Leuk feestelijk outfit
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Leuk feestelijk outfit
Ik zoek een leuk setje kleding een leuke broek met een leuk shirt wat ik aan wil doen op een feestje.. Wil niet voor 1 bruiloft weer iets heel duurs kopen wat ik vervolgens nooit meer aantrek..dat is meestal het geval. Maar ik vind dat het tegenvalt qua shirtjes... ben al veel winkels afgeweest en webshops maar pff valt niet mee. Iemand leuke tips? ben op zoek naar kleding met leuke frisse kleurtjes... lekker het lente gevoel. Als iemand nou pas ook wat leuks gekocht heeft laat het weten misschien doe ik ideetjes op! of iemand nog een leuke site van een webshop?? heb zalando, wehkamp, otto, h&m, esprit, only allemaal al gehad..
Tips zijn welkom!!
Tips zijn welkom!!
MamaCa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 264
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Leuk feestelijk outfit
Ik vind die shirtjes met een zijden glans heel mooi die je nu veel ziet. Die vind ik ook wel kunnen voor een bruiloft (mits goed gecombineerd) en als je het met een jeans en vestje of leuk jasje combineert kan het ook voor een dagelijkse outfit.
Zoals:
Of zoiets:
De eerste twee zijn van de webshop van Le Ballon (hebben ze nog veel meer leuke dingen!) de derde van de Zara webshop en de laatste twee van de Steps webshop.
Zoals:
Of zoiets:
De eerste twee zijn van de webshop van Le Ballon (hebben ze nog veel meer leuke dingen!) de derde van de Zara webshop en de laatste twee van de Steps webshop.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ik heb bij de steps echt prachtige, kleurige blouses gezien. In oa groen en koraal. Wel netjes, maar ook zo dat je ze naar je werk kan dragen. Op het plaatje ziet hij er minder mooi uit dan in real life op de paspop.
http://www.stepswebshop.nl/product/1354/santa_clara_top.aspx
http://www.stepswebshop.nl/product/1354/santa_clara_top.aspx
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Steps heeft veel leuke dingen! Ook leuke jurkjes die je wel vaker aan kan doen.
Toch had ik bij H&M ook wel leuke dingen gezien.
Toch had ik bij H&M ook wel leuke dingen gezien.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ik vind dit wel een feestelijke broek die je ook normaal in de zomer wel aankunt.
En dan een mooie top met een leuk kleurtje
En dan een mooie top met een leuk kleurtje
Gast- Gast
Leuke voorbeelden, bedankt!!!
trouwens, Sterre die lichte bovenste top waar heb je die gevonden??? die is wel leuk!!
trouwens, Sterre die lichte bovenste top waar heb je die gevonden??? die is wel leuk!!
MamaCa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 264
Bij Le Ballon! Www.leballon.nl voor de webshop en ik weet dat ze in elk geval in Arnhem en Utrecht een filiaal hebben. Vast ook op meer plekken
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Zo'n top als die van Le Ballon hebben ze nu ook bij H&M, maar dan iets andere kleuren...
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Outfit: Yes or No?
» Leuk of niet leuk? (laarsjes)
» Ik zoek ook een outfit!
» Het Help-mij-aan-een-outfit topic!
» Leuk of niet leuk?
» Leuk of niet leuk? (laarsjes)
» Ik zoek ook een outfit!