Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoelang kan ik een koude pastasalade bewaren?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Hoelang kan ik een koude pastasalade bewaren? Empty Hoelang kan ik een koude pastasalade bewaren?

Bericht  Shopelle za 17 maa 2012 - 4:36

Ik heb voor op reis een koude pastasalade gemaakt afgelopen vrijdag. Vandaag ik de koeling mee gereisd naar locatie. In het hotel in minibar gezet. Hij is al voor een deel op maar niet helemaal. Kan ik mijn salade nog langer bewaren?


(voor iedereen die zich afvraagt wat ik met een pastasalade in een hotekamer moet, we zijn op studiereis en moeten zelf voor eten zorgen)
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang kan ik een koude pastasalade bewaren? Empty Re: Hoelang kan ik een koude pastasalade bewaren?

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 4:36

Ikzelf zou het niet doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang kan ik een koude pastasalade bewaren? Empty Re: Hoelang kan ik een koude pastasalade bewaren?

Bericht  Atelier Madame za 17 maa 2012 - 4:41

Wat zit er nog meer in dan koude pasta? Zou met kip of vis wel oppassen, maar als er alleen kaas inzit zou ik hem morgen nog wel opeten (mits de sla niet helemaal bruin is geworden oid)
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang kan ik een koude pastasalade bewaren? Empty Re: Hoelang kan ik een koude pastasalade bewaren?

Bericht  Shopelle za 17 maa 2012 - 4:42

Er zit in:

Pasta, bosui, paprika, feta kaas, olijven, gedroogde tomaten, gewone tomaten, komkommer en een pestodressing.
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang kan ik een koude pastasalade bewaren? Empty Re: Hoelang kan ik een koude pastasalade bewaren?

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 5:17

Ik zou 48 uur aanhouden, als het echt koud is gebleven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoelang kan ik een koude pastasalade bewaren? Empty Re: Hoelang kan ik een koude pastasalade bewaren?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum