Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bikini nu al kopen?

+2
_Cyn_
Flippin' Bitch
6 plaatsers

Ga naar beneden

Bikini nu al kopen? Empty Bikini nu al kopen?

Bericht  Flippin' Bitch wo 14 maa 2012 - 23:40

Misschien een iets te positieve Flippin'Bitch bij de eerste zonnestralen en welbeschouwd 6 graden...

Ik wil dit jaar een keer een goede bikini kopen, met een top in mijn cupmaat. Heb 75e, maar draag al jaren heel eigenwijs gewoon H&M en Hema triangelbikini's zonder enige ondersteuning... Shame on me. Maar nu vliegen bij mij de kilo's eraf, de afgelopen maanden (9 kilo in 2,5 maand, zonder bewust te lijnen). Ik zit dus heel erg te twijfelen over de maat en of het verstandig is om nu al te bestellen. Is er tegen de zomer nog wel wat te krijgen? Of kan ik nu beter iets kleiner bestellen en hopen dat ie dan goed zit? Vind het zonde om een dure bikini te kopen die van de zomer misschien wel van mijn kont zakt...

En welke ik dus echt heel leuk vind:

http://www.otto.nl/product/15839592?filter.fasize=DKO_NG%40%23%4040&filter.cupmaat=BH+cupmaat+E&savedPageSize=16&c=damesmode-categorien-badmode-bikinis&itemId=10736313&cp=3&p=50&shop=Beugelbikini-Venice-Beach

http://www.otto.nl/product/10006646964?filter.fasize=DKO_NG%40%23%4040&filter.cupmaat=BH+cupmaat+E&savedPageSize=16&c=damesmode-categorien-badmode-bikinis&itemId=16832806&cp=1&p=25&shop=Beugelbikini-LASCANA

Leuk, maar jammer van de glittersteentjes:
http://www.otto.nl/product/5941988?filter.fasize=DKO_NG%40%23%4040&filter.cupmaat=BH+cupmaat+E&savedPageSize=16&c=damesmode-categorien-badmode-bikinis&itemId=1008408008&cp=1&p=28&shop=Beugelbikini-LASCANA

Ook leuk, maar niet zo 's zomers misschien:
http://www.otto.nl/product/10006664854?filter.fasize=DKO_NG%40%23%4040&filter.cupmaat=BH+cupmaat+E&savedPageSize=16&c=damesmode-categorien-badmode-bikinis&itemId=16791705&cp=0&p=1&shop=Beugelbikini-LASCANA
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bikini nu al kopen? Empty Re: Bikini nu al kopen?

Bericht  _Cyn_ wo 14 maa 2012 - 23:46

Ik zou nog even wachten. Online zijn er volgens mij altijd wel leuke bikini's!
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 23:50

Ik vind alleen de laatste leuk. En verder idd even wachten dan weet je tenminste zeker dat 't goed past!

Gast
Gast

Bericht  Zwerver do 15 maa 2012 - 0:41

Ik vind alleen de 2e leuk haha, maar ik zou ook een wachten inderdaad!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 1:01

Ik zou ook nog even wachten, want of je bikini is straks te groot, of hij is te klein. Of je hebt mazzel en zit wel goed.. Maar je hebt echt nog wel even!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 1:02

Ik vind trouwens alleen de derde echt niet leuk en de rest wel leuk! Vooral de laatste.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette do 15 maa 2012 - 1:43

Die laatste is leuk, maar ik zou ook nog even wachten. Het stroomt nu een beetje de winkels binnen, over een maand heb je al veel meer keus.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Error do 15 maa 2012 - 2:04

Jaa en wat mijn ervaring is dat meestal de grote cup maten nog wel over blijven (indien broekje en topje verschillende maten zijn), die raken vaak niet zo snel uitverkocht :P Alleen zit je dan nog wel met de maat van het broekje natuurlijk..
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Bericht  Paper Crown do 15 maa 2012 - 2:12

Als je een bikini koopt met triangels die je boobs bedekken en een broekje die je aan de zijkanten kunt aansnoeren zou ik het nu al kopen. Ik loop zo vaak leuke bikini's mis omdat ik wacht.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 3:28

Ik zag echt een super leuke bikini (die jij misschien ook wel wat vind) in de sale. Ik kan hem alleen niet kopen want hij is speciaal voor de beter bedeelde onder ons Wink - De maten lopen van 65D t/m 80F

Als je bij ASOS zoekt op 'fuller bust' krijg je een hele pagina met (vind ik) erg leuke bikini's voor grote borsten.

(Terwijl ik dat ene plaatje aan het zoeken was kwam ik er nog meer tegen.)

Bikini nu al kopen? Image4xl

Van Freya

Deze heeft ook gewoon bandjes die je eraan kan zetten.

Deze vinden de 50ties gangers onder ons vast wel erg leuk.. met aarbeienprint Laughing (mij niet gezien Wink )

Maar goed even ontopic.. Ik werd helemaal enthousiast haha.. Ik koop gewoon een bikini wanneer ik wil. Helemaal als ik er van overtuigd ben ik dat ik hem geweldig vind. Ik bedoel als je er straks flutbikini's over zijn en je moet dan half naakt in een bikini die je eigenlijk niet het allerleukste vond vind ik dat echt zonde.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 4:12

Die eerste is leuk!

En ik ben het wel met je eens dat je blij moet zijn met je bikini, maar een bikini die niet past daar heb je ook niets aan haha. En wie weet koop je nu een dure terwijl je later een veeeel leuker exemplaar tegen komt omdat er nog veel nieuwe collecties komen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 5:48

Powerbabe schreef:Die eerste is leuk!

En ik ben het wel met je eens dat je blij moet zijn met je bikini, maar een bikini die niet past daar heb je ook niets aan haha. En wie weet koop je nu een dure terwijl je later een veeeel leuker exemplaar tegen komt omdat er nog veel nieuwe collecties komen.

Ja.. ooh heb ik ergens overheen gelezen laughcry Je kunt hem toch terugsturen als hij niet past haha.. Of bedoel je als je nog aankomt/afvalt o.i.d.

Dat laatste heb je ook wel een punt.. maar wat nou als er niets leukers komt :P Ik heb wel eens dat ik iets zoo graag wil en dan denk ik neeh.. en als het dan uitverkocht is online dan krijg ik echt zo'n verrote kriebel van.. gatverrr had ik het nu maar gekocht (nu heeft een andere miep het wel Wink ).. Als het dan terug komt koop ik het alsnog hahaha.. Maar goed.. ik dwaal weer af angel

Gast
Gast

Bericht  Jeanette do 15 maa 2012 - 7:23

Punk'd schreef:

Deze vinden de 50ties gangers onder ons vast wel erg leuk.. met aarbeienprint Laughing (mij niet gezien Wink )

Ik heb deze maand al 2 bikini's gekocht, gewoon omdat ik ze echt niet kon laten liggen. Embarassed Beiden het model van hierboven, maar dan in wit/blauw en zwart/wit met rouches. Dat aardbeidenprint is mij wat te haha.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: