Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fotoalbum van je kindje

+7
Koetjeboe
Printje
pindaatje
Spring
Liadan
sheila123
-Ieniemienie-
11 plaatsers

Ga naar beneden

Fotoalbum van je kindje Empty Fotoalbum van je kindje

Bericht  -Ieniemienie- di 2 aug 2011 - 23:37

Ik ga nu ik verlof heb van ons 2de kindje, eens beginnen aan een foto album van mn dochter (nu 2jr) Embarassed Embarassed .
maar vroeg me af hoe jullie dit gedaan hebben.
Ouderwets ingeplakt, of digitaal gemaakt? (en zoja via welke site?)
Het heeft allebij zn voordelen vind ik. Inplakken heeft echt zo zn charmes, maar digitaal blijft denk ik mooier en neemt minder plek in.

En maak je een album voor jezelf, of voor je kindje om later mee te geven?
Of allebij?
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum van je kindje Empty Re: Fotoalbum van je kindje

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 23:54

Ik heb sinds haar geboorte vier digitale albums gemaakt voor D. Digitaal omdat de foto's er dan later niet uit gaan vallen / toch verkleuren door de lijm etcetera. Ook vind ik dat je leuke effectjes kunt toepassen qua achtergronden en plaatjes.

Ik ben heel fanatiek begonnen (eerste album is van de eerste maand of zo) en nu is er hier ook een beetje de klad in gekomen smile.

Ik schrijf de teksten in de albums aan mijn dochter en ik druk elk album twee keer af (een voor haar, een voor ons).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum van je kindje Empty Re: Fotoalbum van je kindje

Bericht  sheila123 di 2 aug 2011 - 23:54

Ik plak lekker ouderwets. Zo kan ik er zelf een leuke draai aangeven door er bepaalde dingetjes bij te plakken en ik vind het persoonlijker als een digitaal boek. Schrijf er namelijk zelf ook verhaaltjes bij en dat vind ik leuker als dat mijn eigen handschrift is haha. Neem mss wel veel ruimte in maar vind het gewoon leuker om te doen. Ik heb laatst een digitaal fotoboek gemaakt van een weekend weg maar vind mijn eigen gecreerde boeken toch een stuk mooier smile

Verder heb ik ook een Ikkeboek die ze later meekrijgen en dus die fotoalbums. Zelf heb ik de foto's op de computer en een paar heb ik laten afdrukken en ik heb foto's in huis staan in lijstjes enz.

Succes met je keuze! Wink
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum van je kindje Empty Re: Fotoalbum van je kindje

Bericht  Liadan wo 3 aug 2011 - 0:17

Ik maak de fotoalbums digitaal. Voor Yara heb ik nu 4 albums in de kast staan en ben ik met de volgende begonnen.
Voor Kian ben ik van de week begonnen.
Ik heb het eerste album van Yara 2 keer besteld, de anderen niet, ik maak ze wel voor haar. Voor onszelf ga ik ook nog albums maken met wat minder foto's erin.
Verder heb ik voor beide kinderen een zwangerschapsfotoalbum/dagboek.
Ook heb ik voor beide kinderen een ikke-album en het boek pap en mam vertel eens.
Ik vind het vooral erg fijn dat de boeken heel dun zijn en niet zoveel plaats innemen. Dingen die ik normaalgesproken in het album geplakt zou hebben, scan ik nu in zodat het toch in het album kan.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum van je kindje Empty Re: Fotoalbum van je kindje

Bericht  Liadan wo 3 aug 2011 - 0:18

Oja, ik bestel de fotoboeken altijd bij TNT, is wel erg duur maar ik ben er heel tevreden over. Ik heb albums van 30cm x 30 cm.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum van je kindje Empty Re: Fotoalbum van je kindje

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 0:20

Liadan schreef:Oja, ik bestel de fotoboeken altijd bij TNT, is wel erg duur maar ik ben er heel tevreden over. Ik heb albums van 30cm x 30 cm.

Dan kun je beter voor Kruidvat gaan! De boeken worden op dezelfde plek gedrukt, exact dezelfde kwaliteit dus, maar Kruidvat is goedkoper.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum van je kindje Empty Re: Fotoalbum van je kindje

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 0:22

Ik maak alleen de albums met kaartjes en echo;s nog op de ouderwetse manier Very Happy de andere albums allemaal digitaal...
Ik heb er al behoorlijk veel intussen. Heb van de 2 zwangerschappen ook een buikenboek gemaakt en dat doe ik nu weer..
bestel altijd via hema

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum van je kindje Empty Re: Fotoalbum van je kindje

Bericht  Liadan wo 3 aug 2011 - 0:25

Twellie schreef:
Liadan schreef:Oja, ik bestel de fotoboeken altijd bij TNT, is wel erg duur maar ik ben er heel tevreden over. Ik heb albums van 30cm x 30 cm.

Dan kun je beter voor Kruidvat gaan! De boeken worden op dezelfde plek gedrukt, exact dezelfde kwaliteit dus, maar Kruidvat is goedkoper.
Echt waar? Dan moet ik daar toch nog eens naar kijken. Ik heb alleen wel een aantal jaar geleden een album bij kruidvat gemaakt en dat vond ik hele slechte kwaliteit. Maar dat is al een tijd geleden dus misschien is het veranderd. '
Ik wacht bij TNT trouwens wel altijd op een aanbieding (meestal 20% korting) en dan laat ik het pas drukken.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum van je kindje Empty Re: Fotoalbum van je kindje

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 0:34

Liadan schreef:
Twellie schreef:
Liadan schreef:Oja, ik bestel de fotoboeken altijd bij TNT, is wel erg duur maar ik ben er heel tevreden over. Ik heb albums van 30cm x 30 cm.

Dan kun je beter voor Kruidvat gaan! De boeken worden op dezelfde plek gedrukt, exact dezelfde kwaliteit dus, maar Kruidvat is goedkoper.
Echt waar? Dan moet ik daar toch nog eens naar kijken. Ik heb alleen wel een aantal jaar geleden een album bij kruidvat gemaakt en dat vond ik hele slechte kwaliteit. Maar dat is al een tijd geleden dus misschien is het veranderd. '
Ik wacht bij TNT trouwens wel altijd op een aanbieding (meestal 20% korting) en dan laat ik het pas drukken.

Ja, gek he? Ik vind de kwaliteit van Kruidvat nu gewoon goed, maar heb pas een jaar geleden of zo voor het eerst door besteld. Kruidvat heeft ook regelmatig aanbiedingen, ik heb een abonnement op de nieuwsbrief via de mail zodat ik altijd weet of ik weer goedkoper kan bestellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum van je kindje Empty Re: Fotoalbum van je kindje

Bericht  Spring wo 3 aug 2011 - 0:47

Ik heb een klein fotoboekje gemaakt via albelli. Super kwaliteit, makkelijk programma en niet duur.

Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum van je kindje Empty Re: Fotoalbum van je kindje

Bericht  pindaatje wo 3 aug 2011 - 1:17

Van haar eerste jaar heb ik alles ingeplakt, een heel karwei, maar vind het leuk om te doen.
Daarna ben ik ook begonnen met digitaal, ben nu met het 2e boek bezig. Bestel ze ook altijd via tnt.

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum van je kindje Empty Re: Fotoalbum van je kindje

Bericht  Printje wo 3 aug 2011 - 1:18

Ik heb twee van die groeiboeken t/m 5 jaar zeg maar (pap en mam vertellen over jou (is zelfs tot 12 jaar) en een Anne Geddesboek) daarin zitten heel veel foto's, de echo's etc. Voor de rest maak ik de boeken voornamelijk digitaal omdat je ze dan ook leuk kunt bewerken etc.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum van je kindje Empty Re: Fotoalbum van je kindje

Bericht  Koetjeboe wo 3 aug 2011 - 1:22

Het eerste digitale album van mijn zoon (0-6 maanden) heb ik al in huis. Ben nu met de 2e bezig (6-12 maanden). Hou het gewoon bij per maand. Ik bestel ze via Hema. Mooie kwaliteit en goede prijs. Ik wacht ook vaak aanbiedingen af voor ik ze bestel. Heb het eerste album 3x besteld. 2 voor de opa's en oma's en 1 voor onszelf. Mijn zoon krijgt later ons album mee, net als zijn 'Ikke' boek dat ik ook bij houdt. De andere albums zullen later wel een keer weer bij ons terecht komen.

Koetjeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 76
Registratiedatum : 11-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum van je kindje Empty Re: Fotoalbum van je kindje

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 1:32

Haha, ik heb het ook nog steeds niet gedaan. Moet binnenkort ook maar eens beginnen. Vind het zo'n rotwerk..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum van je kindje Empty Re: Fotoalbum van je kindje

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 1:35

James schreef:Haha, ik heb het ook nog steeds niet gedaan. Moet binnenkort ook maar eens beginnen. Vind het zo'n rotwerk..
Jaaa ik precies hetzelfde! Toen ik laatst bij Stuiterbal was heb ik mijn ogen uitgekeken, ze had 2 albums van S. 'gescrapt'. Ik was zo jaloers Very Happy ik wil dat ook kunnen, maar ik heb er de tijd/geduld niet voor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum van je kindje Empty Re: Fotoalbum van je kindje

Bericht  Bruintje Beer wo 3 aug 2011 - 1:38

James schreef:Haha, ik heb het ook nog steeds niet gedaan. Moet binnenkort ook maar eens beginnen. Vind het zo'n rotwerk..
+1
Maar hier staan ze dus ook nog op geheugenkaartje waardoor we nu een half jaar missen omdat dat kaartje kapot is. Gelukkig heb ik op hyves nog veel foto's en mijn zus en moeder hebben er ook nog wat. Maar gaan het kaartje na de vakantie op sturen om te kijken of er nog wat op staat.

Wij gaan voor een ouderwets album.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum van je kindje Empty Re: Fotoalbum van je kindje

Bericht  LotteK wo 3 aug 2011 - 2:31

Ik maak digitale albums via de Hema. De software vind ik fijn, de kwaliteit is goed en de prijs ook. Ik neem wel altijd hoogglans fotobladen, dat vind ik mooier.
Alle albums hebben we maar 1 keer aflaten drukken, wie ze later meeneemt zien we wel. Ik heb voor S. 1 album van de eerste maand, 1 tot een half jaar en dan 1 tot 1 jaar. Verder maak ik ook nog fotoalbums van vakanties en weekendjes weg en een algemeen album per jaar. Voor S. ga ik nu 1 album maken voor haar tweede jaar. Binnenkort ook maar eens beginnen aan die van J.

LotteK
LotteK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 252
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum van je kindje Empty Re: Fotoalbum van je kindje

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 3:50

Ik moet er nog steeds aan beginnen, ene kant denk ik plak! Maar heb alles op een cdtje staan dus misschien maak ik wel een digitalen, ben er nog niet uit!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum van je kindje Empty Re: Fotoalbum van je kindje

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 3:51

ik ben nu bezig met een digitale van de weblog die ik tijdens de zwangerschap en eerste jaar van mijn dochter bij heb gehouden, maar het is echt een enorm werk. Heb ik me toch behoorlijk op verkeken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum van je kindje Empty Re: Fotoalbum van je kindje

Bericht  _Jet wo 3 aug 2011 - 5:34

Ik ben vorige week begonnen en ik heb nu 1 boek af (geplakt). Ik wilde er ook dingen bijplakken om het wat persoonlijker te maken, daarom heb ik gekozen voor plakken. Ik ben gekomen t/m 5 maanden (ik had een beetje veel foto's af laten drukken angel ). Vandaag ben ik in het 2de boek begonnen (vanaf 6 maanden dus), ook weer plakken. Tot haar eerste verjaardag ga ik plakken en daarna ga ik digitale albums (doe ik altijd via de Hema) maken. Het is de bedoeling dat de boeken later met S meegaan. Waarschijnlijk zal ik voor ons ook nog wel boeken maken, maar dan met wat minder foto's. Ondanks dat ze op de pc staan vind ik het altijd heerlijk om door fotoboeken te bladeren.

Ik heb ook het boek Baby's eerste jaar (van Pauline Oud), dat houd ik netjes bij en daar komen ook elke keer een paar foto's in.


Laatst aangepast door _Jet op wo 3 aug 2011 - 6:25; in totaal 1 keer bewerkt
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum van je kindje Empty Re: Fotoalbum van je kindje

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 6:19

Ik heb het boek "papa en mama vertellen over mij" Dat ik standaard bij houd ook met foto's ect.

Daarnaast heb ik 1 album gewoon ouderwets ingeplakt zeg maar. Van de test tot de 1e verjaardag. Mijn 3 maandelijkse update over S erin en de verjaardagskaarten.

Dan heb ik ook over jaar 1 en 2 een scrapalbum.
En ik moet nu nog beginnen aan een gewoon album van jaar 2. Dat ga ik in mijn vakantie doen !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum van je kindje Empty Re: Fotoalbum van je kindje

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 6:32

Ik ben daar ook nog steeds niet aan begonnen eigenlijk...ga binnenkort eens even rondsnuffelen op verschillende sites smile Heb nu alles op m'n externe harde schijf staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum van je kindje Empty Re: Fotoalbum van je kindje

Bericht  LindaK wo 3 aug 2011 - 6:45

Ik heb tot nu toe D.aan z'n albums goed bijgehouden...
D.aan is begin mei jarig, daarna heb ik meivakantie. De afgelopen 2 jaar heb ik telkens direct in de vakantie z'n boek gemaakt!
Hoop dit vol te houden smile
Ik zet de foto's op de computer altijd per maand bij elkaar, zo krijgen we een leuk overzicht van het hele jaar en is het (voor mij) makkelijker kiezen.

Ik maak de albums digitaal, via Hema of kruidvat.
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoalbum van je kindje Empty Re: Fotoalbum van je kindje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum