Koninginnedag 2012
+64
mo-lola
Aziraphale
ExpressoB
Caro
Ella
Barbabella
Zwerver
Error
Melis1985
flower
Flip Fluitketel
Gympie
Mida4you
Summerlovin
Lima
VeryCherry
banjer49
studiebol
silly-one
Lady4
Bliss
kwak
Roza
Bosjesvrouw
SnowWhite
rapa nui
Tinus
Marin
Parisienne
Middleme
Arwyn
minoessepoes
loura
SarahKey
Esperanza
Susan
Happy
Paper Crown
Atelier Madame
Mizz_S
woezel
TGR
SuperGrover
Caresses
Prosecco
Caramba
bolus26
Zonnetje
M@niek
_Lacey_
Pompoen
Blond
Japie
Lenthe
Sarah1985
patjuhhh
LDJ
Rouxxxe
Jeanette
Burn
Dennenappel
Rush
Linnie1985
Toet
68 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Koninginnedag 2012
* http://www.telegraaf.nl/binnenland/11708859/__K_dagfeest_Olympisch_Stadion__.html *
Gast- Gast
Ik heb geen idee haha, ben nog nooit in Amersfoort met Koninginnedag geweest! Maar bedoel inderdaad mijn geboorteplaats. Dat is echt leuk, maar wellicht ook jeugdsentiment. Uren over de rommelmarkt struinen, luisteren naar muziekoptredens, etc.
Gast- Gast
Ik ben niet in NL met Koninginnedag dit jaar. Nu doe ik sowieso nooit iets bijzonders op deze dag...
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Wij zijn ook een midweek weg, dus geen idee hoe ik Koninginnedag dit jaar vier! Misschien wel in Utrecht
Gast- Gast
Nog geen concrete plannen, maar waarschijnlijk Groningen of Meppel.
Ik denk dat ik Amsterdam dit jaar ga boycotten.
Ik denk dat ik Amsterdam dit jaar ga boycotten.
Gast- Gast
Ik denk dat ik dit jaar in Eindhoven blijf. Zoals elk jaar wordt het dronken op de Markt rondstruinen en feesten!
Gast- Gast
Mn zusje woont in rhenen dus daar gaan we met zn alle naar toe!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ik denk dat ik net als andere jaren naar Eindhoven ga.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
ik ga verhuizen
de avond ervoro wel stappen denk ik maar dan niet te laat!
de avond ervoro wel stappen denk ik maar dan niet te laat!
Laatst aangepast door bolus26 op di 13 maa 2012 - 22:18; in totaal 1 keer bewerkt
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik moet die dag werken.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
тыквашка schreef:Pippa schreef:Nog géén idee. Eigenlijk zou ik wel naar mijn oude woonplaats willen, daar is het hele centrum een rommelmarkt
Waar ik woon? Of je andere oude woonplaats?
Ik vraag me dus af of A'foort leuk is met koninginnedag. Ik ga altijd naar Amsterdam naar mijn ouders waar de rommelmarkt voor de deur begint inclusief straatartiesten, optredens etc.. Maar ik begin er per jaar steeds minder zin in te krijgen. Eigenlijk is het steeds meer dat ik er enorm naar uit kijk maar het eigenlijk elke keer weer een beetje tegenvalt. Eigenlijk heb ik gewoon zin om rond te slieren met vriendinnen, alleen ja, het sliert niet zo lekker met krukken en alles en bovendien zou ik zo gauw ook niet weten met wie... Geen idee dus eigenlijk wat ik ga doen!
Ik vind het niet zo leuk. Beetje rommelmarkt, wat muziek maar snel uitgestorven. Utrecht daarintegen is wel super leuk! HU
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Ik vier het in Amsterdam. 's Ochtends door de Jordaan, 's middags naar een feestje (weet nog niet welke, maar iig niet een te commerciële).
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik denk dat ik in Utrecht blijf, in elk geval de nacht ervoor.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Ik woon in Den Haag en ik haat alles wat met Koninginnedag heeft te maken. Ik blijf thuis.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
@TGR wat maakt het dat je dat zo haat?
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Koninginnenacht in Utrecht vind ik leuk, maar Koninginnedag niet bijzonder. Ik ga zelf meestal in de avond (18.00) even over de markt en daarna Koninginnenacht en de volgende dag naar Amsterdam. Na, je weet het, we hebben het een keer samen gevierdProsecco schreef:тыквашка schreef:Pippa schreef:Nog géén idee. Eigenlijk zou ik wel naar mijn oude woonplaats willen, daar is het hele centrum een rommelmarkt
Waar ik woon? Of je andere oude woonplaats?
Ik vraag me dus af of A'foort leuk is met koninginnedag. Ik ga altijd naar Amsterdam naar mijn ouders waar de rommelmarkt voor de deur begint inclusief straatartiesten, optredens etc.. Maar ik begin er per jaar steeds minder zin in te krijgen. Eigenlijk is het steeds meer dat ik er enorm naar uit kijk maar het eigenlijk elke keer weer een beetje tegenvalt. Eigenlijk heb ik gewoon zin om rond te slieren met vriendinnen, alleen ja, het sliert niet zo lekker met krukken en alles en bovendien zou ik zo gauw ook niet weten met wie... Geen idee dus eigenlijk wat ik ga doen!
Ik vind het niet zo leuk. Beetje rommelmarkt, wat muziek maar snel uitgestorven. Utrecht daarintegen is wel super leuk! HU
Dit jaar weet ik nog niet waar ik heen ga.
Gast- Gast
Caresses schreef:@TGR wat maakt het dat je dat zo haat?
Koninginnenach: tot je enkels in de pis staan
Koninginnedag: weer tot je enkels in de pis staan.
Maar sowieso heb ik heel weinig met evenementen met grote groepen. Ga me dan erg storen aan iedereen.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Thuis waar we de eerste verjaardag van onze dochter vieren
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Ik heb niet zoveel met Koninginnedag dus nog niet echt plannen.Ik denk dat we wel even naar Rhenen gaan want daar komt de Koningin, zal wel megadruk zijn maar lijkt me wel leuk om een keer mee te maken nu het eens in de buurt is. Verder hoop ik dat het mooi weer is, lekker terrasje pakken ofzo!
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Ik heb me opgegeven om te werken, lekker die 72% toeslag extra :-P. zal de avond ervoor wel naar de Koninginnenach in Utrecht gaan, misschien de avond zelf nog eventjes een drankje in de plaatselijk kroeg.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Geen idee, moet even kijken hoe het gaat met de baby, misschien sochtends even over de kleetjesmarkt lopen maar verder blijven we lekker thuis denk ik
Gast- Gast
Met mooi weer op de boot van mijn schoonvader op de amsterdamse grachten. Geen rose hopelijk voor mij maar een baby in de buik! Ik weet dan namelijk of ik zwanger ben, of niet.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Als ik dan nog zwanger en heel rond en dik ben en me goed voel op een terrasje in de stad.
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Ben net samen met mijn vriend uitgenodigd om me te gaan op een boot in Amsterdam, en daar zeg ik geen nee tegen! Misschien kom je ik je wel tegen CKC!
Gast- Gast
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Laatste Koninginnedag
» Goedemorgen Koninginnedag !
» Kapsalon open op Koninginnedag?
» Bijzondere koninginnedag
» Koninginnedag 2011
» Goedemorgen Koninginnedag !
» Kapsalon open op Koninginnedag?
» Bijzondere koninginnedag
» Koninginnedag 2011