Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar kopen jullie je haarverf en welk merk?

+4
Pannetoet
Blond
Siem
Rose
8 plaatsers

Ga naar beneden

Waar kopen jullie je haarverf en welk merk? Empty Waar kopen jullie je haarverf en welk merk?

Bericht  Rose wo 21 maa 2012 - 4:58

Normaal laat ik mijn haar altijd bij de kapper verven maar op dit moment hebben we daar geen geld voor.
Dus ik zit er aan te denken om zelf mijn haren weer eens te verven...

Dus waar kopen jullie haarverf, van welk merk en voor welke prijs?
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kopen jullie je haarverf en welk merk? Empty Re: Waar kopen jullie je haarverf en welk merk?

Bericht  Siem wo 21 maa 2012 - 5:33

Ik heb het een tijdje zelf laten verven en toen kocht ik het gewoon bij een kappersgroothandel. Zelfde verf die ze in kapsalons gebruiken en een tube kostte zo rond de 9 euro

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kopen jullie je haarverf en welk merk? Empty Re: Waar kopen jullie je haarverf en welk merk?

Bericht  Gast wo 21 maa 2012 - 5:34

Ik koop het ook bij de kapperswinkel, scheelt een hoop geld!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kopen jullie je haarverf en welk merk? Empty Re: Waar kopen jullie je haarverf en welk merk?

Bericht  Blond wo 21 maa 2012 - 5:36

Ik koop altijd L'Oreal Excellence Crème, kleur 9 of 10. Nu wil ik naar kleur 12, dus ga ik zaterdag naar de kapper toe.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kopen jullie je haarverf en welk merk? Empty Re: Waar kopen jullie je haarverf en welk merk?

Bericht  Gast wo 21 maa 2012 - 7:22

Syoss Color Mixing. Maar ga vrijdag weer blond bij de kapper.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kopen jullie je haarverf en welk merk? Empty Re: Waar kopen jullie je haarverf en welk merk?

Bericht  Gast wo 21 maa 2012 - 7:26

Kruidvat huismerk of iets van Action. Ik ben niet zo merktrouw wat haarverf betreft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kopen jullie je haarverf en welk merk? Empty Re: Waar kopen jullie je haarverf en welk merk?

Bericht  Pannetoet wo 21 maa 2012 - 7:37

Ik heb altijd haarverf van de Action, Schwarzkopf voor €5,99 .. altijd de kleur goudbruinWaar kopen jullie je haarverf en welk merk? 561177 Ik verf het ongeveer elke 2 maand en ik ben er heel tevreden over!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kopen jullie je haarverf en welk merk? Empty Re: Waar kopen jullie je haarverf en welk merk?

Bericht  Gast wo 21 maa 2012 - 8:43

Ik had altijd Poly Palette. Tot ik een week na het kleuren bij de kapper zat en in de spiegel zag dat ik gewoon uitgroei had van meerdere cm. Of niet gepakt, of wat anders aan de hand. Dus ik heb gisteren Syoss gekocht. Kijken of dat beter is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kopen jullie je haarverf en welk merk? Empty Re: Waar kopen jullie je haarverf en welk merk?

Bericht  Twellie wo 21 maa 2012 - 9:54

Action: L'oreal.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kopen jullie je haarverf en welk merk? Empty Re: Waar kopen jullie je haarverf en welk merk?

Bericht  Terkina wo 21 maa 2012 - 14:04

Ik koop meestal wat in de aanbieding is van L'Oreal of Garnier, want veel geld wil ik er niet aan besteden. Ik laat sowieso om de zes weken mijn haar kleuren door de kapster, maar moet het na drie weken alweer bijkleuren, omdat mijn blonde haar dan heel duidelijk te zien is met mijn korte kapsel. Ik heb de donkerste bruin, dus veel mis kan er niet gaan met de kleur, welk merk ik het ook pak.
Terkina
Terkina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 273
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kopen jullie je haarverf en welk merk? Empty Re: Waar kopen jullie je haarverf en welk merk?

Bericht  *Noosa wo 21 maa 2012 - 20:05

Ik koop het meestal bij de action. Zo'n 10 minuten kleuring denk van Schwarzkopf maar weet het niet zeker. Chocoladebruin en ben er tevreden over Waar kopen jullie je haarverf en welk merk? 561177
*Noosa
*Noosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kopen jullie je haarverf en welk merk? Empty Re: Waar kopen jullie je haarverf en welk merk?

Bericht  Gast wo 21 maa 2012 - 20:18

Kruidvat eigen merk tegenwoordig. Ik verf het meestal zwart en met een huismerk verfje vind ik dan niets mis!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kopen jullie je haarverf en welk merk? Empty Re: Waar kopen jullie je haarverf en welk merk?

Bericht  Rose wo 21 maa 2012 - 22:10

Ik ga volgende week toch eventjes naar de action dus zal ik eens zien of ik daar een mooie kleur kan vinden Very Happy
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kopen jullie je haarverf en welk merk? Empty Re: Waar kopen jullie je haarverf en welk merk?

Bericht  Jeanette do 22 maa 2012 - 1:59

Van L'oreal, kleur Brazilian Brown ofzo heet het.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kopen jullie je haarverf en welk merk? Empty Re: Waar kopen jullie je haarverf en welk merk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum