Zo schattig; verwondering in Burgers Zoo
+2
Chelle
Printje
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zo schattig; verwondering in Burgers Zoo
We waren vandaag in Burgers Zoo en ons mannetje heeft zijn ogen uitgekeken. Vooral in de Ocean werd hij wild van enthousiasme, hij kreeg geen genoeg van die vissen.
WOW WOW WOW riep hij steeds en allemaal klappen en voor ieder raam echt weet ik hoelang staan. WOW mama WOW zo schattig.
Ik heb er zo van genoten, het zag er zo lief uit, kon hem wel opvreten.
Jullie ook nog van die verwonderingsmomenten gehad?
WOW WOW WOW riep hij steeds en allemaal klappen en voor ieder raam echt weet ik hoelang staan. WOW mama WOW zo schattig.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Zo schattig; verwondering in Burgers Zoo
Printje schreef:We waren vandaag in Burgers Zoo en ons mannetje heeft zijn ogen uitgekeken. Vooral in de Ocean werd hij wild van enthousiasme, hij kreeg geen genoeg van die vissen.
Wat leuk hè!?
Wij zijn vorige week ook in burgers zoo geweest met onze dochter van 10 maanden. Ze keek ook haar ogen uit in de ocean. Heb er foto's van gemaakt hoe ze keek. Geweldig!
De rest van de dierentuin vond ze nog niet zo interessant maar de visjes... Haha!
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
*
Laatst aangepast door Susan op zo 16 sep 2012 - 20:48; in totaal 1 keer bewerkt
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Wat leuk Printje .
Susan: het klinkt alsof E.zra best wel grote sprongen in zijn ontwikkeling heeft gemaakt in korte tijd of niet? Tenminste, ik dacht dat je nog niet zolang geleden nog postte dat hij een paar woordjes sprak en dat hij nu dan al abstracte dingen als kleuren begrijpt, is toch wel heel knap, toch?
Susan: het klinkt alsof E.zra best wel grote sprongen in zijn ontwikkeling heeft gemaakt in korte tijd of niet? Tenminste, ik dacht dat je nog niet zolang geleden nog postte dat hij een paar woordjes sprak en dat hij nu dan al abstracte dingen als kleuren begrijpt, is toch wel heel knap, toch?
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Wat super om te lezen Susan van je mannetje, wat gaat het goed met hem!! Ben echt blij voor je.
Ons mannetje kreeg trouwens van mijn broer zo'n plastic haaitje voor in bad, een enorm succes hij heeft er zo schattig mee gespeeld. Wat ik wel bijzonder vond was dat hij precies wist hoe een vis beweegt zeg maar, hij deed het zo goed na. Ik zat erbij in bad en werd opgegeten door de haai...ook die informatie van de middag was blijven hangen...
Ons mannetje kreeg trouwens van mijn broer zo'n plastic haaitje voor in bad, een enorm succes hij heeft er zo schattig mee gespeeld. Wat ik wel bijzonder vond was dat hij precies wist hoe een vis beweegt zeg maar, hij deed het zo goed na. Ik zat erbij in bad en werd opgegeten door de haai...ook die informatie van de middag was blijven hangen...
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
*
Laatst aangepast door Susan op zo 16 sep 2012 - 20:49; in totaal 1 keer bewerkt
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Haha, dat klinkt wel een beetje als hoe mijn oudste telt. Ze ziet van tevoren dat er drie van iets zijn en dan wijst ze ze één voor één aan en zegt: 'Drie, drie, drie'.
Echt heel fijn voor jullie dat het zo goed gaat met zijn ontwikkeling in zo'n korte tijd.
Echt heel fijn voor jullie dat het zo goed gaat met zijn ontwikkeling in zo'n korte tijd.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
ik vind het altijd zo humor dat onze dochter een soort pavlov reactie heeft ontwikkeld als mijn man thuis komt, want dan is het standaard: 'etuh, etuh'
en nu is ze heel erg bezig met het verschil in geluid tussen een motor en een brommer en tussen een vrachtwagen en een auto en is dan oprecht verbaasd als ze het niet goed heeft en helemaal lyrisch (incl. een zelf applaus enzo) als ze het wel goed heeft.
en nu is ze heel erg bezig met het verschil in geluid tussen een motor en een brommer en tussen een vrachtwagen en een auto en is dan oprecht verbaasd als ze het niet goed heeft en helemaal lyrisch (incl. een zelf applaus enzo) als ze het wel goed heeft.
Gast- Gast
Leuk he, zulke reacties?!
N. heeft momenteel een fase dat ze het leuk vind om (zachtjes) te slaan. Ze 'slaat' dan in m'n gezicht en gaat daarna lachen. Ik reageer verbaasd, vertel haar dat slaan pijn doen en dat het beter is om te aaien, dat dat liever is. Als ze me nu 'slaat' gaat ze daarna gelijk aaien en roept: "Beter!" (als in: zo, dit is beter dan slaan). Daarna volgt een luid applaus voor zichzelf.
Ze denkt ook dat ze geweldig kan tellen. "Twee, twee, zesss!" En daar blijft het bij..
N. heeft momenteel een fase dat ze het leuk vind om (zachtjes) te slaan. Ze 'slaat' dan in m'n gezicht en gaat daarna lachen. Ik reageer verbaasd, vertel haar dat slaan pijn doen en dat het beter is om te aaien, dat dat liever is. Als ze me nu 'slaat' gaat ze daarna gelijk aaien en roept: "Beter!" (als in: zo, dit is beter dan slaan). Daarna volgt een luid applaus voor zichzelf.
Ze denkt ook dat ze geweldig kan tellen. "Twee, twee, zesss!" En daar blijft het bij..
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Oh en wat betreft verwondering: N. verwonderd zich overal eigenlijk wel over. Ik was laatst in Ahoy (voor een stoffenbeurs) en bij binnenkomst heeft N. een halve minuut geroepen: "Waaaauuwww!" Als we grote ruimtes binnenlopen, ruimtes met mooie verlichtingof of zoals gisteren in Monkey Town (een indoor speeltuin) waar ze de speeltoestellen ziet, roept ze heel vaak: "Waaauuww!" Je hoort ook echt de verwondering in haar stem.. heerlijk!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Hier net een midweek weg geboekt eind augustus. En dan gaan we ook naar burgers zoo.
De jongens hebben er nu al zin in
De jongens hebben er nu al zin in
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: