Waar kan je nog een goede kruik kopen?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Waar kan je nog een goede kruik kopen?
Ik weet het, we gaan de lente in en dan de zomer. Maar ik heb het de laatste tijd best koud in bed. Ik heb al een kleine kruik maar ik wil eigenlijk ook nog een grote voor mijn voeten. Waar kan je nog een goede kopen?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Waar kan je nog een goede kruik kopen?
Wat voor een wil je er? Een metalen of eentje van kunststof en wat voor een dan?
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Een ronde metalen hebben ze bij de Hema en zo'n plastic kruikenzak hebben ze bij de drogist bijv. Kruidvat
Gast- Gast
Een kunststoffen kruik. Die metalen lijken me niks. Of houden die langer de warmte vast?
Want dan lijkt dat me wel wat.
Sweety- Ratel
Bij de Action zag ik laatst ook van die kunststoffen. Ook zou je een kersenpitkussen aan kunnen schaffen (blijft best lang warm). Ik weet eigenlijk niet wat de voordelen van die metalen zijn, ik vind het maar enge, bloedhete dingen eigenlijk.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Sweety schreef:Een kunststoffen kruik. Die metalen lijken me niks. Of houden die langer de warmte vast?
Ja dat wel maar ik vind 'm dan zo onhandig. Dan is zo'n zak fijner (en goedkoper). Als je bijv. last van je onderrug hebt kan je er op gaan liggen. Bij zo'n metalen ronde gaat dat een beetje moeilijk
Gast- Gast
Ik had al eens gekeken bij de blokker maar daar zag ik ze niet meer. Zal de action ook eens bezoeken. Haha ja daarom, ik lig nu met de kleine onder mijn rug en heb dus koude voeten. Dan is een kunsstof toch makkelijker. En wat Tuinstoel ook zegt, ze ijken mij toch ook wel bloedheet.
Sweety- Ratel
Blokker en xenos hebben ze met een fleece zakje er om heen, en kruidvat heeft ze gewoon.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
ik heb eens die vam de action gehad en vond dat niets, op een gegeven moment ging het kunstof zeg maar wat barsten ( denk na een jaartje ofzo hoor) en die van de kruidvat zijn dan wel iets duurder maar wel fijner en daar heb ik geen last mee
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Waar kan ik dit kopen?
» Kaasdoek kopen? Waar?
» Waar kun je potpourri kopen?
» Waar meubels kopen?
» Waar kan ik Winecoolers kopen?
» Kaasdoek kopen? Waar?
» Waar kun je potpourri kopen?