Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Opa en Oma zijn morgen 60 jaar getrouwd!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Opa en Oma zijn morgen 60 jaar getrouwd!  Empty Opa en Oma zijn morgen 60 jaar getrouwd!

Bericht  Gast wo 21 maa 2012 - 11:19

En het wordt een hele happening met de burgemeester en plaatselijke krant. Sinds de scheiding van mijn ouders is de band met mijn grootouders slecht te noemen. Toch wil ik hen een cadeau doen. Maar wat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Opa en Oma zijn morgen 60 jaar getrouwd!  Empty Re: Opa en Oma zijn morgen 60 jaar getrouwd!

Bericht  Gast wo 21 maa 2012 - 11:47



groepsfoto maken en inlijsten?


Sorry, ik denk altijd het eerst aan foto's. :shock:


Mijn oma wilde graag een stamboom... maar dat was wederom met foto's.


Ik ben te foto minded.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Opa en Oma zijn morgen 60 jaar getrouwd!  Empty Re: Opa en Oma zijn morgen 60 jaar getrouwd!

Bericht  Gast wo 21 maa 2012 - 11:54

Morgen en zaterdag (want dan hebben we het echte feest voor de familie) zullen niet alle kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen aanwezig zijn. Dus een foto lijkt me een beetje drukken op een pijnpunt. Ik vind het persoonlijk wel jammer dat niet iedereen kan vergeven en vergeten wat er in het verleden is gebeurd, omdat opa en oma zelf denken dat dit hun laatste trouwdag is, maar het is niet anders en dat moet ik ook respecteren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Opa en Oma zijn morgen 60 jaar getrouwd!  Empty Re: Opa en Oma zijn morgen 60 jaar getrouwd!

Bericht  Minx wo 21 maa 2012 - 12:14

en een mooie foto gewoon van jou en je broertje, daar dan een bos bloemen bij en een mooie kaart. Al zullen ze die bloemen wel veel krijgen denk ik.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Opa en Oma zijn morgen 60 jaar getrouwd!  Empty Re: Opa en Oma zijn morgen 60 jaar getrouwd!

Bericht  Gast wo 21 maa 2012 - 12:21

Fairytale schreef:en een mooie foto gewoon van jou en je broertje, daar dan een bos bloemen bij en een mooie kaart. Al zullen ze die bloemen wel veel krijgen denk ik.

Ik krijg opeens een goed idee.

Ik weet absoluut niet hoe ik het moet doen. Maar ik heb een paar foto's van het gezin (gezin met nieuwe vrouw moet ik zeggen) dat ik kan laten afdrukken als kaart. Denk ik. Wel kort dag. Maar mijn broer gaat waarschijnlijk niet komen. Dus dat moet ik morgen dan nog even uitvinden. Door broer te bellen. smile

Goed idee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Opa en Oma zijn morgen 60 jaar getrouwd!  Empty Re: Opa en Oma zijn morgen 60 jaar getrouwd!

Bericht  Gast wo 21 maa 2012 - 18:58

Ben je lekker laat mee zeg... Die kaart gaat je natuurlijk niet lukken, dat snap je zelf ook wel. Ik zou gewoon een kaart kopen en die geven.

Als mensen 60 jaar getrouwd zijn komt altijd de burgemeester langs trouwens (als ze dat zouden willen dan natuurlijk) en krijgen ze ook nog een brief van de koningin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Opa en Oma zijn morgen 60 jaar getrouwd!  Empty Re: Opa en Oma zijn morgen 60 jaar getrouwd!

Bericht  Zininzon wo 21 maa 2012 - 21:01

En anders iets van een boodschappenpakket, met dingen van 'vroeger'?
Tijdschrift/puzzelboekje er bij.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Opa en Oma zijn morgen 60 jaar getrouwd!  Empty Re: Opa en Oma zijn morgen 60 jaar getrouwd!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum