Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+25
Tiara
Pien
Muis
CCC
Joss1
Earane
meisje
_Lana_
truestar
Slakje
Annie24
Star007
hellowkitty
Supertalentje
pindaatje
Floor
blondje1313
Poisongirl
Aimee
MissD
pitbullgup
studiebol
Lejow
mickey
Ayla
29 plaatsers

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 29 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Lejow vr 30 maa 2012 - 1:55

Gecondoleerd Poison, heel veel sterkte voor nu en de komende tijd!
En wat fijn dat je oma toch nog even de foto van J bij zich heeft kunnen houden!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 29 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Floor vr 30 maa 2012 - 2:59

Ik val even binnen, sorry ik heb niet alles gelezen.

Wie o wie hier heeft er ook ervaring met Nexium?
Na 3 dagen met een zoon die alleen maar aan het krijsen is heb ik nexium gekregen van de dokter. Hopelijk gaat dit werken.
Wie gebruikt het ook? werkt het snel?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 3:19

Hier werktte Nexium niet, heb Losec gekregen uiteindelijk.
Het moet eigenlijk vrij snel (zo niet gelijk) werken, want het vermindert het maagzuur wat dus niet omhoog kan komen. Wel kan hij natuurlijk nog een geiritteerde slokdarm hebben, dat heelt net zoals een wondje zeg maar.

Gast
Gast

Bericht  Ayla vr 30 maa 2012 - 3:48

Aanvulling:
Dus je kan de voeding nog indikken als je dat nog niet doet.

Ik heb ook weer nutriton gehaald even kijken of ze wat minder spuugt.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Floor vr 30 maa 2012 - 4:00

hoe gaf jij nexium? uit een cupje laten drinken of met een lepeltje?
Voeding indikken doen we al vanaf dat hij 2 weken oud was maar dat helpt dus niet genoeg.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Star007 vr 30 maa 2012 - 4:22

@floor: Ik geef zantac en motillium via een spuitje. Heb speciale dopjes voor op de medicatieflessen bij de apotheek gevraagd, waar ik het spuitje in kan steken . Ik hou de fles dan op de kop en dan trek ik het op.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Floor vr 30 maa 2012 - 4:44

ik heb dat ook voor de lactulose.
ik heb volgens mij nog wel een andere spuit liggen daar kan ik misschien de nexium mee opzuigen uit een cupje (cupje drinken snapte hij geen bal van, er lag meer naast z'n mond dan erin volgens mij Laughing )
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Slakje vr 30 maa 2012 - 6:11

Vandaag is mijn schoonmoeder met Louise naar de dokter geweest (ikzelf moest werken, er was geen vervanging voor me). Ze hadden een staaltje van haar snot genomen, om 4u wisten we de uitslag. Moest het een bacterie zijn zou ze in het ziekenhuis worden opgenomen omdat het een vrij gevaarlijk virus is (zei de schoonmama), gelukkig is het een bacterie. Nu moet ze bij ons op de kamer slapen en moeten we haar goed in het hoog houden. Bij (hoge) koorts onmiddellijk naar de spoed, ook als ze sneller/moeilijker ademt. Ze krijgt nu een siroopje voor de keel. En alleen voeden op vraag. Ze moet tot donderdag thuis blijven.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  MissD vr 30 maa 2012 - 6:29

Poison; Heftig zeg van je oma. En wat mooi dat je op haar begrafenis iets gaat zeggen. (vind het altijd heel knap als naasten zoiets kunnen).

Slakje; Hoe gaat het met L.? Is de koorts over of heeft ze er nog last van? Hoop dat ze gauw wat opknapt zeg.

Star; Hoe is het met D.?

Beegee; Fijn om te horen dat I. het ook heeft... heeft ze er verder geen last van? Tja stom als ik ben, ga ik meteen van alles opzoeken op internet (dokter laat natuurlijk wat woorden vallen), moet ik ook eigenlijk helemaal niet doen want misschien is het helemaal niks.
Wat leuk dat M. en J. zo lekker samen spelen!

Mickey; Jammer dat het speeddaten niks is geworden.

Vandaag weer een vroege dienst gehad. Vanmiddag T. bij mijn ouders opgehaald. Ze had het weer goed naar haar zin gehad. Zometeen nog een flesje erin en dan kan ze lekker gaan slapen. Weekend lekker even winkelen en verder nog weinig plannen. Lekker niks doen denk ik, het weer is toch niet zo bijzonder.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Tiara vr 30 maa 2012 - 6:50

Floor, hier werkte op een theelepel beter dan via het spuitje zelf! Misschien kun je dat ook nog proberen. Ik hoop dat het helpt, arm ventje!
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643

Bericht  Ayla vr 30 maa 2012 - 7:57

Ik heb op mp een mei tai gekocht bounce nu hopen dat ik hem maandag of dinsdag heb. Ze wordt met mc zo zwaar, dus neem haar vaak "los" mee, maar dat wordt ook zwaar. En ze vind het leuk om rond te kijken, dus hoop dat ik haar op mijn rug kan dragen!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Floor vr 30 maa 2012 - 7:59

Anita, ik hoop het ook, het is zo zielig zo'n krijsende baby die alleen maar rondgedragen wil worden. Ik was ook gewoon helemaal gefrustreerd gisteravond, wist gewoon niet meer wat te doen hij was al uren aan het krijsen. nu heeft hij dat spul toen straks gekregen en zijn fles op en hij ligt nu te slapen :shock: dus ik ga ook maar naar bed en dan geef ik om 23 uur weer een fles, maar kan ik mooi nog even 2 uurtjes slapen, ik ben doodop.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Ayla vr 30 maa 2012 - 20:28

MĂ´gge dames... Ik heb weer tijd hoor haha.

Floor fijn dat het werkt! Super! Hoop dat jullie nu een lekker tevreden ventje krijgen.

MissD ik heb dat ook, ik pas veel van mijn oude kleding inmiddels wel weer, maar het is nog niet hoe het was. Wil nog 5 kg afvallen maar wil er geen moeite voor doen haha, als ik over 3 maanden nog geen 60 kg weeg ga ik er wel wat aan doen. Misschien helpt het ook om gewoon niet meer te snoepen.

Studie donderdag nog vroeg naar bed gegaan? Geen horror nacht meer gehad? Geniet van je laatste verlof weekend... Wanneer ga je ook alweer werken? Welke dagen?

Slakje toch maar goed dat je de huisarts gebeld hebt he! Beterschap voor je meisje.

Blondje Geen idee of het de leeftijd is, misschien ook last van dr tandje? Gaan ze ook slecht van drinken, gister heb ik even symptomen opgezocht omdat E. weer veel spuugt.

Star sprongetje kan indd ook nog... Ik dacht eerst dat het door de warmte kwam, maar het is nog steeds niet echt over dus ik weet het ook niet. Hielp een paracetamol niet om de koorts wat te laten zakken? Hoe is het gisteravond gegaan met oppassen?

Pindaatje ook beterschap voor jou mannetje! Nog bij de ha geweest?

BeeGee oohh daar kijk ik echt het meest tegenop van het hele kindjes hebben... Dat ze spugen. Ik kan daar echt zo slecht tegen. Alhoewel het nu met E.lena wel meevalt, ze spuugt lang na de fles nog terug, dat stinkt ook echt zuur, maar daar heb ik geen last van. Ook beterschap voor M!

All Vannacht hier horror... Ik heb het 3 uur zien worden, kon niet slapen. E.lena was om 3 uur wakker en die ging niet slapen voor de een fles gehad had. Ze lag ook te snotteren niet normaal, ook hoesten enzo. En uiteraard geen luuf in huis... Wel vicks, dus ik heb wat op haar truitje gesmeerd (mag eigenlijk pas vanaf 2 jaar) en dat hielp wel voor het snotteren, maar volgens mij was het nog te scherp, ze heeft heel onrustig (niet) geslapen. Nu net om 9 uur echt opgestaan, om half 8 had ze nog een flesje gehad. Vanmiddag naar O.ss en daar in de stad eerst luuf en neusdruppels halen!

Edit: Wat zijn er veel kindjes ziek zeg!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol vr 30 maa 2012 - 22:07

Goooooooooedemorgen!

Poison, wat is dat snel gegaan met je oma zeg! Vind het knap dat je wat gaat vertellen op de begravenis. Heel veel sterkte!

Beegee hoe is het met M?

Ayla, ook geen beste nacht bij jou dus, wat vervelend zeg! Hoe gaat het nu? Ik ga 24 uur werken in drie dagen, maandag,dinsdag en donderdag. Maandag en donderdag gaan ze naar het dagverblijf en dinsdag naar mijn ouders.

Floor hoe is het nu met je kleine man?

MissD fijn dat de kleine meid het goed had gehad bij je ouders? Ging het bij jou nu ook wat beter? Hoe reageerde ze eigenlijk op je werk dat je een andere baan hebt?

Star hoe is het bij jullie?

Zo ik heb gisteren een heerlijk dagje in de sauna gehad met een vriendin. Lekker kletsen, genieten, relaxen, heerlijk lunchbuffet(ben volgens mij meteen 5 kilo aangekomen) en we hadden ook nog een lekkere massage! Genieten dus. Mijn vriend was gewoon thuis bij de meiden, was ook prima gegaan, alleen hij baalde want ze hadden blijkbaar heel veel poepluiers Very Happy En nu zit mijn verlof er gewoon op... raar hoor 6 maanden thuis geweest, het voelt niet als zo lang, heel apart. Vanmiddag komen er vrienden langs en die blijven ook mee eten, morgen niet echt plannen mijn ouders zijn terug van vakantie dus daar wil ik ff langs.

Over de zieke kindjes... hier blijft V ook die dunne luiers houden, niet normaal gewoon, knal rode billen, die ik maar ben gaan insmeren, rode wangen.. maar ik zie of voel niks wat op een tandje kan wijzen. Heel irritant eigenlijk Very Happy

studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  mickey vr 30 maa 2012 - 22:16

@Ayla: wat een nacht zeg... Veel plezier vanmiddag in de stad! Wat leuk trouwens, een MeiTai. Ik zei van de week tegen mijn vriend dat ik graag een geweven doek wil bestellen, omdat het met de rekbare doek op een gegeven moment niet meer fijn zal zijn. Maar hij vindt onzin en geldverspilling Sad Hij denkt dat ik het niet lang zal gebruiken en vindt het dan zonde van het geld. Misschien ook maar eens op MP kijken.
@Slakje: wat goed dat je toch naar de dokter bent geweest. Hopelijk knapt ze snel weer op.
@Floor: jeetje, jouw mannetje ook aan de medicijnen. Hopelijk werkt het snel!

@All: hier wel een redelijke nacht. F heeft goed geslapen, maar ik ben regelmatig wakker geweest. Vanaf 7.00 hoorde ik F af en toe pruttelen, maar uiteindelijk heeft hij het nog tot 8.50 uitgehouden in bed Wink Toen was hij het zat.
Ik ben een beetje dom geweest gister. Was gehaktballen aan't braden en toen viel er een van de vork af, in de hete boter. Heb nu twee brandvlekken op mijn pols Sad Uiteraard was het te laat om nog naar kruitvat te gaan om iets te halen tegen de pijn, en voor de nightcare vond ik het niet erg genoeg. Heb toen mijn vriendin gebeld, die woont om de hoek, of zij iets tegen brandwonden had. Ze had nog een zalf, die ze laatst voor haar zoontje heeft gekregen toen hij het hete strijkijzer had geaaid... Ze had alleen geen bijsluiter mee, maar ze heeft me precies uitgelegd hoe het moest. Dus toen ik thuis was, meteen die zalf erop gedaan, verbandje er overheen. Daarna de zooi van het eten opgeruimd, geknuffeld met F en hem toen gaan voeden en naar bed gebracht. Toen maar eens op internet de bijsluiter gezocht, want ineens bedacht ik me dat het misschien wel niet zou mogen met de borstvoeding. En jawel hoor: in de bijsluiter stond dat er onvoldoende gegevens beschikbaar zijn en dat gebruik ervan tijdens borstvoeding alleen mag in overleg met een arts. Dus het verbandje er maar weer afgehaald. Die paar uur dat de zalf erop heeft gezeten, heeft het wel de brand eruit gehaald. Het ziet er nu ook niet meer zo vurig en pijnlijk uit en dat is het gelukkig ook niet meer.
Vandaag doen we denk ik lekker rustig aan. Het mooie weer is helemaal verdwenen helaas, dus ook geen wandelweer. Vanavond hebben we een verjaardag, F gaat lekker mee. De beste vriend van mijn zus en haar vriend is jarig. Zij wonen gelukkig bijna naast elkaar, dus ik kan F lekker in bed leggen bij mijn zus. Hij kan dan bij zijn kleine nichtje op de kamer. Mijn zus neemt toch de babyfoon mee. Paar weken terug met de verjaardag van mijn schoonbroer ging dat ook goed, die twee op Ă©Ă©n kamer.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  mickey vr 30 maa 2012 - 22:18

@Studie: het kan heeeeeeeeeeeel lang duren voordat zo'n tandje daadwerkelijk doorkomt hoor. En tot die tijd inderdaad rode billen, rode wangen en dunne luiers.
Wat een heerlijk dagje gister zeg! Das een mooie afsluiting van je verlof. Lijkt me inderdaad heel raar om na zo'n lange tijd weer te moeten gaan werken.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  Floor vr 30 maa 2012 - 23:59

confused hoe doen andere mensen dit.. ik heb zo geen geduld (nooit gehad ook) en dan zit ik hier in m'n upje met een krijsende baby. Ik weet gewoon niet wat ik er mee moet, het enige wat hij wil is rond gedragen worden (niet in een draagdoek nee dan krijst hij nog harder) maar hij is zo zwaar dat ik dat langer dan een paar uur ook niet vol hou. ik snap er niks van, ik ga er maar vanuit dat de medicatie nog niet werkt en dat hij nog steeds pijn heeft en dat het met een paar dagen beter gaat worden. Ik ben moe, hij is moe, ik denk dat ik zometeen maar in bed ga liggen met hem, misschien wil hij wel slapen als ik er bij lig.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol za 31 maa 2012 - 0:44

Floor, waar is je man? Kan hij het niet een paar uur van je over nemen, dat jij even ergens anders heen gaat? Of even gaat slapen? Je ouders? ik weet niet, maar iemand want dit moet slopend voor je zijn.
Ik weet niet waar die medicijnen voor zijn, maar is er niet iets anders met hem aan de hand? Dat hij ergens anders last van heeft.
Misschien zeg ik dingen die jij helemaal niet wilt doen hoor maar het zijn maar ideeen.
Misschien kan je hem eten geven, kijken hoeveel hij drinkt, dat hij met een goed gevulde maag in zijn bed gelegd kan worden, dat je hem lekker instopt(eventueel inbakeren?) en dat je hem dan ook gewoon in zijn eigen bedje laat liggen. Dat je even naar beneden gaat en gewoon ff een kwartiertje afwacht wat hij doet? misschien valt hij dan ook wel even in slaap en heb jij je handen vrij kan jij ook bij komen. Denk dat je het wel even de tijd moet gunnen voordat hij slaapt want hij is natuurlijk heel erg overstuur.
Wat je ook nog kan doen, hem in zijn bedje leggen en er bij gaan zitten, niks zeggen maar gewoon over zijn hoofdje aaien ofzo.Zodat hij wel wel weet dat hij niet alleen is..

Sterkte!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol za 31 maa 2012 - 0:45

mickey schreef:@Studie: het kan heeeeeeeeeeeel lang duren voordat zo'n tandje daadwerkelijk doorkomt hoor. En tot die tijd inderdaad rode billen, rode wangen en dunne luiers.
Wat een heerlijk dagje gister zeg! Das een mooie afsluiting van je verlof. Lijkt me inderdaad heel raar om na zo'n lange tijd weer te moeten gaan werken.

Ik weet het.... ik hou niet van dingen die heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang duren :P
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Aimee za 31 maa 2012 - 0:49

Floor schreef: confused hoe doen andere mensen dit.. ik heb zo geen geduld (nooit gehad ook) en dan zit ik hier in m'n upje met een krijsende baby. Ik weet gewoon niet wat ik er mee moet, het enige wat hij wil is rond gedragen worden (niet in een draagdoek nee dan krijst hij nog harder) maar hij is zo zwaar dat ik dat langer dan een paar uur ook niet vol hou. ik snap er niks van, ik ga er maar vanuit dat de medicatie nog niet werkt en dat hij nog steeds pijn heeft en dat het met een paar dagen beter gaat worden. Ik ben moe, hij is moe, ik denk dat ik zometeen maar in bed ga liggen met hem, misschien wil hij wel slapen als ik er bij lig.

Als Luuk zo overstuur huilt en echt niets goed is, ga ik met hem in het grote bed liggen. Ik op mijn zij, en hij in het holletje zeg maar :P ik leg hem dan aan en aai hem ondertussen over zij armpje,hoofdje of ruggetje. Vaak valt hij dan vrij snel in slaap (en ik ook Wink ).
En als echt niets werkt zou ik wat studiebol zegt, eventjes je (schoon)moeder bellen, of ze even een rondje met hem kunnen wandelen ofzo, zodat jij heeel even kan bijtanken.

Iig een dikke knuffel, ik weet hoe het is hug
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Floor za 31 maa 2012 - 1:00

@studie en aimee, hij is gisteren helemaal nagekeken door de dokter, hij heeft reflux (wisten we al lang) gecombineerd met verborgen reflux. Nu heeft hij Nexium gekregen maar de dokter zei al dat het een paar dagen zou duren voor het zou aan slaan en zoals Parel hier al schreef zijn slokdarm is natuurlijk ook erg 'beschadigd' dat heeft ook tijd nodig. Ik hoopte natuurlijk gewoon op een wonder, dat het meteen beter was angel

Na nog de hele tijd met hem te hebben rond gelopen is hij een beetje ingedommeld op mijn arm en heb ik hem nu neer gelegd (maar ik hoor het maagzuur/eten gewoon omhoog komen dus hij schrikt telkens wakker). Ik hoop echt dat hij even slaapt want het is ook beter voor hem, hij is zo moe.
Ik weet ook dat ik hem tijd moet geven om in slaap te vallen maar af en toe is dat lastig als hij zo overstuur blijft dan krijg ik hem gewoon niet rustig en heb ik dus ook geen idee hoe hij in slaap moet kunnen vallen op die manier.

zo ik heb tijdens het typen even 2 boterhammen naar binnen gewerkt, werd ook wel eens tijd om vandaag wat te eten.
Ik hoop dat hij nog even slaapt want dan kan ik nog werken en dan hoop ik dat als hij wakker is, hij weer wat vrolijker is. en mocht hij zo wakker zijn ga ik maar samen met hem in bed liggen, misschien slapen we samen wat.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Star007 za 31 maa 2012 - 1:20

Een goedemiddag Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 29 561177

@Floor: Vervelend dat hij nog zo veel krijst en huilt. Ik lees in je berichten dat je zo moe bent. Kan jij niet even een paar uur gaan liggen, dat je man de zorg even over neemt? Anders gewoon even naar de huisartsenpost gaan. Misschien is er nog iets anders aan de hand? Dat ontroostbare , onrustige had D. ook toen ze dus een oorontsteking had. Heeft hij koorts ofzo?
Als D. zo overstuur is leg ik haar vaak in de maxi cosi op het onderstel en dan ga ik gewoon rondjes lopen in de huiskamer, terwijl ik liedjes zing. Of ik leg haar op de bank naast me neer, en aai over haar hoofdje en zing liedjes. Dan wordt ze meestal wel rustig. Misschien dat het bij hem ook werkt?

@Studiebol: Fijn dat gisteren leuk was. Dat was een mooie afsluiter van je verlof Wink Ik vond het ook niet normaal snel gegaan, mijn verlof. En ik heb toch ook bijna 5 maanden thuis gezeten. Vervelend ja van die dunne poepluiers, rode wangen enzo, en dat er dan toch nog geen tandje te bekennen is. Maar ik lees op internet dat ze er echt ineens kunnen zijn. Symptomen kunnen goed al weken van te voren aanwezig zijn.

@Ayla: Jij ook al een ziekkig kindje Neutral Beterschap voor E.! Heb je wel zo'n neusuitzuigertje? Ik gebruik die als ze snottert en gebruik daarna een zoutoplossing. D. moet altijd heel erg huilen als ik dat doe, maar daarna is het wel zichtbaar een opluchting voor haar.

@Mickey: Oehh pijnlijk, brandplekjes. Ik denk alleen dat het eraf halen van die zalf geen nut meer heeft gehad, aangezien het er al een paar uur in zat en dus in je huid is getrokken.Maar zou het echt zo schadelijk zijn? Ik weet dat bijvoorbeeld zware hormoonzalven wel erg slecht zijn als je bv geeft. Ik heb een psoriasesplek onder mijn voet en kreeg pas hormoonzalven toen ik gestopt was met bv.

@all:

Gisteravond heeft mijn moeder hier dus op D. gepast. D. is om 21.00 gaan slapen en werd rond 00.00 weer wakker, toen wij net thuis waren. Ze is toen na een kwartiertje weer gaan slapen.Ze heeft gisteren overdag nog een tijdje 38.5 gehad ( zelf na paracetamol) en sinds gisteravond was het opeens 36.5. Vannacht is verder prima gegaan, ze kwam weer om 7.10. Sinds 12.00 vanmiddag weer 38.5 , dus ligt ze weer met een paracetamol op bed te slapen.
Ze is gelukkig niet meer zo aan het huilen en krijsen zoals donderdag op vrijdag nacht. Maar ze voelt zich zichtbaar niet topfit. Ik snap ook niet zo goed hoe het kan dat haar temperatuur zo omhoog en omlaag gaat. Ik denk dat er dan toch nog iets niet lekker zit.. weer/nog een virusje ofzo. Maargoed als het morgen nog zo gaat, dan maandag naar de huisarts. Mijn vriend is trouwens ook helemaal niet lekker, dus misschien heeft hij haar weer aangestoken, of andersom Wink

We gaan straks toch even naar de verjaardag van mijn broertje en ik ga vanavond met wat vriendinnen een drankje doen. Morgen ga ik beginnen met dozen inpakken bounce
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  Floor za 31 maa 2012 - 1:28

Hij slaapt nog steeds (jaja het is niet lang in jullie ogen maar omdat hij nooit overdag slaapt ben ik al blij dat ik boterhammen op heb en de huiskamer heb kunnen stofzuigen).
@star, hij heeft geen koorts, gisteren is echt alles nagekeken (van liesbreuk, oorontsteking, tandjes, verstopping in de darmen, hart, longen enzovoort), ik denk dat het toch de reflux is waar hij zoveel last van heeft nu (omdat ik het ook echt omhoog hoor komen en dan wordt hij knalrood en zet het op een krijsen).
Rondjes lopen in huis met de mc/kinderwagen kan ik inderdaad ook nog doen, ik had al geen zin om buiten te gaan wandelen, dat leek me niks met een krijsende baby over straat.
Helaas is er niemand die het even over kan nemen zoals jullie voorstellen, ik kom er wel doorheen hoor, zolang ik hier maar af en toe mag klagen als ik weer niet weet wat ik moet doen Very Happy
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Star007 za 31 maa 2012 - 1:32

@Floor: Als hij in de maxi cosi ligt, dan ligt hij ook een beetje omhoog en dan heeft hij hopelijk minder last van het maagzuur. Hopelijk werkt het! Ik moet wel altijd lachen om mezelf als ik hier de huiskamer aan het 'wandelen' ben , moet een raar gezicht zijn haha :P , maargoed het werkt hier.
Is er ook geen schoonmoeder of eigen moeder in de buurt die het even van je over kan nemen?
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  pindaatje za 31 maa 2012 - 1:39

Floor: misschien heb je het allang geprobeerd hoor, of heb je het al, dat weet ik niet, maar heb je zijn bedje aan het hoofdeinde al wat omhoog gezet??
En als je hem in de kinderwagen en box ook een stukje omhoog legt met het hoofd??
Hier hebben we dat met de oudste gedaan, zij had ook veel last van haar reflux, en die dingen hielpen een heel stuk.

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: