Goedemorgen ladies!
+14
VeryCherry
Arwyn
Cheesegirl
Silver
Roze Roos
Cow
Lotus
Ringling
Angela_1986
Lotus_
Zwoesj
smooch
Jordana
Prosecco
18 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Goedemorgen ladies!
Heel veel succes vandaag Doedell!
Lotus, wat goed dat je toch naar yoga gaat, dat iemand dan afbelt zou voor mij een reden zijn om ook maar af te haken
Marin, beterschap meis!
Goeiemorgen allemaal!
Ik heb wel lekker geslapen Vandaag heb ik eigenlijk niks te doen :S Saaaai. Nou ja vacatures zoeken. En forummen
Fijne dag allemaal!
Lotus, wat goed dat je toch naar yoga gaat, dat iemand dan afbelt zou voor mij een reden zijn om ook maar af te haken
Marin, beterschap meis!
Goeiemorgen allemaal!
Ik heb wel lekker geslapen Vandaag heb ik eigenlijk niks te doen :S Saaaai. Nou ja vacatures zoeken. En forummen
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik heb wel redelijk geslapen, werd alleen wakker met een pijnlijke droge keel.. Ach gaat ook wel weer over,
Ik zal weer wat aan mijn school/stage verslagen doen, en daarna klaar maken voor stage van 13.30 tot 22u.
Toch heb ik liever ochtenddiensten dan avonddiensten..
Voor degene die ziek zijn, beterschap
voor de genen die moeten werken of naar school, werkze, schoolse!
Fijne dag allemaal!
Ik heb wel redelijk geslapen, werd alleen wakker met een pijnlijke droge keel.. Ach gaat ook wel weer over,
Ik zal weer wat aan mijn school/stage verslagen doen, en daarna klaar maken voor stage van 13.30 tot 22u.
Toch heb ik liever ochtenddiensten dan avonddiensten..
Voor degene die ziek zijn, beterschap
voor de genen die moeten werken of naar school, werkze, schoolse!
Fijne dag allemaal!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Darcy schreef:
Ik heb dat ook overwogen hoor, maar ik vind dat dan zo slap van mezelf. Dus ga ik maar gewoon. Ook al vind ik het eng.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Het was mijn bedoeling om te werken vandaag. Was ik net op me werk, heb ik samen met mijn collega's besloten dat het beter is als ik thuis blijf. Voel me ook ontzettend beroerd. Zo ff langs de apotheek om te overleggen over de prednison en bijwerkingen.
Succes iedereen vandaag!
Succes iedereen vandaag!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Heel goed! Ben benieuwd wat je ervan vindLotus schreef:Darcy schreef:
Ik heb dat ook overwogen hoor, maar ik vind dat dan zo slap van mezelf. Dus ga ik maar gewoon. Ook al vind ik het eng.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik moet vanmiddag werken, vanochtend even wat in huis aanrommelen.
Hier ook niet helemaal fit, vriend en ik allebei wat last van de maag..
Fijne dag allemaal en beterschap voor alle meiden die ziek zijn!
Ik moet vanmiddag werken, vanochtend even wat in huis aanrommelen.
Hier ook niet helemaal fit, vriend en ik allebei wat last van de maag..
Fijne dag allemaal en beterschap voor alle meiden die ziek zijn!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen dames,
ik moet weer een hoop regelen vandaag en wéér de huisarts bellen voor een antibiotica-kuurtje, mijn oorpijn is nog steeds niet over
Vanavond even naar Ikea, want alle lampen in de keuken zijn ineens spontaan kapot gegaan en nu zitten we dus zonder licht. Ik heb er nu een bureaulampje staan, maar als ik wil kijken of het eten gaar is moet ik de zaklampfunctie van mijn telefoon gebruiken. Niet echt handig dus
Fijne dag allemaal!
ik moet weer een hoop regelen vandaag en wéér de huisarts bellen voor een antibiotica-kuurtje, mijn oorpijn is nog steeds niet over
Vanavond even naar Ikea, want alle lampen in de keuken zijn ineens spontaan kapot gegaan en nu zitten we dus zonder licht. Ik heb er nu een bureaulampje staan, maar als ik wil kijken of het eten gaar is moet ik de zaklampfunctie van mijn telefoon gebruiken. Niet echt handig dus
Fijne dag allemaal!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Ik ben al weer een poosje wakker. Opzich wel redelijk geslapen, maar ik ben ontzettend moe. Vandaag moet ik flink aan de bak voor m'n tentamen. Dat is eigenlijk ook het enige wat ik ga doen vandaag.
Fijne dag allemaal!
Ik ben al weer een poosje wakker. Opzich wel redelijk geslapen, maar ik ben ontzettend moe. Vandaag moet ik flink aan de bak voor m'n tentamen. Dat is eigenlijk ook het enige wat ik ga doen vandaag.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goeiemorgen!
Ben alweer aan het werk.. Krijg geen zending vandaag dus er zal niet veel te doen zijn. Dus beetje op het forum lezen en ik moet nog even een lijstje maken met hotels. Dan ga ik vanavond misschien naar mijn date toe als hij zich wat beter voelt. En dan zoeken we een hotel uit... Hoop ik
Beterschap voor de mensen die zich niet lekker voelen!
Ben alweer aan het werk.. Krijg geen zending vandaag dus er zal niet veel te doen zijn. Dus beetje op het forum lezen en ik moet nog even een lijstje maken met hotels. Dan ga ik vanavond misschien naar mijn date toe als hij zich wat beter voelt. En dan zoeken we een hotel uit... Hoop ik
Beterschap voor de mensen die zich niet lekker voelen!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Goedemorgen!
Heb super slecht geslapen..
Veel last van rug en ook van een spier ofzo in mn borstkas.. Nu nog last van.
Vandaag niet veel doen.
Misschien nog naar t bos met mn hond en tv kijken.
Avondeten heb ik al klaar
Fijne dag allemaal!
Heb super slecht geslapen..
Veel last van rug en ook van een spier ofzo in mn borstkas.. Nu nog last van.
Vandaag niet veel doen.
Misschien nog naar t bos met mn hond en tv kijken.
Avondeten heb ik al klaar
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goeiemorgen!
Bijna iedereen is op één of andere manier wel aan het kwakkelen he? Ikzelf ook! Beterschap voor iedereen die dat nodig heeft!
Ik heb heerlijk geslapen, lag er redelijk op tijd in en werd vanmorgen vroeg (06.45, een kwartier voor mijn wekker ging) wakker gebeld door zusje die een dringend pinpasprobleem had terwijl ze nét getankt had. Gelukkig gauw opgelost en toen toch maar opgestaan, gestofzuigd, vuilniszak buiten gezet, beetje opgeruimd en om kwart voor negen kwam zwager mijn nichtje brengen. Samen lekker gespeeld en fruit gegeten. Ik had voor mezelf verse sinaasappelsap gemaakt en dat wilde ze ook wel even proeven maar ze vond het niet lekker en dat zag er best geinig uit Maar tóch wilde ze iedere keer opnieuw proeven hahaha. Nu ligt ze op bed dus tante Sjaan kan even relaxed forummen. Straks samen even naar de Hema en langs de apotheek en vanmiddag 'samen' koken want haar opa en oma (mijn paps en z'n vriendin dus) komen vanavond bij me eten en daarna gaan we naar de schouwburg: voorstelling van Cesar Zuiderwijk, drummer van Golden Earring. Ik had ook kaartjes voor een akoestisch concert van de Golden Earring in mei maar ik kreeg helaas vorige week een brief dat dat is afgelast wegens stemproblemen. Echt jammer!
Fijne dag allemaal!
Bijna iedereen is op één of andere manier wel aan het kwakkelen he? Ikzelf ook! Beterschap voor iedereen die dat nodig heeft!
Ik heb heerlijk geslapen, lag er redelijk op tijd in en werd vanmorgen vroeg (06.45, een kwartier voor mijn wekker ging) wakker gebeld door zusje die een dringend pinpasprobleem had terwijl ze nét getankt had. Gelukkig gauw opgelost en toen toch maar opgestaan, gestofzuigd, vuilniszak buiten gezet, beetje opgeruimd en om kwart voor negen kwam zwager mijn nichtje brengen. Samen lekker gespeeld en fruit gegeten. Ik had voor mezelf verse sinaasappelsap gemaakt en dat wilde ze ook wel even proeven maar ze vond het niet lekker en dat zag er best geinig uit Maar tóch wilde ze iedere keer opnieuw proeven hahaha. Nu ligt ze op bed dus tante Sjaan kan even relaxed forummen. Straks samen even naar de Hema en langs de apotheek en vanmiddag 'samen' koken want haar opa en oma (mijn paps en z'n vriendin dus) komen vanavond bij me eten en daarna gaan we naar de schouwburg: voorstelling van Cesar Zuiderwijk, drummer van Golden Earring. Ik had ook kaartjes voor een akoestisch concert van de Golden Earring in mei maar ik kreeg helaas vorige week een brief dat dat is afgelast wegens stemproblemen. Echt jammer!
Fijne dag allemaal!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
goedemorgen, ik heb wel lekker geslapen. heb een lekker rustig dagje vandaag. hoef vanmiddag alleen maar ff wat boodschapjes doen en verder beetje wat opzoeken voor een presentatie die ik moet doen volgende week. fijne dag allemaal.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Darcy schreef:Heel goed! Ben benieuwd wat je ervan vindLotus schreef:Darcy schreef:
Ik vond er echt helemaal niets aan. We hebben nauwelijks iets gedaan, het was een ongezellige ruimte, de groep was heel klein en saai. Het leek in geen enkel opzicht op de lessen die ik eerder heb gehad.
Ik ga er niet meer naar toe. Ik denk dat ik maar ga proberen om thuis de yoga weer op te pakken.
Lotus- Ratel
Oooh wat stom zeg Lotus! Yogalessen kunnen echt zo van elkaar verschillen. Deed jij nou ook BodyBalance? Misschien is dat ook wel wat voor je Nou ja je moet maar denken, nu weet je het en hoef je er ook niet meer naartoe
Gast- Gast
Goedemorgen dames!
met nieuwe moed zal ik me vandaag maar eens melden bij het to-do topic..
Fijne dag iedereen!
met nieuwe moed zal ik me vandaag maar eens melden bij het to-do topic..
Fijne dag iedereen!
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Darcy schreef:Oooh wat stom zeg Lotus! Yogalessen kunnen echt zo van elkaar verschillen. Deed jij nou ook BodyBalance? Misschien is dat ook wel wat voor je Nou ja je moet maar denken, nu weet je het en hoef je er ook niet meer naartoe
Ja, echt jammer. Nee, ik doe geen Body Balance. Het zou in theorie wel kunnen bij mijn sportschool, maar de tijden komen me niet zo goed uit. Maar ik zit er wel over te denken het toch te gaan doen.
Lotus- Ratel
Goedemiddag!
Ik heb heerlijk geslapen, en weer een dag waarin ik niks te doen heb.
Verveel me echt kapot.
Ik kan wel proberen om vandaag aan de 500 posts te komen
Ik heb heerlijk geslapen, en weer een dag waarin ik niks te doen heb.
Verveel me echt kapot.
Ik kan wel proberen om vandaag aan de 500 posts te komen
Gast- Gast
Goedemorgen dames,
Ik heb redelijk geslapen vannacht, in ieder geval beter dan de afgelopen 5 nachten. Wel is mijn keelpijn meer toegenomen! Wordt er helemaal gek van, keel is dik en pijnlijk en moet vannacht ook nog de nachtdienst in
Maar goed zo eerst maar naar de tandarts (hoop dat het meevalt)
Fijne dag allemaal
Ik heb redelijk geslapen vannacht, in ieder geval beter dan de afgelopen 5 nachten. Wel is mijn keelpijn meer toegenomen! Wordt er helemaal gek van, keel is dik en pijnlijk en moet vannacht ook nog de nachtdienst in
Maar goed zo eerst maar naar de tandarts (hoop dat het meevalt)
Fijne dag allemaal
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ladies Ride
» \Waarom schrijf je 'ladies' maar niet 'babies'
» Goedemorgen deze goedemorgen :)
» Goodmorning world!
» Goodiebag ladies night
» \Waarom schrijf je 'ladies' maar niet 'babies'
» Goedemorgen deze goedemorgen :)
» Goodmorning world!