Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar hebben jullie je abonnement afgesloten? (telefoon)

+17
Flip Fluitketel
Toet
Ella
Sanne_86
Kerel
Bazinga
Tyrael
CarpeDiem
Rose
Jeanette
Atelier Madame
Rovine
_Cyn_
ExpressoB
Phileine
Caresses
Rush
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Waar hebben jullie je abonnement afgesloten? (telefoon) - Pagina 2 Empty Re: Waar hebben jullie je abonnement afgesloten? (telefoon)

Bericht  Blond do 15 maa 2012 - 8:09

Vodafone, 150 belminuten, onbeperkt sms en 1,2 gb internet. Ik betaal de 1ste 4 maanden 24,50 en de andere 8 maanden 48,50 euro. Ik heb een jaarabonnement.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie je abonnement afgesloten? (telefoon) - Pagina 2 Empty Re: Waar hebben jullie je abonnement afgesloten? (telefoon)

Bericht  Muis do 15 maa 2012 - 8:13

Razz_ schreef:Ik vind het ook allemaal erg duur worden hoor. Ik betaalde bij Vodafone 2 jaar geleden bel+sms+web 150 24,50 per maand en nu betaal je voor hetzelfde 30,50 in de maand ! En eigenlijk wilde ik iets hoger gaat naar bel+sms+web 200 maar dan betaal je gewoon 34,50 per maand.. pff

Het standaard abonnement van Vodafone was 2 jaar geleden voor die eenheden 29,50. Wellicht heb je toen een extra korting ofzo gehad?
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Gast do 15 maa 2012 - 8:19

Bel + Sms + Web 100 (belminuten) = 25 euro van Vodafone

Gast
Gast

Bericht  Chocoholic za 17 maa 2012 - 3:35

Ik heb deze maand net een nieuwe abonnement afgesloten bij Hi voor de Nokia Lumia 800: De eerste 6 (dacht ik) maanden betaal ik EUR 17,50 daarna nog 1,5 jaar EUR 42,50 per maand. Hier krijg ik 250 belminuten voor, onbeperkt sms en 950 mb internet.
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 3:45

SIM Only bij Ben. Betaal iets van 16,95 per maand.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: