Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav. Show je knuffel ;)

+3
silly-one
Sjaantje
VeryCherry
7 plaatsers

Ga naar beneden

Nav. Show je knuffel ;) Empty Nav. Show je knuffel ;)

Bericht  VeryCherry di 11 jan 2011 - 22:38

Bij deze de beloofde foto van mijn knuffel, hij is al bijna 25 en ik slaap er nog steeds mee. Vroeger was hij roze en lekker zacht, nu valt zijn nekje bijna uit elkaar van ellende Wink

Nav. Show je knuffel ;) 1208869255_5_9Sj5
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Show je knuffel ;) Empty Re: Nav. Show je knuffel ;)

Bericht  Sjaantje di 11 jan 2011 - 22:50

Bijna niet voor te stellen dat hij vroeger roze en zacht was... Maar ik vind hem wel schattig! Hou je hem 's nachts ook vast? Of staat hij ergens naast je hoofdkussen / op je nachtkastje?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Show je knuffel ;) Empty Re: Nav. Show je knuffel ;)

Bericht  VeryCherry di 11 jan 2011 - 22:53

Whahahha nee hè, ik zal is kijken of er bij mijn ouders foto's liggen waar hij in volle glorie opstaat, dat is wel leuk als vergelijk Wink Hij ligt naast mijn hoofdkussen, expres niet op het nachtkastje, want dat ligt te hard Embarassed Zelfs als ik ergens ga logeren of op vakantie ga neem ik hem mee. Alleen al het idee dat er brand uit kan breken thuis en ik Flap dan niet kan redden. Man, had angstzweet breekt me uit... Embarassed
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Show je knuffel ;) Empty Re: Nav. Show je knuffel ;)

Bericht  silly-one di 11 jan 2011 - 22:56

Nav. Show je knuffel ;) Foto-AVKGRBLW
Deze drie heb ik in bed liggen momenteel
De olifant ( ollie) heb ik al vanaf voor mij geboorte, de beer heb ik vroeger letterlijk plat geslapen omdat ik er altijd op lag. Knorretje heb ik ooit gewonnen om de kermis met een vriendin en die ligt nog steeds in mijn bed.

Als ik Ollie kwijtraak ga ik echt gestresst zoeken naar het beestje. Kan echt niet zonder hem.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Show je knuffel ;) Empty Re: Nav. Show je knuffel ;)

Bericht  Sjaantje di 11 jan 2011 - 22:56

Wat lief dat je zo goed voor Flap zorgt! Mijn zusje heeft ook zoiets, Beer van ongeveer 20 jaar oud. Beer slaapt tussen de kussens van haar en haar vriend en toen ze paar jaar geleden op vakantie gingen hebben ze de hond bij mij gelaten en Beer mocht ook komen logeren Very Happy Ik heb toen een heel vakantie-foto-boek van Beer gemaakt, net zoiets als Bungel bij alle forumsters doet.

Heeft Flap wel een 'nieuw' setje kleren aan? Ik vond laatst bij mijn ouders op zolder mijn oude knuffelpopjes waar mam een nieuwe outfit voor had gepriegeld omdat ik ze helemaal stuk geknuffeld had, zó schattig!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Show je knuffel ;) Empty Re: Nav. Show je knuffel ;)

Bericht  VeryCherry di 11 jan 2011 - 23:05

Awh wat schattig, hij heeft inderdaad kleertjes aan. Vroeger was dat niet zo hoor, maar nu moet het wel, anders kijk je dwars door zijn vel heen. En hij heeft dat sjaaltje om omdat anders zijn nek breekt. Ergens heb ik ook nog een zwart/wit jurkje liggen, maar die durf ik niet meer aan te doen. En hij heeft een stoffen mondje omdat het originele mondje eraf is gevallen in mijn wiegje. Mijn moeder was helemaal panisch, want ze dacht dat ik het had ingeslikt. Was gelukkig niet zo. En zijn oortjes zijn ook al talloze keren gemaakt, whahaha.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Show je knuffel ;) Empty Re: Nav. Show je knuffel ;)

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 23:13

Ik heb ook een knuffel.
Hij heet 'Beer'. Wink
Is er een van de troetelbeertjes.
Hij is al 25 jaar.
Snachts ligt hij binnen handbereik op mn nachtkastje.
Als ik niet kan slapen pak ik hem.
Maar hij gaat niet mee op vakantie ofzo :P Toch beetje schaamte ofzo Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Show je knuffel ;) Empty Re: Nav. Show je knuffel ;)

Bericht  Sjaantje di 11 jan 2011 - 23:13

Bijzonder eigenlijk, dat een knuffel zó veel voor een kind kan betekenen dat hij/zij de knuffel als volwassene nog zo belangrijk vindt! Ik hoop dat je nog héél lang knuffelplezier van Flap zal hebben Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Show je knuffel ;) Empty Re: Nav. Show je knuffel ;)

Bericht  Sweety di 11 jan 2011 - 23:17

Ik heb thuis ook nog een aantal knuffels. Zal er een foto van maken.
Er is er eentje die heb ik gekocht om Kika te steunen en daar "kroel" ik mee. Een andere is een klein aapje die ik al jaren heb en waarvan zijn haar op zijn hoofd eraf gevallen is. Maar je kan het er wel weer op doen.
Mijn knuffels liggen ook op bed.. Net als CL: anders ligt het te hard... Embarassed
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Show je knuffel ;) Empty Re: Nav. Show je knuffel ;)

Bericht  VeryCherry di 11 jan 2011 - 23:18

Sweety schreef:
Mijn knuffels liggen ook op bed.. Net als CL: anders ligt het te hard... Embarassed

Whahahaha gelukkig ben ik dus niet de enige die dat doe om die reden Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Show je knuffel ;) Empty Re: Nav. Show je knuffel ;)

Bericht  silly-one di 11 jan 2011 - 23:18

Daar heb je gelijk in Sjaantje. Zeker omdat ik weet dat bij mijn broer ook een knuffel naast zijn bed ligt die voor hem van grote waarde is.

Gisteren was er bij Ophra te zien dat in amerika 1 op de 4 mannen en knuffel meeneemt als hij op reis gaat. Vond ik wel heel leuk om te zien, schijnbaar hechten niet alleen vrouwen waarde aan hun knuffel
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Show je knuffel ;) Empty Re: Nav. Show je knuffel ;)

Bericht  Sarah1985 di 11 jan 2011 - 23:23

ja ik heb een knorretje, Hij was jaren geleden roze en dikker. Hij gaat altijd mee op vakantie heeft al heel wat van de wereld gezien Wink Maar hij is nu een beetje gewond zijn voet zit een gat in en in zn nek zit een gat. En durf ik er niet meer mee te slapen, ik had hem altijd in mn armen snachts Embarassed maar nu ligt die boven mijn hoofd.

Nav. Show je knuffel ;) DSCN0117
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Show je knuffel ;) Empty Re: Nav. Show je knuffel ;)

Bericht  Sweety di 11 jan 2011 - 23:25

CherrieLola schreef:
Sweety schreef:
Mijn knuffels liggen ook op bed.. Net als CL: anders ligt het te hard... Embarassed

Whahahaha gelukkig ben ik dus niet de enige die dat doe om die reden Very Happy
Hahaha nee hoor helemaal niet! ( en nu ga ik wel heel erg ver Embarassed ) vroeger dacht ik ook dat ze allemaal bij elkaar moesten zitten anders konden ze niet praten met elkaar of ze moesten dan te ver gaan lopen... Toy Story dus..
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Show je knuffel ;) Empty Re: Nav. Show je knuffel ;)

Bericht  Sjaantje di 11 jan 2011 - 23:26

silly-one schreef:Daar heb je gelijk in Sjaantje. Zeker omdat ik weet dat bij mijn broer ook een knuffel naast zijn bed ligt die voor hem van grote waarde is.

Gisteren was er bij Ophra te zien dat in amerika 1 op de 4 mannen en knuffel meeneemt als hij op reis gaat. Vond ik wel heel leuk om te zien, schijnbaar hechten niet alleen vrouwen waarde aan hun knuffel
Zoveel nog? Da's 25%! Oh daar sta ik dan wel weer heel erg van te kijken! Vond het meer een vrouwending. Had gedacht dat het bij mannen niet vaak zou gebeuren, maar bij jouw broer dus ook, wat leuk!

Ik heb zelf geen knuffel meer, maar moet wel iedere nacht iets hebben om vast te houden en aan te frunniken. Mijn favoriet is een labeltje van een oud t-shirt! Ben je al 32 en dan nóg die behoefte hebben... Merk wel dat ik er meer behoefte aan heb wanneer ik erg moe ben of niet lekker in mijn vel zit. Herkennen jullie dat ook? Overigens als ik ga logeren, heb ik er geen moeite mee mijn 'knuffeltje' te missen!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Show je knuffel ;) Empty Re: Nav. Show je knuffel ;)

Bericht  VeryCherry di 11 jan 2011 - 23:31

Dat had ik ook hoor Sweety smile Ik heb soms hele gesprekken tegen mijn knuffel als ik me klote voel. Aangezien ik overdag alleen thuis zit omdat mijn zoontje naar school gaat en mijn vriend is op zijn werk. Dan praat ik het op zo'n manier maar van me af Embarassed
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Show je knuffel ;) Empty Re: Nav. Show je knuffel ;)

Bericht  Arwyn di 11 jan 2011 - 23:34

Ik heb geen knuffel, ik heb een dekentje.. Echt zo'n kleuterdekbedje volgens mij. Ligt nog steeds op m'n bed, haha. Heerlijk ding. Als ik het al koud heb 's nachts en m'n vriend niet, heb ik dekentje! Ook perfect als ik ziek op de bank lig oid.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Show je knuffel ;) Empty Re: Nav. Show je knuffel ;)

Bericht  Sweety di 11 jan 2011 - 23:38

Gelukkig.. Ik merkte het gister toen ik naar bed ging. Toen pakte ik mijn knuffel en hield hem echt stevig vast en ging ermee slapen. Ik dacht wel even: wat doe ik nu.. confused Maar ik liet dat lekker gaan en ben er mee gaan slapen.
En ik vind het helemaal niet raar dat je tegen je knuffel praat. Is ook een manier om even van je af te praten. smile
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Show je knuffel ;) Empty Re: Nav. Show je knuffel ;)

Bericht  Cheesegirl di 11 jan 2011 - 23:55

Ik slaap altijd met deze 2 knuffels. Heb de kikker van mijn vriend gehad uit Duinrell en de aap van mijn zus voor mijn verjaardag!


Nav. Show je knuffel ;) 1011530
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Show je knuffel ;) Empty Re: Nav. Show je knuffel ;)

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 0:03

Ik slaap met een schaapje, die heeft mijn buurvrouw bijna 20 jaar geleden zelf gemaakt.
En kan er echt niet zonder haha, ook al zit er een gat in zijn buik Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Show je knuffel ;) Empty Re: Nav. Show je knuffel ;)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum