Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
+25
Tiara
Pien
Muis
CCC
Joss1
Earane
meisje
_Lana_
truestar
Slakje
Annie24
Star007
hellowkitty
Supertalentje
pindaatje
Floor
blondje1313
Poisongirl
Aimee
MissD
pitbullgup
studiebol
Lejow
mickey
Ayla
29 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
Voor vandaag & morgen zaten er bij ons bij de folder extra kortingsstickers voor de V&D ..
De V&D in Breda heeft lekker veel babykleding MissD! Je kan daar ook even bij de H&M kijken, ze hadden daar voorheen zo'n kinder H&M, weet niet of hij er nog zit! De Bijenkorf heeft ook wel schattigs!
En ik neem aan dat je 180+6 bedoeld, of 150+5?
De V&D in Breda heeft lekker veel babykleding MissD! Je kan daar ook even bij de H&M kijken, ze hadden daar voorheen zo'n kinder H&M, weet niet of hij er nog zit! De Bijenkorf heeft ook wel schattigs!
Gast- Gast
Parel schreef:Voor vandaag & morgen zaten er bij ons bij de folder extra kortingsstickers voor de V&D ..
We doen wel altijd 180 maar om en om zeg maar... ene keer met 5 schepjes andere keer met 6... anders valt het haar zo zwaar en laat ze of rustig 100cc staan of ze spuugt gigantisch veel weer uit. En dit werkt eigenlijk goed. We beginnen met 6 schepjes en eindigen er de dag mee.
Weet trouwens niet of dat eigenlijk wel goed is om te doen.
Ja moet voor mezelf ook weer gaan kijken star. Heel mijn lichaam is zo veranderd dat ik een hoop niet meer pas.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Ik weet het ook niet, maar ik denk dat als je 5 schepjes doet je de voeding eigenlijk nog dunner maakt en ze dus ook weer sneller spuugt .. met nutriton wordt het écht een stuk dikker en je moet er niet raar van opkijken als ze nog sneller vol zit. L krijgt 3 schepjes en dat gaat goed ze spuugt niks meer.
Waarom geef je dan niet weer 5x 120cc? Om de 3 uur? Of werkt dit niet?
Gast- Gast
Parel schreef:Ik weet het ook niet, maar ik denk dat als je 5 schepjes doet je de voeding eigenlijk nog dunner maakt en ze dus ook weer sneller spuugt .. met nutriton wordt het écht een stuk dikker en je moet er niet raar van opkijken als ze nog sneller vol zit. L krijgt 3 schepjes en dat gaat goed ze spuugt niks meer.
Toen we dat deden liet ze vrijwel altijd de helft of meer staan dus daar zijn we mee gestopt.
Had vanmiddag een fles van 180+6 en daar heeft ze 70 van laten staan (heb er wel 1 schep nutriton in gedaan dus dat zal ook wennen zijn geweest)
MissD- Prater
Ach, als ze groeit! Ik zou wel 180+6 aanbieden persoonlijk, omdat ze anders echt best wel flinke dunne voeding krijgt (van 10cc water extra gaan ze vaak al makkelijker poepen, met 30cc extra water ook meer?). En wat ze dan laat staan, ala, ze krijgt iig wel haar voedingsstoffen binnen.
Gast- Gast
Parel schreef:Ach, als ze groeit! Ik zou wel 180+6 aanbieden persoonlijk, omdat ze anders echt best wel flinke dunne voeding krijgt (van 10cc water extra gaan ze vaak al makkelijker poepen, met 30cc extra water ook meer?). En wat ze dan laat staan, ala, ze krijgt iig wel haar voedingsstoffen binnen.
Daar heb je gelijk in . Haha ze groeit hartstikke goed gelukkig. Je zou echt niet zeggen dat ze zovaak voeding laat staan of eruit gooit.
MissD- Prater
Zo ik heb de dag overleeft, niet geslapen,had ik best wel ff gewild maar ach vanavond maar vroeg naar bed! En morgen kan ik de hele dag relaxen want dan ga ik naar de sauna met een vriendin!
MissD fijn dat ze haar prikkies weer overleefd heeft! Ik heb laatst heel veel shirtjes bij de v&d gekocht in de prijzencircus, Wij hadden idd ook weer kortingstickers maar die heb ik gauw weg gedaan mag echt niks meer kopen. De prenatal heeft nog mamamazzeldagen en daar krijg je 20% korting op kleding maar ik heb daar nog niet heeel veel tshirtjes zien hangen.
Ik combineer tshirtjes ook met een romper met lange mouwen hoor.
Parel, heerlijk toch een middag niks doen! Was het vanochtend wel gezellig?
Star, ooh ik haat verhuizen, ik wil dat binnen een dag heel het huis klaar is alles verhuisd is en alles ook al op zijn plek staat Succes!!
Ayla, je reageert altijd wel lief op iedereen maar je schrijft zelf niet meer zo veel. Alles goed bij je? Hoe gaat het met de kleine?
MissD fijn dat ze haar prikkies weer overleefd heeft! Ik heb laatst heel veel shirtjes bij de v&d gekocht in de prijzencircus, Wij hadden idd ook weer kortingstickers maar die heb ik gauw weg gedaan mag echt niks meer kopen. De prenatal heeft nog mamamazzeldagen en daar krijg je 20% korting op kleding maar ik heb daar nog niet heeel veel tshirtjes zien hangen.
Ik combineer tshirtjes ook met een romper met lange mouwen hoor.
Parel, heerlijk toch een middag niks doen! Was het vanochtend wel gezellig?
Star, ooh ik haat verhuizen, ik wil dat binnen een dag heel het huis klaar is alles verhuisd is en alles ook al op zijn plek staat Succes!!
Ayla, je reageert altijd wel lief op iedereen maar je schrijft zelf niet meer zo veel. Alles goed bij je? Hoe gaat het met de kleine?
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Ja voel me zo ego als ik steeds over mezelf vertel maar heb ook geen tijd meer om hele lappen tekst te typen en op iedereen te reageren, dus doe het ff zo als ik tijd heb snelle reactie. Hier gaat alles goed hoor, ze dronk de laatste dagen haar flessen niet meer leeg en gisteren met pijn en moeite een half potje fruit, dus we hebben besloten even te stoppen met groente en fruit. Vandaag voor het eerst maar ze is bij mijn zus geweest en heb nog niet gehoord hoe ze gedronken heeft. Dankzij de handdoeken voor de gordijnen slaapt ze wel lekker tot 7 uur (op vanmorgen na ) dus het gaat allemaal wel lekker hier!
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Ayla, niks niet ego iedereen vertelt toch over zich zelf! Fijn dat het goed gaat en de handdoeken helpen. Wel balen dat ze wat minder eet, misschien ff wat minder honger ofzo?
Ik denk dat ik vanaf volgende week ook minder tijd heb om te typen hoor... ben heeel benieuwd hoe het me afgaat, het werk de meiden en het huishouden. En dan ben ik in mijn eerste werkweek ook nog jarig... pfff druk druk druk.
Ik denk dat ik vanaf volgende week ook minder tijd heb om te typen hoor... ben heeel benieuwd hoe het me afgaat, het werk de meiden en het huishouden. En dan ben ik in mijn eerste werkweek ook nog jarig... pfff druk druk druk.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Louise stond deze ochtend op met 38,3°. Ze dronk vrij slecht vandaag. Ze zat vandaag bij haar oma (ze mag niet naar de creche van mij deze week en ik moet werken) en blijkbaar heeft ze daar koorts gemaakt (weet niet hoeveel), maar nu is haar temperatuur weer normaal.
Ik heb een afspraak gemaakt met de dokter voor morgen. Pff, deze ochtend was ik écht boos op mijn vriend. Hij vond het absoluut onnodig om nog maar naar de dokter te bellen voor advies, maar goed, misschien is het ook pms.
Ik heb een afspraak gemaakt met de dokter voor morgen. Pff, deze ochtend was ik écht boos op mijn vriend. Hij vond het absoluut onnodig om nog maar naar de dokter te bellen voor advies, maar goed, misschien is het ook pms.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Op zich klinkt het ook nog niet heel dringend, maar als jij je ongerust voelt moet je gewoon bellen.
Hoe werkt het met Kind en Gezin (zo heet dat bij jullie toch geloof ik?), kun je die ook bellen met vragen?
Hier gaat alles zijn gangetje. Lotte heeft nu twee keer kv gehad op het kdv, de vriezer is leeg, dus het kon niet echt anders. Vandaag had ze niet zo goed gedronken, van haar bv had ze 90cc laten staan en van haar kv 50cc. Ik heb haar daarom thuis maar een keer extra aangelegd. (En nu lees ik bij jou Ayla dat het bij E ook even minder gaat met eten, zou het dan gewoon de leeftijd zijn?)
Rollen van rug naar buik gaat goed, ik ben benieuwd wanneer ze doorkrijgt dat ze ook van buik naar rug kan!
Hoe werkt het met Kind en Gezin (zo heet dat bij jullie toch geloof ik?), kun je die ook bellen met vragen?
Hier gaat alles zijn gangetje. Lotte heeft nu twee keer kv gehad op het kdv, de vriezer is leeg, dus het kon niet echt anders. Vandaag had ze niet zo goed gedronken, van haar bv had ze 90cc laten staan en van haar kv 50cc. Ik heb haar daarom thuis maar een keer extra aangelegd. (En nu lees ik bij jou Ayla dat het bij E ook even minder gaat met eten, zou het dan gewoon de leeftijd zijn?)
Rollen van rug naar buik gaat goed, ik ben benieuwd wanneer ze doorkrijgt dat ze ook van buik naar rug kan!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
@Ayla,Studie en blondje: Hier ook een slechte drinker sinds 2 dagen en het is ook echt telkens huilen, zonder aanleiding vandaag nouja huilen, ik kan het gerust krijsen noemen. Het is nu eindelijk stil op haar kamertje, zoals ik via de babyfoon hoor.
Maar wat schept mijn verbazing; er bestaat dus ook een 23 sprong en laat het nou net zo zijn dat al onze meiden rond de 23 weken zijn nu. Dat zal het wel zijn denk ik. Wel weer erg vermoeiend als niets goed is en ze de hele dag aan het jengelen/huilen/krijsen is.
@Slakje: Jammer dat je vriend er zo tegenover staat. Beterschap voor L.!
Maar wat schept mijn verbazing; er bestaat dus ook een 23 sprong en laat het nou net zo zijn dat al onze meiden rond de 23 weken zijn nu. Dat zal het wel zijn denk ik. Wel weer erg vermoeiend als niets goed is en ze de hele dag aan het jengelen/huilen/krijsen is.
@Slakje: Jammer dat je vriend er zo tegenover staat. Beterschap voor L.!
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Ik lees ook nog steeds mee, maar heb momenteel niet zoveel tijd om te reageren.
Hier ook de laatste week van mijn verlof... en heb nog totaaaaal geen zin om te gaan werken.. pfff
Heb ook totaal nog niet het gevoel dat ik volgende week alweer heen moet.
M'n mannetje is nu al een week aan het hoesten, rochelen en zit behoorlijk vol. Maandag al naar de huisarts geweest, puffers gekregen.
Moest aan het eind van de week beter gaan, anders terug komen.
Nou, k kan morgen weer bellen en weer heen, want de puffers werken niet (meneertje doet zijn mond niet eens open als ik de babyhaler erop zet ), hij zit nog steeds erg vol, hoest gigantisch, drinkt slechter, en door het hoesten spuugt hij af en toe behoorlijk wat weer uit.
Maar ook 1 lichtpuntje: hij slaapt nu de hele week al van 22.00 tot ongeveer 7.00!!
Sorry voor de ego, heb wel alles gelezen, maar niet de puf om te reageren.
Hier ook de laatste week van mijn verlof... en heb nog totaaaaal geen zin om te gaan werken.. pfff
Heb ook totaal nog niet het gevoel dat ik volgende week alweer heen moet.
M'n mannetje is nu al een week aan het hoesten, rochelen en zit behoorlijk vol. Maandag al naar de huisarts geweest, puffers gekregen.
Moest aan het eind van de week beter gaan, anders terug komen.
Nou, k kan morgen weer bellen en weer heen, want de puffers werken niet (meneertje doet zijn mond niet eens open als ik de babyhaler erop zet ), hij zit nog steeds erg vol, hoest gigantisch, drinkt slechter, en door het hoesten spuugt hij af en toe behoorlijk wat weer uit.
Maar ook 1 lichtpuntje: hij slaapt nu de hele week al van 22.00 tot ongeveer 7.00!!
Sorry voor de ego, heb wel alles gelezen, maar niet de puf om te reageren.
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Pindaatje; Dat is net ons Louise! Heb net weer haar temperatuur genomen, was weer 38,3° Niet echt koorts dus. Ze heeft net maar 80cc gedronken en ligt nu weer lekker te knorren.
Blondje; Ja, Kind&Gezin kunnen wij tussen 8 en 8 bellen voor vragen en om afspraken ofzo te verzetten. Maar ik heb ook het telefoonnummer van de kinderafdeling van het ziekenhuis waar Louise geboren is altijd bij de hand.
Vanaf welke leeftijd mogen kindjes eigenlijk gewoon water drinken?
Blondje; Ja, Kind&Gezin kunnen wij tussen 8 en 8 bellen voor vragen en om afspraken ofzo te verzetten. Maar ik heb ook het telefoonnummer van de kinderafdeling van het ziekenhuis waar Louise geboren is altijd bij de hand.
Vanaf welke leeftijd mogen kindjes eigenlijk gewoon water drinken?
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ik weet niet of er echt een leeftijd aan gewoon water zit, maar ik denk dat Louise wel nog wat jong is (of het moet echt heel warm zijn buiten misschien). Ik heb gelezen dat als je kinderen water geeft ze waarschijnlijk alleen maar minder melk drinken. (Ze geven als je af wilt vallen ook vaak aan dat je water bij het eten moet nemen zodat je minder honger hebt).
blondje1313- Kletskop
Goedemorgen,
@Slakje:Hoe gaat het nu met L.? 38,3 is wel koorts hoor. Van 37.6 tot 38.0 is verhoging en vanaf 38 is het koorts. Water mogen ze al vanaf de geboorte drinken, maar zoals Blondje zegt; het kan er wel voor zorgen dat de eetlust minder wordt.
@Blondje: Ga je de bv ook afbouwen? of geef je gewoon af en toe kv tussendoor?
@All:
Wat een nacht vannacht pff.. Ze kwam gisteravond om 21.00 alweer uit bed en was echt aan het krijsen alsof ze pijn had. Ze had ook weer koorts ( 38.3) , terwijl ze nog maar 2 weken geleden ook een week koorts, een oorontsteking en verkoudheid heeft gehad.We hebben uiteindelijk samen op de bank geslapen. D maximaal 4 uurtjes geslapen en ik nog minder.
Nu is ze weer iets vrolijker maar heeft nog steeds koorts. Zou ze weer een ooronsteking kunnen hebben? ze heeft toch wel een kuur van 8 dagen gehad, dan zou je denken dat het wel over moet zijn. Nouja ik wacht vandaag nog even af en dan kijk ik vanmiddag wel even of ik langs de h.a ga. Het is wel balen dat mijn moeder vanavond op komt passen, omdat wij naar een verjaardag gaan. Als ze dan moeilijk gaat slapen en misschien wel pijn heeft vind ik dat vervelend.
@Slakje:Hoe gaat het nu met L.? 38,3 is wel koorts hoor. Van 37.6 tot 38.0 is verhoging en vanaf 38 is het koorts. Water mogen ze al vanaf de geboorte drinken, maar zoals Blondje zegt; het kan er wel voor zorgen dat de eetlust minder wordt.
@Blondje: Ga je de bv ook afbouwen? of geef je gewoon af en toe kv tussendoor?
@All:
Wat een nacht vannacht pff.. Ze kwam gisteravond om 21.00 alweer uit bed en was echt aan het krijsen alsof ze pijn had. Ze had ook weer koorts ( 38.3) , terwijl ze nog maar 2 weken geleden ook een week koorts, een oorontsteking en verkoudheid heeft gehad.We hebben uiteindelijk samen op de bank geslapen. D maximaal 4 uurtjes geslapen en ik nog minder.
Nu is ze weer iets vrolijker maar heeft nog steeds koorts. Zou ze weer een ooronsteking kunnen hebben? ze heeft toch wel een kuur van 8 dagen gehad, dan zou je denken dat het wel over moet zijn. Nouja ik wacht vandaag nog even af en dan kijk ik vanmiddag wel even of ik langs de h.a ga. Het is wel balen dat mijn moeder vanavond op komt passen, omdat wij naar een verjaardag gaan. Als ze dan moeilijk gaat slapen en misschien wel pijn heeft vind ik dat vervelend.
Star007- Kletskop
Star, wat vervelend van D., hopelijk is het niet weer een ooronsteking. Ik hoop dat het vandaag weer een stuk beter gaat zodat je ook van de verjaardag kunt genieten.
Ik wil de bv nog niet afbouwen, als ik thuis ben krijgt ze gewoon bv en ook op het werk blijf ik kolven. Maar als we geen flesje vol hebben en ik ben er niet dan krijgt ze kv.
Pindaatje, geniet van je laatste dagen thuis, hopelijk knapt je mannetje nog wel wat op.
Ik wil de bv nog niet afbouwen, als ik thuis ben krijgt ze gewoon bv en ook op het werk blijf ik kolven. Maar als we geen flesje vol hebben en ik ben er niet dan krijgt ze kv.
Pindaatje, geniet van je laatste dagen thuis, hopelijk knapt je mannetje nog wel wat op.
blondje1313- Kletskop
Bedankt allemaal! Ik heb even geen zin en geen energie om alles te lezen en op iedereen te reageren, zoals jullie hopelijk wel begrijpen. Hier mijn verhaal (kan zijn dat ik het nog wil weghalen, dus niet quoten aub)
Het zijn een paar drukke dagen geweest. dinsdagavond belde mijn mamma dat het helemaal mis was met mijn oma (moeders moeder) en dat ze naar het ziekenhuis werd gebracht. Mijn moeder was helemaal overstuur, dus ik meteen naar haar toe. Toen ik daar kwam had mijn oom net gebeld dat de arts thuis had gezegd dat het waarschijnlijk nog maar een kwestie van een paar dagen was voor ze zou komen te overlijden. Dus mijn moeder wilde er meteen heen. Ik mijn man gebeld (want had zijn auto bij me) dat ik mee ging want ik wilde niet dat mamma 2 uur alleen zou gaan rijden. Mijn man had meteen geregeld dat mijn schoonmoeder woensdag op J. kon passen. Dus wij naar het ziekenhuis gereden. Daar meteen naar de spoedpost naar mijn oma. Wat zag ze er slecht en moe uit! Ik schrok ervan, zo compleet anders als twee weken geleden toen ze in het ziekenhuis lag. Ze was zo ontzettend moe. De arts kwam om alles uit te leggen en uiteindelijk mocht ze naar de afdeling. Toen ze daar lag zei ze E.va (mijn naam dus) kom je morgen weer? Dus ik zei ja, oma morgen kom ik weer want mamma en ik blijven bij opa slapen vannacht. Toen zei ze, dan moet je een foto van J.ason meenemen voor op mijn nachtkastje, want J.ason moet bij mij zijn. Dus de volgende dag een lijstje gaan kopen en een mooie foto van J.ason uit haar fotoboekje gehaald. Ze had van ons namelijk een fotoboekje met allemaal foto's van j. gekregen, daar keken opa en oma samen elke dag in. Naast de tv bij hun thuis staat ook ene lijstje met een foto van j. zodat ze hem de hele dag kunnen zien, zelfs boven hun bed hangt een foto van hem! Ik bracht haar het lijstje woensdagmiddag en ze was helemaal blij dat ze nou weer naar J. kon kijken. Toen we weggingen om naar huis te gaan wist ik al bijna dat het de laatste keer was dat ik haat in leven zou zien, maar je blijft hopen. Tot gisterochtend om iets voor acht mijn mamma belde... Dan weet je genoeg. Meteen mijn schoonmoeder gebeld, die kwam meteen J., halen en mijn man en ik gingen naar mijn moeder, om haar, mijn broertje en zijn vriendin op te halen. We zijn naar het ziekenhuis gegaan en daar mochten we naar oma toe. Ze lag er zo vredig bij, alle zorgen waren van haar afgegleden. We zijn met mijn twee nichtjes naar hun huis gegaan en de rest ging met opa mee om alles te regelen. Gelukkig had oma er vrede mee, ze was gewoon op. Maar toch.... Ik mis haar zo erg!
Ik ga op haar begrafenis (dinsdag) wat zeggen. Hoe moeilijk het ook zal zijn, ik MOET dit doen. Verder ga in een tattoo voor haar laten zetten. Ze betekende zoveel voor me. We hebben toen mijn ouders gescheiden zijn bij opa en oma gewoond, ze zijn echt mijn tweede ouders. Morgen gaan we met J. naar opa toe, dat wil hij heel erg graag. Met de begrafenis nemen we hem niet mee, heeft hij niets aan en wij ook niet. Dus hij blijft lekker bij mijn schoonouders (die normaal gesproken ook naar de begrafenis gegaan zouden zijn).
Ik ga zo even met mijn schoonzusje naar het dorp, op zoek naar een mooi jurkje voor de begrafenis (oma wil absoluut geen zwarte kleding!)
Sorry voor mijn lange verhaal, maar moet t echt even van me afschrijven!
Het zijn een paar drukke dagen geweest. dinsdagavond belde mijn mamma dat het helemaal mis was met mijn oma (moeders moeder) en dat ze naar het ziekenhuis werd gebracht. Mijn moeder was helemaal overstuur, dus ik meteen naar haar toe. Toen ik daar kwam had mijn oom net gebeld dat de arts thuis had gezegd dat het waarschijnlijk nog maar een kwestie van een paar dagen was voor ze zou komen te overlijden. Dus mijn moeder wilde er meteen heen. Ik mijn man gebeld (want had zijn auto bij me) dat ik mee ging want ik wilde niet dat mamma 2 uur alleen zou gaan rijden. Mijn man had meteen geregeld dat mijn schoonmoeder woensdag op J. kon passen. Dus wij naar het ziekenhuis gereden. Daar meteen naar de spoedpost naar mijn oma. Wat zag ze er slecht en moe uit! Ik schrok ervan, zo compleet anders als twee weken geleden toen ze in het ziekenhuis lag. Ze was zo ontzettend moe. De arts kwam om alles uit te leggen en uiteindelijk mocht ze naar de afdeling. Toen ze daar lag zei ze E.va (mijn naam dus) kom je morgen weer? Dus ik zei ja, oma morgen kom ik weer want mamma en ik blijven bij opa slapen vannacht. Toen zei ze, dan moet je een foto van J.ason meenemen voor op mijn nachtkastje, want J.ason moet bij mij zijn. Dus de volgende dag een lijstje gaan kopen en een mooie foto van J.ason uit haar fotoboekje gehaald. Ze had van ons namelijk een fotoboekje met allemaal foto's van j. gekregen, daar keken opa en oma samen elke dag in. Naast de tv bij hun thuis staat ook ene lijstje met een foto van j. zodat ze hem de hele dag kunnen zien, zelfs boven hun bed hangt een foto van hem! Ik bracht haar het lijstje woensdagmiddag en ze was helemaal blij dat ze nou weer naar J. kon kijken. Toen we weggingen om naar huis te gaan wist ik al bijna dat het de laatste keer was dat ik haat in leven zou zien, maar je blijft hopen. Tot gisterochtend om iets voor acht mijn mamma belde... Dan weet je genoeg. Meteen mijn schoonmoeder gebeld, die kwam meteen J., halen en mijn man en ik gingen naar mijn moeder, om haar, mijn broertje en zijn vriendin op te halen. We zijn naar het ziekenhuis gegaan en daar mochten we naar oma toe. Ze lag er zo vredig bij, alle zorgen waren van haar afgegleden. We zijn met mijn twee nichtjes naar hun huis gegaan en de rest ging met opa mee om alles te regelen. Gelukkig had oma er vrede mee, ze was gewoon op. Maar toch.... Ik mis haar zo erg!
Ik ga op haar begrafenis (dinsdag) wat zeggen. Hoe moeilijk het ook zal zijn, ik MOET dit doen. Verder ga in een tattoo voor haar laten zetten. Ze betekende zoveel voor me. We hebben toen mijn ouders gescheiden zijn bij opa en oma gewoond, ze zijn echt mijn tweede ouders. Morgen gaan we met J. naar opa toe, dat wil hij heel erg graag. Met de begrafenis nemen we hem niet mee, heeft hij niets aan en wij ook niet. Dus hij blijft lekker bij mijn schoonouders (die normaal gesproken ook naar de begrafenis gegaan zouden zijn).
Ik ga zo even met mijn schoonzusje naar het dorp, op zoek naar een mooi jurkje voor de begrafenis (oma wil absoluut geen zwarte kleding!)
Sorry voor mijn lange verhaal, maar moet t echt even van me afschrijven!
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
@Poison: Heftig hoor! Ik hoop dat je het een plekje kunt geven en wens je heel veel sterkte.
Star007- Kletskop
Goedemorgen!
hier een poetsdagje, was niet de planning maar M.erle heeft vandaag al op verschillende locaties over gegeven... ze lijkt er nu gelukkig verder geen last van te hebben en is samen met J.ace onder de babygym aan het spelen.. Hij moet eigenlijk naar bed, maar volgens M.erle is ie nog niet moe haha...
@ blondje, wat grappig dat je directeur dat het beste smoesje ooit vond.. das eigenlijk wel positief :-)
@ ptibull, wij hebben de kinderstoel ook al even staan, m.erle gebruikt deze nu i.p.v. die van haar zelf :-)
@ slakje, luister naar je eigen gevoel als jij naar de HA wil dan ga je toch....
@ parel, fijne dag vandaag!!
@ studie, vannacht een betere nacht gehad??
J.ace wordt ook wel eens wakker snachts maar dan zit zijn duim in zijn pyjama en die krijgt ie dan niet gevonden.. haha
geniet lekker in de sauna!!
@ ayla, gelukkig dat ze gister goed had geslapen!! en hoe gaat het nu zonder fruit en groente??
@ pinda, ohh balen joh dat je geen zin hebt om te gaan werken... extra genieten van je zieke mannetje deze week.. lekker verwennen
@ poison, heel veel sterkte de komende tijd!
@ missD, I.ndy had een een ongelijke bilplooi en nu nog steeds :-) ze hebben bij haar toen wel een foto gemaakt.. (al doen ze tegenwoordig echo's)
@ micky, hoe waren de gesprekken geweest??
@ star, vandaag een betere dag voor de kleine?? oei ik lees net een slechte nacht... poeh!
hier een poetsdagje, was niet de planning maar M.erle heeft vandaag al op verschillende locaties over gegeven... ze lijkt er nu gelukkig verder geen last van te hebben en is samen met J.ace onder de babygym aan het spelen.. Hij moet eigenlijk naar bed, maar volgens M.erle is ie nog niet moe haha...
@ blondje, wat grappig dat je directeur dat het beste smoesje ooit vond.. das eigenlijk wel positief :-)
@ ptibull, wij hebben de kinderstoel ook al even staan, m.erle gebruikt deze nu i.p.v. die van haar zelf :-)
@ slakje, luister naar je eigen gevoel als jij naar de HA wil dan ga je toch....
@ parel, fijne dag vandaag!!
@ studie, vannacht een betere nacht gehad??
J.ace wordt ook wel eens wakker snachts maar dan zit zijn duim in zijn pyjama en die krijgt ie dan niet gevonden.. haha
geniet lekker in de sauna!!
@ ayla, gelukkig dat ze gister goed had geslapen!! en hoe gaat het nu zonder fruit en groente??
@ pinda, ohh balen joh dat je geen zin hebt om te gaan werken... extra genieten van je zieke mannetje deze week.. lekker verwennen
@ poison, heel veel sterkte de komende tijd!
@ missD, I.ndy had een een ongelijke bilplooi en nu nog steeds :-) ze hebben bij haar toen wel een foto gemaakt.. (al doen ze tegenwoordig echo's)
@ micky, hoe waren de gesprekken geweest??
@ star, vandaag een betere dag voor de kleine?? oei ik lees net een slechte nacht... poeh!
Gast- Gast
@Poison: ik kreeg tranen in mijn ogen van je verhaal. Heel veel sterkte!
@Beegee: het stelde niks voor. Verschillende uitzendbureau's hadden een stand daar. En daar moest je dan aanschuiven bij de uitzendbureau's om jezelf voor te stellen en aan te geven welk werk je wilt doen. We moesten bij minstens 5 bureau's geweest zijn. Na een half uur was ik bij 6 bureau's geweest, die allemaal niks voor me hadden. Nou... toen had ik het wel gezien en ben ik gegaan.
@Beegee: het stelde niks voor. Verschillende uitzendbureau's hadden een stand daar. En daar moest je dan aanschuiven bij de uitzendbureau's om jezelf voor te stellen en aan te geven welk werk je wilt doen. We moesten bij minstens 5 bureau's geweest zijn. Na een half uur was ik bij 6 bureau's geweest, die allemaal niks voor me hadden. Nou... toen had ik het wel gezien en ben ik gegaan.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Zou spugen ook een symptoom van tandjes kunnen zijn? Ze heeft echt weer veel last van spugen en maagzuur, maandag woensdag en vandaag vieze zure spuitluiers... Misschien ook verhoging maar heb nog niet getemperatuurd. Ik zie aan haar tandvlees verder niks, maar gisteravond en vanmorgen op de opvang was ze erg mopperig.
Ayla- Kletskop
Poison: wat een verhaal meid, wat een verdriet! Kreeg dr tranen van in m'n ogen!
Gecondoleerd, en Heel veel sterkte de komende tijd!
Gecondoleerd, en Heel veel sterkte de komende tijd!
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Ayla schreef:Zou spugen ook een symptoom van tandjes kunnen zijn? Ze heeft echt weer veel last van spugen en maagzuur, maandag woensdag en vandaag vieze zure spuitluiers... Misschien ook verhoging maar heb nog niet getemperatuurd. Ik zie aan haar tandvlees verder niks, maar gisteravond en vanmorgen op de opvang was ze erg mopperig.
weet niet of dat dit ook een symptoom kan zijn. De meiden hadden er in ieder geval altijd flink last van die stomme tandjes. Rode wangen, kapotte billen en die stinkende luiers..
Bij J.ace kun je onderin duidelijk de streepjes zien staan van de tandjes ze moeten nog er door komen zeg maar... bij M.erle zag ik juist een hele dikke bobbel op haar tandvlees en toen kwam er ineens een tandje...
J,ace is trouwens ook mopperig.. wow dat ken ik echt niet...
Hij kwam om 1.30 uit bed en ligt er alweer in
Gast- Gast
Ja rode wangen heeft ze ook wel wat, maar niet zo vurig. Ik hoop ergens dat het gewoon tandjes zijn, en zo niet, dat ze gewoon ff ziek wordt. Ze loopt al tijden te kwakkelen, hoesten, af en toe piepend ademen. Niks waar ik me super zorgen over maak, maar ze is ook niet helemaal topfit.
Poison Sterkte meid, ook dinsdag!
Poison Sterkte meid, ook dinsdag!
Ayla- Kletskop
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» foto topic begin en eind 2012
» Whaah een goed eind van 2011