Tuintje aanplanten
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tuintje aanplanten
Ik heb nu vast een hele domme vraag, maar goed, ik weet het echt niet . Over 2 weken krijgen we de sleutel van ons nieuwe huisje. De mensen waar we het van overnemen kennen we, en hun hebben de voortuin al leeggehaald. We mogen deze al komen aanplanten, en dit willen we graag volgende weekend al gaan doen. Maar we zijn dus pas een dikke week later daar aanwezig, en ook niet iedere dag de eerste week.
Maar als je een tuin net aanplant, moet hij de eerste tijd toch iedere dag water hebben, zodat de planten goed wortelen? Of hoeft dat niet? Hoe gaan we dat doen dan? Die mensen zelf zijn ook niet veel meer in hun oude huis aanwezig namelijk, zodat hun wat water kunnen geven.
Zou dat een probleem zijn of niet?
Maar als je een tuin net aanplant, moet hij de eerste tijd toch iedere dag water hebben, zodat de planten goed wortelen? Of hoeft dat niet? Hoe gaan we dat doen dan? Die mensen zelf zijn ook niet veel meer in hun oude huis aanwezig namelijk, zodat hun wat water kunnen geven.
Zou dat een probleem zijn of niet?
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
Re: Tuintje aanplanten
euh... Geloof niet dat dat 'n probleem is. Als 't nou midden augustus zou zijn en een hele droge zomer, zou 't handig zijn als iemand 's avonds wat water stond te sproeien. Volgens mij is de bodem nu nat genoeg voor planten om water uit te halen.
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: