Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar kan je nog een goede kruik kopen?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Waar kan je nog een goede kruik kopen? Empty Waar kan je nog een goede kruik kopen?

Bericht  Sweety zo 18 maa 2012 - 11:17

Ik weet het, we gaan de lente in en dan de zomer. Maar ik heb het de laatste tijd best koud in bed. Ik heb al een kleine kruik maar ik wil eigenlijk ook nog een grote voor mijn voeten. Waar kan je nog een goede kopen?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kan je nog een goede kruik kopen? Empty Re: Waar kan je nog een goede kruik kopen?

Bericht  Twellie zo 18 maa 2012 - 11:26

Wat voor een wil je er? Een metalen of eentje van kunststof en wat voor een dan?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Waar kan je nog een goede kruik kopen? Empty Re: Waar kan je nog een goede kruik kopen?

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 11:29

Een ronde metalen hebben ze bij de Hema en zo'n plastic kruikenzak hebben ze bij de drogist bijv. Kruidvat

Gast
Gast

Bericht  Sweety zo 18 maa 2012 - 11:40

Een kunststoffen kruik. Die metalen lijken me niks. Of houden die langer de warmte vast?
Want dan lijkt dat me wel wat. smile
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Twellie zo 18 maa 2012 - 11:43

Bij de Action zag ik laatst ook van die kunststoffen. Ook zou je een kersenpitkussen aan kunnen schaffen (blijft best lang warm). Ik weet eigenlijk niet wat de voordelen van die metalen zijn, ik vind het maar enge, bloedhete dingen eigenlijk.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Gast zo 18 maa 2012 - 11:44

Sweety schreef:Een kunststoffen kruik. Die metalen lijken me niks. Of houden die langer de warmte vast?
Want dan lijkt dat me wel wat. smile

Ja dat wel maar ik vind 'm dan zo onhandig. Dan is zo'n zak fijner (en goedkoper). Als je bijv. last van je onderrug hebt kan je er op gaan liggen. Bij zo'n metalen ronde gaat dat een beetje moeilijk :P

Gast
Gast

Bericht  Sweety zo 18 maa 2012 - 11:47

Ik had al eens gekeken bij de blokker maar daar zag ik ze niet meer. Zal de action ook eens bezoeken. Haha ja daarom, ik lig nu met de kleine onder mijn rug en heb dus koude voeten. Dan is een kunsstof toch makkelijker. En wat Tuinstoel ook zegt, ze ijken mij toch ook wel bloedheet. :P
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Prosecco zo 18 maa 2012 - 18:50

Blokker en xenos hebben ze met een fleece zakje er om heen, en kruidvat heeft ze gewoon.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  duckie zo 18 maa 2012 - 19:02

ik heb eens die vam de action gehad en vond dat niets, op een gegeven moment ging het kunstof zeg maar wat barsten ( denk na een jaartje ofzo hoor) en die van de kruidvat zijn dan wel iets duurder maar wel fijner en daar heb ik geen last mee
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: