Loopfiets of gewone fiets?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Loopfiets of gewone fiets?
Ik heb een poos terug een topic geopend over welke loopfiets jullie voor de kids hadden.
Wij hebben toen besloten om voor een Puky te gaan en wouden het geslacht van ons 2e kindje en het voorjaar afwachten.
Nu twijfel ik of we voor de Puky loopfiets gaan of toch al een gewoon fietsje.
Denk dat ze nu nog wel te klein is voor een gewoon fietsje, of kan dat al wel?
Het is wel jammer dat weinig fietsenzaken een groot assortiment hebben.
Zo had de fietsenzaak waar wij pas hadden niet de maat Puky die wij moeten hebben en deze wouden ze ook niet bestellen omdat ze dit per partij moeten kopen.
Wij hebben toen besloten om voor een Puky te gaan en wouden het geslacht van ons 2e kindje en het voorjaar afwachten.
Nu twijfel ik of we voor de Puky loopfiets gaan of toch al een gewoon fietsje.
Denk dat ze nu nog wel te klein is voor een gewoon fietsje, of kan dat al wel?
Het is wel jammer dat weinig fietsenzaken een groot assortiment hebben.
Zo had de fietsenzaak waar wij pas hadden niet de maat Puky die wij moeten hebben en deze wouden ze ook niet bestellen omdat ze dit per partij moeten kopen.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Re: Loopfiets of gewone fiets?
Met haar leeftijd zeker een loopfiets. Kan je hem niet online bestellen?
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou nog gewoon voor een loopfiets gaan.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
We gaan hem dan ook online bestellen, maar in de winkel leek me net zo fijn.
Dan kunnen we even kijken hoe ze het vindt.
Maar aan de andere kant, ze vondt het passen van de te grote fietsjes al helemaal geweldig!
Dan kunnen we even kijken hoe ze het vindt.
Maar aan de andere kant, ze vondt het passen van de te grote fietsjes al helemaal geweldig!
PiP- Ratel
Ik zou ook voor de loopfiets gaan. Wij hebben de loopfiets voor L zijn tweede verjaardag gegeven, maar hij pastte er pas dik een half jaar later op. We zijn dan ook voor de goedkope van 30 euro gegaan, en niet echt verder gekeken dan onze neus lang is.
Maar ik zou echt voor een loopfiets gaan, kinderen leren dan heel snel hun evenwicht houden. Buurjongetje van ons kon daardoor al met 3 jaar op een gewone fiets zonder zijwieltjes fietsen.
Daarbij is een loopfiets ook wat kleiner en handzamer om mee te nemen. Wij gebruiken de loopfiets namelijk ook vaak als we naar de winkel gaan. La.urens komt dan sneller mee en gaat ook niet lopen zeuren dat hij getild wil worden.
Maar ik zou echt voor een loopfiets gaan, kinderen leren dan heel snel hun evenwicht houden. Buurjongetje van ons kon daardoor al met 3 jaar op een gewone fiets zonder zijwieltjes fietsen.
Daarbij is een loopfiets ook wat kleiner en handzamer om mee te nemen. Wij gebruiken de loopfiets namelijk ook vaak als we naar de winkel gaan. La.urens komt dan sneller mee en gaat ook niet lopen zeuren dat hij getild wil worden.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Wij willen wel voor een goede gaan, vandaar dat we het geslacht afgewacht hebben.
Nu gaan we voor rood ipv rose.
F gaat gelukkig nog mee in de wandelwagen naar de supermarkt
Hoop dat ze dat nog even volhoudt, scheelt een hoop stress in de supermarkt!
Ik hoef maar te zeggen dat we boodschappen gaan doen en ze staat bij de wandelwagen.
En dan ook nog zeggen: Niet auto mama!?
Ze is trouwens ook niet echt groot, dus dan zal een gewoon fietsje zeker nog niet lukken.
Nu gaan we voor rood ipv rose.
F gaat gelukkig nog mee in de wandelwagen naar de supermarkt
Hoop dat ze dat nog even volhoudt, scheelt een hoop stress in de supermarkt!
Ik hoef maar te zeggen dat we boodschappen gaan doen en ze staat bij de wandelwagen.
En dan ook nog zeggen: Niet auto mama!?
Ze is trouwens ook niet echt groot, dus dan zal een gewoon fietsje zeker nog niet lukken.
PiP- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Moederfiets of gewone fiets
» Mamfiets of gewone fiets
» Twee kinderen op gewone (oma) fiets
» Loopfiets
» Loopfiets
» Mamfiets of gewone fiets
» Twee kinderen op gewone (oma) fiets