik had van de week een extra portie bami gemaakt zodat ik dat de dag daarna mee kon nemen naar mijn werk om het daar op te eten tijdens mijn avonddienst, maar ik had het 's ochtends in de koelkast laten staan. Ik had al zo'n vermoeden, maar inderdaad, een paar uur later stond mijn vriendin op mijn werk voor mijn neus met het bakje bami in haar hand, hihihi. Kreeg echt een flashback naar de brugklas, toen mijn moeder een keer mijn lunchtrommeltje kwam brengen, hahaha.
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Wat een heerlijke verhalen allemaal!
Mijn vriend en ik zijn nu 1 maand samen en ik geniet zó! Hij is zo alles wat ik me kan wensen qua man. Lief, mooi, betrokken, sociaal, complimenteus. Ik zit echt op een gigantische roze wolk, ondanks dat het af en toe wat moeilijk is met zijn ex wat betreft hun zoontje. Ik was echt vergeten hoe mooi de liefde kan zijn!
Mijn vriend en ik zijn nu 1 maand samen en ik geniet zó! Hij is zo alles wat ik me kan wensen qua man. Lief, mooi, betrokken, sociaal, complimenteus. Ik zit echt op een gigantische roze wolk, ondanks dat het af en toe wat moeilijk is met zijn ex wat betreft hun zoontje. Ik was echt vergeten hoe mooi de liefde kan zijn!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Schattig niet, maar wel lief, dat zijn kleine dingen:
Dat als ik mijn tanden na hem ga poetsen ontdek dat er al tandpasta op mijn borstel zit
Dat hij als ik thuis kom hij gezellige lampjes aan heeft gedaan, fijn muziekje op en een wijntje op tafel heeft gezet.
Dat hij graag mijn voeten vasthoudt omdat hij ze zo mooi/lief vindt.
Dat ik zijn pizza op mag eten.
Dat hij altijd heel dicht bij me komt liggen in bed. Liefst met zijn gezicht op mijn kussen vlakbij mijn gezicht. Ik vind dat heel irritant, krijg het er benauwd van Dan vraag ik "waarom kom je zo dicht op me liggen?" Dan zegt hij lachend "omdat ik van je hou!"
Dat als ik mijn tanden na hem ga poetsen ontdek dat er al tandpasta op mijn borstel zit
Dat hij als ik thuis kom hij gezellige lampjes aan heeft gedaan, fijn muziekje op en een wijntje op tafel heeft gezet.
Dat hij graag mijn voeten vasthoudt omdat hij ze zo mooi/lief vindt.
Dat ik zijn pizza op mag eten.
Dat hij altijd heel dicht bij me komt liggen in bed. Liefst met zijn gezicht op mijn kussen vlakbij mijn gezicht. Ik vind dat heel irritant, krijg het er benauwd van Dan vraag ik "waarom kom je zo dicht op me liggen?" Dan zegt hij lachend "omdat ik van je hou!"
Gast- Gast
Doedel schreef:x-justme-x schreef:Wat een lieve momentjes zijn dat allemaal met jullie mannen...
Die van mij ook niet hoor! En btw, ik zelf ook niet
Ik vind 't lief dat jullie elkaar steeds mop noemen!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Gisteren trof ik na een zware dag dit thuis aan:
Met roosvicee, ofwel 'het komt wel goed schatje!' Super lief
Met roosvicee, ofwel 'het komt wel goed schatje!' Super lief
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Mijn vriend heeft afgelopen zondag stiekem een boek voor me gekocht waar ik bij stond. Had totaal niks door Ik stond ik dat boek te bladeren en toen had hij er stiekem eentje gepakt en in de tas gedaan. Echt zooo lief
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Dat klinkt niet als kopen, hahaha!VeryCherry schreef:Mijn vriend heeft afgelopen zondag stiekem een boek voor me gekocht waar ik bij stond. Had totaal niks door Ik stond ik dat boek te bladeren en toen had hij er stiekem eentje gepakt en in de tas gedaan. Echt zooo lief
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Mijn gedachteRush schreef:Dat klinkt niet als kopen, hahaha!VeryCherry schreef:Mijn vriend heeft afgelopen zondag stiekem een boek voor me gekocht waar ik bij stond. Had totaal niks door Ik stond ik dat boek te bladeren en toen had hij er stiekem eentje gepakt en in de tas gedaan. Echt zooo lief
Gast- Gast
Iedere klant kreeg bij de ingang een big shopper en alles wat er in paste hoefde je geen btw over te betalen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: