Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
+25
Tiara
Pien
Muis
CCC
Joss1
Earane
meisje
_Lana_
truestar
Slakje
Annie24
Star007
hellowkitty
Supertalentje
pindaatje
Floor
blondje1313
Poisongirl
Aimee
MissD
pitbullgup
studiebol
Lejow
mickey
Ayla
29 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
@Poison: Jij hebt goede schoonouders uitgezocht! Haha! Het lijkt me echt leuk de eerste keer zwemmen. Denk ook dat we komende zomer veel gaan. Zwem-meeting bij jouw schoonouders?! ;-)
Ik noem 'm ook 'mama's kleine Hercules' (godenzoon), kleine kikker (omdat ie zo springt als ik 'm op zn voeten zet) of gewoon kleine vriend (met engels accent, haha). Als ik dit zo lees moet ik er maar mee stoppen want hij heeft geen idee hoe hij echt heet straks ;-)
Edit: wat een lieve foto! En wat een knapperd! Hij heeft wel een rond hoofd (niets raars ofzo, sommige mensen/baby's hebben een lang gezicht of vierkant) maar mist de hamsterwangen, haha! En heeft ie ook geen onderkin? Ik vind het grappig dat ze maar een paar dagen schelen!
Ik noem 'm ook 'mama's kleine Hercules' (godenzoon), kleine kikker (omdat ie zo springt als ik 'm op zn voeten zet) of gewoon kleine vriend (met engels accent, haha). Als ik dit zo lees moet ik er maar mee stoppen want hij heeft geen idee hoe hij echt heet straks ;-)
Edit: wat een lieve foto! En wat een knapperd! Hij heeft wel een rond hoofd (niets raars ofzo, sommige mensen/baby's hebben een lang gezicht of vierkant) maar mist de hamsterwangen, haha! En heeft ie ook geen onderkin? Ik vind het grappig dat ze maar een paar dagen schelen!
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
@ Slakje: Jeetje! Gelukkig is er niks met je vriend! Al zal de schrik er wel flink in zitten!
@ MissD: Dat klinkt als een fijn momentje met je meisje! Leuk he? Zo klein maar wat weten ze je al in te pakken!! Lekker hoor! Zo lang vrij! Moet je daarna dan meer werken?
@ PBG: A. had het ook vorige week! Owee als wij uit het zicht verdwenen! Maar nu is het weer over.
@ Poisongirl: Wat je mee moet nemen? Je halve huis! Hahaha.
Wat fijn dat bij J. de fysio ook zo goed gaat! Fijn he? Als je zo snel vooruitgang ziet! Oooh, volgens mij zei ik het laatst ook al maar wat een mooi kereltje!!
@ Studiebol: Hahahaha. Voorjaars-nesteldrang misschien?
@ Nicci: Wat lekker dat ze zo slaapt zeg!!
@ Zwemmen: In België schijnt onderzoek gedaan te zijn dat het beter is om pas na het jaar te gaan zwemmen. De hoeveelheid chloor kan blijkbar zorgen voor astma. Kwam de vriendin van mijn schoonvader mee.
Hier is A. druk bezig om proberen om te rollen.
hij rolt steeds op zijn zij en dan zie je dat hij probeert op zijn buik te rollen maar rolt dan weer terug haha. Hij heeft al bijna een rondje gemaakt in de box.
Kreeg net een berichtje dat een vriendin haar vliezen zijn gebroken!!
Ben benieuwd wanneer de kleine geboren gaat worden!
@ MissD: Dat klinkt als een fijn momentje met je meisje! Leuk he? Zo klein maar wat weten ze je al in te pakken!! Lekker hoor! Zo lang vrij! Moet je daarna dan meer werken?
@ PBG: A. had het ook vorige week! Owee als wij uit het zicht verdwenen! Maar nu is het weer over.
@ Poisongirl: Wat je mee moet nemen? Je halve huis! Hahaha.
Wat fijn dat bij J. de fysio ook zo goed gaat! Fijn he? Als je zo snel vooruitgang ziet! Oooh, volgens mij zei ik het laatst ook al maar wat een mooi kereltje!!
@ Studiebol: Hahahaha. Voorjaars-nesteldrang misschien?
@ Nicci: Wat lekker dat ze zo slaapt zeg!!
@ Zwemmen: In België schijnt onderzoek gedaan te zijn dat het beter is om pas na het jaar te gaan zwemmen. De hoeveelheid chloor kan blijkbar zorgen voor astma. Kwam de vriendin van mijn schoonvader mee.
Hier is A. druk bezig om proberen om te rollen.
hij rolt steeds op zijn zij en dan zie je dat hij probeert op zijn buik te rollen maar rolt dan weer terug haha. Hij heeft al bijna een rondje gemaakt in de box.
Kreeg net een berichtje dat een vriendin haar vliezen zijn gebroken!!
Ben benieuwd wanneer de kleine geboren gaat worden!
Gast- Gast
studiebol schreef:Star beterschap met de ziekenboeg! hoop dat je vandaag ook een keertje een beetje bij kan slapen!
Slakje, balen van de auto! En ook balen van het dagverblijf! Wel slecht dat het niet is door gegeven. Ga jij weer volledig werken?
Parel, heel herkenbaar, hier ook 2 luie drinkers hoor, voor L gebruik ik altijd de L speen, sinds een paar weken en voor V ook af en toe, want als het niet snel genoeg gaat dan stoppen ze hier idd ook gewoon.
Mickey shop ze! ik hoop dat je leuke kleren vind, ik vind de kleren nu echt heel leuk, maar ik heb echt genoeg in de kast hangen, helaas.. en ook het budget houd een keer op.
Pindaatje, ik zou even bellen en overleggen over de vaccinaties.
Ik weet niet wat er hier gisteravond aan de hand was, maar de dames bleven maar huilen, huilen huilen en huilen. Na een fles nog huilen, schone luiers, nog steeds huilen, alleen maar huilen. En helaas was mijn vriend dus gisteravond ff net niet thuis. Nou ja om half 10 maar weer een fles gegeven die dronken ze weer helemaal op... en toen was het stil Ik denk dat ze enorme honger hadden, wat om half 8 hadden ze ook al een fles gehad. Verder wel een goede nacht gehad.
Oh Studie, je wil niet weten hoe blij ik ben om dit te lezen! Hoorde niemand in mijn omgeving die een L speen gebruikt, gelukkig jij wel! Vanavond ging de M speen weer prima .. maar ja, de juffen op het dagverblijf weten ook dat ze een M speen bij zich heeft, maar we krijgen alleen maar lofzang te horen nu ze niet meer spuugt en lekker drinkt dus ik hou het maar zo!
Gast- Gast
Mijn vriendin is bevallen!
Een jongetje. Is echt snel gegaan.
Ze had de hele dag al wel wat weeën maar niks serieus' dacht ze.
Rond 17.30 zijn haar vliezen gebroken en iets over 18 is ze bevallen!
Gast- Gast
TBIB schreef:Mijn vriendin is bevallen!
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
TBIB: gefeliciteerd! En dat heeft ze zeker snel gedaan!
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
meisje schreef:TBIB schreef:Mijn vriendin is bevallen!
Haha en ook jouw vriendin
@ Pindaatje: Ja echt he! Hopelijk krijgt ze niet teveel last van naweeën!
Gast- Gast
Hij had een klapband en is beginnen slippen. 't Was of tegen tegenliggers knallen of tegen een muur. Gelukkig is het de muur geworden.
Ik ben sinds gisteren aan het werk. Ik ben een verkoopster in een snoepwinkeltje (ik sta er helemaal alleen, 1 dag in de week komt er een jobstudent zodat ik een vrije dag heb). Voor de bevalling deed ik 32u, nu doe ik 40u. En Louise is nu 2 maanden. Ik heb veel te veel loonverlies om nog thuis te blijven. Vind het zo oneerlijk.
Ik ben sinds gisteren aan het werk. Ik ben een verkoopster in een snoepwinkeltje (ik sta er helemaal alleen, 1 dag in de week komt er een jobstudent zodat ik een vrije dag heb). Voor de bevalling deed ik 32u, nu doe ik 40u. En Louise is nu 2 maanden. Ik heb veel te veel loonverlies om nog thuis te blijven. Vind het zo oneerlijk.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Slakje dan werk jij wel veel uren. Gaat je kindje dan die dagen naar het dagverblijf?
Parel nou zo raar is het toch niet die L maat. Hier zijn ze gewoon lui denk ik. Ze geven er gewoon niet veel om.
Super oh ik snap dat het logeerpartijtje van jou niet zo hoeft. Die vent van mij is veel thuis :-) ene kant leuke andere kant niet. Want tja zo is de situatie gewoon nooit en dat is wennen. Het is voor hem ook gewoon beter dat hij echt aan het werk is want hij voelt zich nu nutteloos.
Ik ga morgen met mijn moeder naar het zwembad. Vind het die ene keer wel echt leuk dus we gaan het weer proberen. Had nog achter het babyzwemmen aangebeld maar je moet dan wel elke week komen. Tja dat kan niet want het is op mijn werkdagen. En kom je drie keer niet dan word je van de lijst gehaald. Dan af en toe maar gewoon zwemmen.
Parel nou zo raar is het toch niet die L maat. Hier zijn ze gewoon lui denk ik. Ze geven er gewoon niet veel om.
Super oh ik snap dat het logeerpartijtje van jou niet zo hoeft. Die vent van mij is veel thuis :-) ene kant leuke andere kant niet. Want tja zo is de situatie gewoon nooit en dat is wennen. Het is voor hem ook gewoon beter dat hij echt aan het werk is want hij voelt zich nu nutteloos.
Ik ga morgen met mijn moeder naar het zwembad. Vind het die ene keer wel echt leuk dus we gaan het weer proberen. Had nog achter het babyzwemmen aangebeld maar je moet dan wel elke week komen. Tja dat kan niet want het is op mijn werkdagen. En kom je drie keer niet dan word je van de lijst gehaald. Dan af en toe maar gewoon zwemmen.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Als ze bij jullie een pierenbadje hebben kan dat ook prima hoor Studie... Ik ga met E.lena ook altijd gewoon vrij poedelen, vind ik veel leuker dan de les.
Slakje jeetje wat moet je veel werken... Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat jullie voor de opvang betalen?
Slakje jeetje wat moet je veel werken... Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat jullie voor de opvang betalen?
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Ik heb op woensdag en zondag vrij. Op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag gaat ze naar de creche en op zaterdag is ze of bij mijn mama of bij mijn schoonmama. Vandaag was dus haar eerste dagje op de creche! Ik moest het van mezelf tot 12u volhouden voor ik zou bellen en dat is gelukt! Alles was daar goed.
Ik heb een vraagje. Louise is nu dus 2 maand, ze woog anderhalve week terug op de kop 5 kg en geef sinds vorige week 5 voedingen van 150 cc + 5 schepjes (dus 180 cc in totaal). Om 7u, 11u, 15u, 19u, 22u (ongeveer) krijgt ze haar flesjes. Maar nu vraagt ze om 16u nog 90cc + 3 schepjes (100 cc in totaal) bij. Dat sowieso elke dag.
Maar vandaag zag haar schema er plots zo uit:
4u 180 cc
7u 180 cc
11u 180 cc
15u 180 cc
16u 100 cc
18u 180 cc
21u30 180 cc
Moet ik haar terug meer cc per flesje geven? Ik weet niet exact hoeveel ze nu weegt (donderdag hebben we een afspraak met het consultatiebureau).
Ik heb een vraagje. Louise is nu dus 2 maand, ze woog anderhalve week terug op de kop 5 kg en geef sinds vorige week 5 voedingen van 150 cc + 5 schepjes (dus 180 cc in totaal). Om 7u, 11u, 15u, 19u, 22u (ongeveer) krijgt ze haar flesjes. Maar nu vraagt ze om 16u nog 90cc + 3 schepjes (100 cc in totaal) bij. Dat sowieso elke dag.
Maar vandaag zag haar schema er plots zo uit:
4u 180 cc
7u 180 cc
11u 180 cc
15u 180 cc
16u 100 cc
18u 180 cc
21u30 180 cc
Moet ik haar terug meer cc per flesje geven? Ik weet niet exact hoeveel ze nu weegt (donderdag hebben we een afspraak met het consultatiebureau).
Slakje- Ratel
Slakje je kan proberen om
Haar elke keer 180 water en 6 schepjes te geven kijken wat ze dan doet?
En heel eerlijk ik ben ook benieuwd wat jullie aan opvang betalen voor die 4 dagen.
Moet je vriend ook op zaterdag werken?
Ayla ja er is hier een pierenbad en ook een verwarmd wat groter bad
Haar elke keer 180 water en 6 schepjes te geven kijken wat ze dan doet?
En heel eerlijk ik ben ook benieuwd wat jullie aan opvang betalen voor die 4 dagen.
Moet je vriend ook op zaterdag werken?
Ayla ja er is hier een pierenbad en ook een verwarmd wat groter bad
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
De opvang is inkomensgebonden, dus wij betalen minder dan 3 euro per dag. Mijn vriend gaat nog naar school en op zaterdag werkt hij, ook de vakanties werkt hij.
Ik zal het morgen doen!
Ik zal het morgen doen!
Slakje- Ratel
TBIB zo datcis snel. Wel leuk! En thanks voor het compliment.
Supertalentje thanks. Hij heeft idd een bol gezichtje en geen onderkin, haha. Heb ik wel eens een foto van K gezien? Vind t ook leuk dat ze maar een paarcdagen schelen. Zou leuk zijn ze op de meeting met elkaar op de foto te doen
Slakje zo wat erk je veel. Ik denk dat ze nu teveel flessen krijgt. Denk dat ik zou ophogen naar 180cc water met 6 scheppen voor vijf voedingen op een dag en dan kijken wat ze er van drinkt. Maar miss moet je dat even overleggen met het cb...
Supertalentje thanks. Hij heeft idd een bol gezichtje en geen onderkin, haha. Heb ik wel eens een foto van K gezien? Vind t ook leuk dat ze maar een paarcdagen schelen. Zou leuk zijn ze op de meeting met elkaar op de foto te doen
Slakje zo wat erk je veel. Ik denk dat ze nu teveel flessen krijgt. Denk dat ik zou ophogen naar 180cc water met 6 scheppen voor vijf voedingen op een dag en dan kijken wat ze er van drinkt. Maar miss moet je dat even overleggen met het cb...
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
40u is toch gewoon voltijds? Hoeveel werken jullie dan?
Slakje- Ratel
@Slakje; wat zonde dat je zoveel moet blijven werken! En zo vroeg al, ze is toch pas 8 weken?
Ik vind het voor jou heel rot, maar ik moet er zelf niet aan denken zoveel weg te zijn.
Ik vind 7 keer voeden niet zo gek als ze nog zo jong is, maar ze krijgt wel veel (of dat lijkt zo). Weet je zeker dat ze wel honger heeft? Als ze om 15.00 180cc krijgt, hoe kan ze dan om 16.00 weer honger hebben en dan 2 uur later weer 180 cc wegslokken? Drinkt ze wel goed of valt ze steeds in slaap? En wat gebeurd er als je die fles van 16.00 weglaat?
Ik vind het voor jou heel rot, maar ik moet er zelf niet aan denken zoveel weg te zijn.
Ik vind 7 keer voeden niet zo gek als ze nog zo jong is, maar ze krijgt wel veel (of dat lijkt zo). Weet je zeker dat ze wel honger heeft? Als ze om 15.00 180cc krijgt, hoe kan ze dan om 16.00 weer honger hebben en dan 2 uur later weer 180 cc wegslokken? Drinkt ze wel goed of valt ze steeds in slaap? En wat gebeurd er als je die fles van 16.00 weglaat?
Supertalentje- Kletskop
Slakje schreef:40u is toch gewoon voltijds? Hoeveel werken jullie dan?
40 uur is inderdaad gewoonvoltjd. Maar met zo'n jong kindje vind ik het persoonlijk veel. Zelf ga ik 20 uur werken, maar besef goed dat ik geluk heb dat dat financieel kan...
@super ik noem j ook kikkertje trouwens...
Poisongirl- Kletskop
Haha! Ja, het zijn net kikkertjes af en toe! Blijf ff online, ik zoek een toonbare foto van Meneer De Mol!
Supertalentje- Kletskop
ik wacht met spanning meneer mol zijn foto af. Lig al lekker in bed met de ipad. Mijn man is nog met j bij zijn ouders, wacht tot ze terug zijn. En tot die buikpijn van me over is...Supertalentje schreef:Haha! Ja, het zijn net kikkertjes af en toe! Blijf ff online, ik zoek een toonbare foto van Meneer De Mol!
Poisongirl- Kletskop
Ik kan niet kiezen, maar ben bezig, moest eerst de foto's op de comp zetten en ben bang dat ik ze nu nog moet verkleinen, ff nog.
Whats met je buikpijn?
Whats met je buikpijn?
Supertalentje- Kletskop
Voor t eerst ongesteld. Bah dat heb ik dus echt niet gemist, haha
Poisongirl- Kletskop
En zo'n last ervan?
Ik moet ff verkleinen
Ik moet ff verkleinen
Supertalentje- Kletskop
Ja, helaas veel last ervan. Ach, mag al lang blij zijn dat ik ongesteld word met dat prolactinoom.
Ik ben erg benieuwd naar meneee mol (en helemaaaaal niet ongeduldig)
Ik ben erg benieuwd naar meneee mol (en helemaaaaal niet ongeduldig)
Poisongirl- Kletskop
Met dat wat...? Wat is dat?
(ik heb verkleind, ga nu uploaden ;-)
(ik heb verkleind, ga nu uploaden ;-)
Supertalentje- Kletskop
O, dacht dat ik dat al eens had uitgelegd, sorry!!! Een prolactinoom is een goedaardig gezwelletje in de hypofyse. Dit zorgt voor de aanmask van teveel prolactine waardoor er geen eisprong en dus geen menstruatie plaatsvind en he dus eigenlij onvruchtbaar bent. Ik slik hiervoor medicijnen en daardoor krimpt het gezwelletje en krijg je dus wel weer een eisprong en dus weer een menstruatue even simpel en snel uitgelegd...
Poisongirl- Kletskop
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» foto topic begin en eind 2012
» Whaah een goed eind van 2011
» Mama's met kids uit 2011