Billy's aan elkaar maken
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Billy's aan elkaar maken
In mijn studeerkamer heb ik een kastenwand van billy's en benno's gemaakt. Maar op de een of andere manier staan ze niet helemaal netjes tegen elkaar aan dus nu wil ik ze voor de mooi en de stevigheid aan elkaar vast maken. Ikea heeft daar speciale schroeven voor, en volgens mij zitten die normaal gesproken in het pakket.
Maar goed, omdat ik alles via MP heb gekocht heb ik deze schroeven niet. Weet iemand of je die misschien gewoon bij de Ikea kunt halen/kopen? Of heeft iemand het ergens anders mee gedaan?
Maar goed, omdat ik alles via MP heb gekocht heb ik deze schroeven niet. Weet iemand of je die misschien gewoon bij de Ikea kunt halen/kopen? Of heeft iemand het ergens anders mee gedaan?
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Re: Billy's aan elkaar maken
Volgens mij zitten die er niet bij... er zit wel een beugeltje met een schroef bij om de kast eventueel aan de muur te verankeren (schroef die in de muur zit is niet meegeleverd, omdat dat overal kan verschillen).
Ik heb zelf ook twee billy's aan elkaar gemaakt in de gang, met een kort schroefje. Dat heb ik ter hoogte van een plank door beide kasten gedraaid. Het schroefje komt niet door de andere kast heen en valt in de andere weg achter de plank. Moet je wel een schroef nemen met zo'n kop:
deze kun er zo indraaien dat het oppervalk glad blijft zeg maar.
Ik heb zelf ook twee billy's aan elkaar gemaakt in de gang, met een kort schroefje. Dat heb ik ter hoogte van een plank door beide kasten gedraaid. Het schroefje komt niet door de andere kast heen en valt in de andere weg achter de plank. Moet je wel een schroef nemen met zo'n kop:
deze kun er zo indraaien dat het oppervalk glad blijft zeg maar.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Bij de meeste Ikea's verkopen ze ook van die losse dingen in de 'koopjeshoek' zeg maar
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
volgens mij hebben ze bij de klantenservice (in ieder geval bij die in Groningen) een wand met bakjes met allemaal van dat soort dingetjes... Van die kleine zooi waarvan er dan denk ik soms te weinig in het pakket zitten, die je dan daar mee kunt nemen, weet niet zeker of dat gratis is, maar volgens mij wel...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben vanmiddag maar even naar de Ikea gegaan en heb het bij de klantenservice gevraagd. Daar heb ik gratis handige schroeven mee gekregen, dat is nog eens goed service!
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Katten maken ineens ruzie met elkaar
» Wie kan er een 2 fotos voor mij door elkaar heen maken?
» uit elkaar, wat nu met het huis?
» Help elkaar aan vacatures
» Hoe lang bij elkaar?
» Wie kan er een 2 fotos voor mij door elkaar heen maken?
» uit elkaar, wat nu met het huis?
» Help elkaar aan vacatures
» Hoe lang bij elkaar?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: