Hulp vragen?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hulp vragen?
Kunnen jullie dat makkelijk? Of heb je er problemen mee om een ander jou te laten helpen?
Gast- Gast
Re: Hulp vragen?
Nee, ik ben daar niet goed in. Volgens mij inherent aan het zijn van maatschappelijk werker, die zorgen liever/beter voor een ander.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vraag nooit zo snel om hulp geloof ik maar die behoefte is er ook niet zo. Mijn vader vraag ik dan wel weer om hulp bij dingen over mijn huis. Soms biedt hij dat ook aan en zeg ik graag ja. Maar meer niet echt geloof ik...
Ik heb het trouwens wel altijd als er mensen komen eten. Ik wil ze niet met de afwas opschepen, heb er dan zelf ook geen zin in. Vind het gezelliger om op de bank te gaan zitten en te kletsen. Ze bieden het dan wel aan maar ik blijf bij 'nee' haha . En puntje bij paaltje staat die afwas er dan nog een week en baal ik .
Ik heb het trouwens wel altijd als er mensen komen eten. Ik wil ze niet met de afwas opschepen, heb er dan zelf ook geen zin in. Vind het gezelliger om op de bank te gaan zitten en te kletsen. Ze bieden het dan wel aan maar ik blijf bij 'nee' haha . En puntje bij paaltje staat die afwas er dan nog een week en baal ik .
Gast- Gast
Nee, ik ben daar niet goed in.
Als mensen het aanbieden leer ik het wel steeds beter te accepteren, maar vragen, nee dat kan ik niet..
Als mensen het aanbieden leer ik het wel steeds beter te accepteren, maar vragen, nee dat kan ik niet..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Zusje schreef:Ik vraag nooit zo snel om hulp geloof ik maar die behoefte is er ook niet zo. Mijn vader vraag ik dan wel weer om hulp bij dingen over mijn huis. Soms biedt hij dat ook aan en zeg ik graag ja. Maar meer niet echt geloof ik...
Dit is echt zoooo herkenbaar, ik ga ook nog liever even kletsen op de bank, terwijl dit natuurlijk ook onder het afwassen kan Mijn vriend heeft er ook zo'n handje van om te zeggen dat wij het wel samen doen. Je weet dan zeker wel wie er de volgende dag in de keuken staat
Verder heb ik niet echt veel hulp nodig, maar als het wel nodig is vraag ik mijn ouders of schoonouders en daar heb ik geen moeite mee.
Gast- Gast
Zininzon schreef:Nee, ik ben daar niet goed in. Volgens mij inherent aan het zijn van maatschappelijk werker, die zorgen liever/beter voor een ander.
Hier net zo.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» kdv vragen, wie werkt daar en mag ik wat vragen stellen?
» hulp met sollicitatiebrief
» heb even hulp nodig
» Hulp bij depressie?
» even hulp nodig
» hulp met sollicitatiebrief
» heb even hulp nodig
» Hulp bij depressie?
» even hulp nodig
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: