Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fotoalbum

3 plaatsers

Ga naar beneden

Fotoalbum Empty Fotoalbum

Bericht  Diese wo 14 maa 2012 - 8:15

Een tijd geleden ben ik (eindelijk) begonnen met een digitaal fotoalbum voor L. Maar nu ben ik dus vergeten op welke site ik dat heb gedaan :shock: Ik weet bijna zeker dat ik de tip voor die site op dit forum heb gekregen, er was toen een kortingsactie. Verder weet ik alleen dat je kon kiezen voor een meisjes of jongensthema, ik had er 1 met roze/rode kaders (blokjes/stipjes etc). Misschien weet 1 van jullie welke site ik bedoel? Zou heel fijn zijn als ik het concept nog terug kan vinden, heb er al veel tijd in zitten!
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum Empty Re: Fotoalbum

Bericht  Roodkapje wo 14 maa 2012 - 8:24

Diese schreef:Een tijd geleden ben ik (eindelijk) begonnen met een digitaal fotoalbum voor L. Maar nu ben ik dus vergeten op welke site ik dat heb gedaan :shock: Ik weet bijna zeker dat ik de tip voor die site op dit forum heb gekregen, er was toen een kortingsactie. Verder weet ik alleen dat je kon kiezen voor een meisjes of jongensthema, ik had er 1 met roze/rode kaders (blokjes/stipjes etc). Misschien weet 1 van jullie welke site ik bedoel? Zou heel fijn zijn als ik het concept nog terug kan vinden, heb er al veel tijd in zitten!

kan je het niet terugvinden op je schijf of bureaublad ? Ik maak ze via Albelli of Hema maar daar moet je software voor downloaden dus dan kan je dat ook op je pc terugvinden zeg maar....
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum Empty Re: Fotoalbum

Bericht  Diese wo 14 maa 2012 - 8:27

Roodkapje schreef:
Diese schreef:Een tijd geleden ben ik (eindelijk) begonnen met een digitaal fotoalbum voor L. Maar nu ben ik dus vergeten op welke site ik dat heb gedaan :shock: Ik weet bijna zeker dat ik de tip voor die site op dit forum heb gekregen, er was toen een kortingsactie. Verder weet ik alleen dat je kon kiezen voor een meisjes of jongensthema, ik had er 1 met roze/rode kaders (blokjes/stipjes etc). Misschien weet 1 van jullie welke site ik bedoel? Zou heel fijn zijn als ik het concept nog terug kan vinden, heb er al veel tijd in zitten!

kan je het niet terugvinden op je schijf of bureaublad ? Ik maak ze via Albelli of Hema maar daar moet je software voor downloaden dus dan kan je dat ook op je pc terugvinden zeg maar....

Nee ik hoefde daar niets voor te downloaden, was online.. Albelli of Hema was het niet
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum Empty Re: Fotoalbum

Bericht  PiP wo 14 maa 2012 - 9:05

Ik heb hipdesign hier wel eens genoemd...?

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum Empty Re: Fotoalbum

Bericht  Diese wo 14 maa 2012 - 9:11

Jaaa Pip, dat is m!! Super bedankt! Had het net opgegeven en de Hema software geinstalleerd haha.
Nu hopen dat ie nog online staat...
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum Empty Re: Fotoalbum

Bericht  Roodkapje wo 14 maa 2012 - 9:14

Oewww snel!! smile Mooi ... staat het er nog?
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum Empty Re: Fotoalbum

Bericht  Diese do 15 maa 2012 - 8:18

Roodkapje schreef:Oewww snel!! Fotoalbum 561177 Mooi ... staat het er nog?

Heel fijn zo snel Very Happy . Het stond er nog op, erg blij mee!
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum Empty Re: Fotoalbum

Bericht  PiP do 15 maa 2012 - 8:23

Het album welke ik zeker al een jaar geleden besteld heb staat er zelfs nog op!

Ik heb als het goed is nog ergens een code voor 15% korting liggen.
Deze kreeg ik bij mijn vorige bestelling. Geen idee of ze er in trappen als je nog niet eerder een bestelling gedaan hebt.
Zal eens voor je kijken!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum Empty Re: Fotoalbum

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum