Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bekleding wandelwagengedeelte maxi cosi mura 4

Ga naar beneden

Bekleding wandelwagengedeelte maxi cosi mura 4 Empty Bekleding wandelwagengedeelte maxi cosi mura 4

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 22:13

Dit wil ik graag wassen en volgens mij kan dat ook gewoon. Maar ik krijg het er niet helemaal af.

Ik krijg het onderste gedeelte waar het stuurtje in kan er niet af. Iemand enig idee hoe ik dat moet doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bekleding wandelwagengedeelte maxi cosi mura 4 Empty Re: Bekleding wandelwagengedeelte maxi cosi mura 4

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 22:31

Ik heb het er inmiddels afgekregen, hopelijk krijg ik het er ook weer op



Iemand toevallig wel eens de gordelbandjes gewassen, voor zover dat kan?

Wij hebben de wagen van iemand overgenomen, echt in nieuwstaat maar ik zie nu net dat de gordelbandjes wat vergeeld zijn. Waarschijnlijk door het liggen.

Die hadden ze beter zwart kunnen maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bekleding wandelwagengedeelte maxi cosi mura 4 Empty Re: Bekleding wandelwagengedeelte maxi cosi mura 4

Bericht  Juutjepetuutje do 22 maa 2012 - 22:38

hoi,
ik was al druk voor je aan het zoeken, want wij wisten ook niet hoe het moest, maar je hebt het dus al gevonden! de riempjes heb ik gewoon mee gewassen met de bekleding, op kort programma 30 graden! het is weer als nieuw geworden!
succes ermee
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bekleding wandelwagengedeelte maxi cosi mura 4 Empty Re: Bekleding wandelwagengedeelte maxi cosi mura 4

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 22:43

Juutjepetuutje schreef:hoi,
ik was al druk voor je aan het zoeken, want wij wisten ook niet hoe het moest, maar je hebt het dus al gevonden! de riempjes heb ik gewoon mee gewassen met de bekleding, op kort programma 30 graden! het is weer als nieuw geworden!
succes ermee



Kunnen de riempjes eraf dan? Dat krijg ik niet voor elkaar. Heb de zitting nu in het bad staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bekleding wandelwagengedeelte maxi cosi mura 4 Empty Re: Bekleding wandelwagengedeelte maxi cosi mura 4

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 22:48

Nou ik heb de riempjes er ook afgekregen. Ik dacht dat dat niet kon.

Geven die metalen dingentje die eraan zitten niet af in de was? Ik zet ze zo gelijk even in een sopje.

Dan kan mijn zoontje helemaal fris in het wandelwagengedeelte. Het is zulk mooi weer, zonde om in de wagenbak te liggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bekleding wandelwagengedeelte maxi cosi mura 4 Empty Re: Bekleding wandelwagengedeelte maxi cosi mura 4

Bericht  Juutjepetuutje do 22 maa 2012 - 23:01

nee bij mij gaf het niet af. het was ook zo vies dat ik dacht ik zie wel hoe het er weer uit komt haha!
het is idd heerlijk weer om de wandelwagen te gaan gebruiken!
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bekleding wandelwagengedeelte maxi cosi mura 4 Empty Re: Bekleding wandelwagengedeelte maxi cosi mura 4

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 23:05

Ik heb laatst alles nog gewassen, ook de bandjes enzo, ging heel goed en het is weer redelijk schoon geworden ( het weer zat er in Sad )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bekleding wandelwagengedeelte maxi cosi mura 4 Empty Re: Bekleding wandelwagengedeelte maxi cosi mura 4

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 23:22

Snoepy87 schreef:Ik heb laatst alles nog gewassen, ook de bandjes enzo, ging heel goed en het is weer redelijk schoon geworden ( het weer zat er in Sad )



Ik heb gelukkig niet het weer in de bandjes of bekleding zitten. Zou ook niet best zijn. Wij hebben het op zolder neergelegd en daar haal ik het net vandaan om te wassen. Wij hebben het toen van iemand overgenomen die het nauwelijks had gebruikt dus echt nog zo goed als nieuw. Ik schrok ook wel even van die vergeelde gordelbandjes. Zo hadden we hem namelijk niet gekocht. Zal wel van het liggen zijn. Zag ik laatst ook in wat witte kleertjes die hij niet meer past. Die liggen ook op zolder, netjes opgevouwen en schoon. Maar toch een rare vlek erin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bekleding wandelwagengedeelte maxi cosi mura 4 Empty Re: Bekleding wandelwagengedeelte maxi cosi mura 4

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum