Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+25
Tiara
Pien
Muis
CCC
Joss1
Earane
meisje
_Lana_
truestar
Slakje
Annie24
Star007
hellowkitty
Supertalentje
pindaatje
Floor
blondje1313
Poisongirl
Aimee
MissD
pitbullgup
studiebol
Lejow
mickey
Ayla
29 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 6 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  studiebol zo 11 maa 2012 - 5:50

heerlijk al die kindjes die snachts zo lekker zijn gaan slapen!

Parel beterschap! ook voor L.

MissD fijn dat je afscheid hebt kunnen nemen. Heftig allemaal hoor! Sterkte!

Ayla balen hoor heel verhaal getypt en dan is het weg! Irritant! Leuk feestje gehad van oma?

Supertalentje, fijn dat je kleine man nu ook slaapt als jij hem lekker in stopt in de pacco! Over de belasting aangifte dat is idd wat parel zegt dan moeten ze al ouder zijn dan een half jaar, dus dat krijg je volgend jaar!

Hier een brakke dag.. leuk feestje gehad gisteren, lekkere smirnoff.. maaar te weinig slaap, half 6 in bed en half 10 weer klaar wakker :shock: Toen naar huis gegaan, en ff wat in de tuin gedaan, toen gaan liggen maar daar werd ik alleen maar slechter van, en toen nog maar een heel eind met mijn vriend en de meiden gewandeld en ergens lekker thee gedronken met een appelgebakje (sorry TBIB :P )

Maar wat een heerlijk weer, ik hoop dat het morgen ook weer zo is, ga ik dan lekker in de voortuin verder, niet dat ik het leuk vind maar met dit weer is het goed te doen. Had vanmiddag de meiden in de wipper gezet nou die zaten hun ogen uit te kijken buiten leuk om te zien!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 6 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Lejow zo 11 maa 2012 - 6:44

G*dver... Ik baal...
29 uur zonder dip, ze ging zo goed.. En toen in diepe rust bij mij op mijn borst, hoppa toch weer een flinke dip.
Kunnen we weer van voor af aan beginnen.
Het frustreert me Sad
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast zo 11 maa 2012 - 6:47

Lejow schreef:G*dver... Ik baal...
29 uur zonder dip, ze ging zo goed.. En toen in diepe rust bij mij op mijn borst, hoppa toch weer een flinke dip.
Het frustreert me Sad

knuf voor je!!!!
(eigenlijk zouden artsen niets over tijden moeten hebben zodat je dat als ouders ook niet weet)
meis het komt echt goed!!! (mijn neefje was ook met 29,6 geboren en die heeft ook regelmatig opnieuw moeten beginnen, maar ook hij was met 37 weken thuis)

liefs!!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 11 maa 2012 - 7:17

Aaah Parel en Studie!!! Lekker!
Nou, ik heb een beetje gesmokkeld, 1 toastje met filet american en augurk.Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 6 166342

Ah wat balen Lejow!!!!
Maar wie weet heeft ze nu de smaak goed te pakken en gaat het nu wel goed.
*knuf*

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 11 maa 2012 - 7:56

BeeGee schreef:
Lejow schreef:G*dver... Ik baal...
Het frustreert me Sad

knuf voor je!!!!
(eigenlijk zouden artsen niets over tijden moeten hebben zodat je dat als ouders ook niet weet)
meis het komt echt goed!!! (mijn neefje was ook met 29,6 geboren en die heeft ook regelmatig opnieuw moeten beginnen, maar ook hij was met 37 weken thuis)

liefs!!

Doen ze ook niet, ik vraag er naar hahaha. Maar vind het ook weer niks (denk ik) om ineens overvallen te worden met het nieuws dat ze 48 uur vrij is.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  mickey zo 11 maa 2012 - 17:57

Mijn ventje is een beetje uit zijn ritme... Was net om 5.30 wakker, zit hem nu te voeden. Gister een paar keer gehad dat hij honger had, maar niet aanhapte. Vervolgens werd hij natuurlijk boos dat het niet lukte... Mijn vriend kalmeerde hem, door rondjes met hem te lopen en hem dan weer bij mij te leggen zodat hij meteen kon aanhappen. Dan ging het wel goed. Hij was net weer zo gefrustreerd aan't raken, dus ben zelf even opgestaan uit de stoel, hem staand laten aanhappen, en toen gaan zitten. Geloof dat hij weer wat last van krampjes krijgt, dus straks maar naar kruitvat toe, infacol halen. We waren er net 3 weken van af Sad
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 11 maa 2012 - 20:56

Ik besefte me dat ik eigenlijk zomaar zonder enige vorm van introductie dit topic gisteren binnen kwam vallen.. Tiramisu dus, 23 jarige mama van dochtertje T., vandaag één maand oud, en ik zou graag zo af en toe eens met jullie mee komen kletsen. Na de goede nacht gisteren was afgelopen nacht trouwens weer als vanouds. Elke twee uur willen drinken en om vijf uur een meisje dat klaarwakker was en vond dat het dag was Rolling Eyes Heb haar maar bij me genomen en zo hebben we samen nog wat in bed liggen doezelen tot het een wat prettigere tijd was om op te staan.

Vandaag moeten we naar het consultatiebureau, een afspraak met de arts. Ik ben benieuwd. We doen niet mee aan het rvp en de vaccinaties die ze krijgt zal ze op een later moment krijgen. Nu zijn er cb's die daar meegaand in zijn, maar er zijn er meer die er fel tegenin gaan. Ik ben benieuwd met wat voor instelling we hier te maken hebben. Ze zal ook weer gewogen worden, maar dat is geloof ik, gezien haar mollige babybeentjes, goed gevulde buikje, dubbele onderkin en haar lekkere bolle toet, wel in orde.

Hier ook katten die niet in de box/babykamer mogen komen. De box vonden ze in het begin erg interessant, maar na veel consequent zijn kijken ze daar nu niet meer naar om. Ze zoeken andere plekjes om lekker te gaan liggen.

Beterschap Parel! Hopelijk voelen jij en je meisje je snel beter.

Pindaatje, lekker is dat he, hier afgelopen weekend ook een goede nacht gehad. Ik was bijna euforisch 's ochtends, haha. Hoe is afgelopen nacht geweest?

Wat balen Lejow.. Hopelijk heeft ze sindsdien geen dips meer gehad en is ze nu lekker op weg om heel snel met jullie mee naar huis te mogen.

Liefs.

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 11 maa 2012 - 21:17

Balen Tiramisu!
Laten jullie het boxkleed in de box liggen trouwens? Hier komen de katten niet in de box, maar ben bang dat als ik het kleed er in leg, ze het ineens wel een lekker zacht plekje vinden.
Ik hoop dat het CB meewerkend is!

Ik ga zo rond 11 uur weer naar haar toe, dus ben benieuwd!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Floor zo 11 maa 2012 - 21:23

@lejow, wij laten het kleed er wel in liggen, onze kat heeft een keer 's nachts besloten dat het toch wel lekker was om op te slapen dus toen ik ze smorgens in de box vond kreeg ze op haar donder. We leggen altijd het voedingskussen of 2 kussens van de bank in de box 's nachts dan ligt ze er niet meer in (past ze er gewoonweg niet bij).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  studiebol zo 11 maa 2012 - 21:33

Tiramisu, welkom! Waarom doen jullie niet mee met het vaccinatieprogramma? Ik hoop dat het CB een beetje normaal reagert voor jullie.

Lejow, balen zeg! Ik snap dat je haar graag mee naar hius wilt hebben, sterkte!

Hier alles prima, geen plannen voor vandaag dus we zulen wel zien wat de dag ons brengt.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Poisongirl zo 11 maa 2012 - 21:56

Hier ff een egoberichtje tussen de bedrijven door. Ben vandaag voor het eerst weer ongesteld geworden sinds de bevalling en it hurts like hell! Voelt alsof mijn hele onderkant bont en blauw is, net als de dag na de bevalling en daarnaast nog hele erge krampen. Getver!!!!
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  Lejow zo 11 maa 2012 - 22:15

Oh Poison wat balen!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  blondje1313 zo 11 maa 2012 - 22:36

Balen Poison! Hier twijfel ik een beetje
Spoiler:
, wel heel veel gerommel in mijn onderbuik gehad, en ik voelde me gisterenavond ook helemaal beurs van onder, maar dacht dat dit laatste door het sporten kwam. Op zich mag het binnenkort ook wel weer op gang komen angel

Tiramisu, welkom! Hopelijk hebben jullie een normaal cb dat een beetje mee wil denken en wil werken.
Ga je helemaal niet laten vaccineren of gewoon nog niet zo vroeg?

Lejow. balen van die dipjes steeds weer. Hopelijk mag ze binnenkort toch meer naar huis.
Wij laten het boxkleed gewoon liggen, dat kat is één keer in de box gesprongen, dat was toen de hond achter hem aan zat. Maar toen had hij ook door dat hij er heel snel uit moest!

Hier mag de kat dus niet in de box, wel op de slaapkamer als ik er bij ben, anders ook niet. Lotte gaat nogal hardhandig met hem om en ik moet toch wel in de buurt zijn om te zorgen dat er geen nageltjes in Lotte terechtkomen (en ook dat er geen nageltjes van Lotte in Puk terechtkomen).
Lotte vindt dieren wel echt geweldig, zo leuk om te zien!

Vanmorgen weer naar het weeguurtje geweest, Lotte is deze week 140 gram aangekomen, ik ben dus weer helemaal blij!

Verder even niet teruggelezen, sorry....

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  studiebol zo 11 maa 2012 - 22:52

Blondje wat fijn dat ze is aangekomen! super!

Poison, heel herkenbaar! De eerste 2 keer vond ik het vreselijk daarna werd het weer beter..

Nou ik heb alle kleertjes die te klein waren mee gegeven aan een kennis. En ze vind alles leuk dus ze wil alles wel houden, nou das mooi dan heb ik er weer iemand blij mee gemaakt!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 11 maa 2012 - 22:56

Goedemorgen!

Tiramisu & Slakje (heb ik het goed), welkom! Ben erg benieuwd naar de namen van jullie kindjes Laughing

Willen jullie dat ik me nog voorstel, of niet (sorry vraagteken doet het niet Sad).

Wij waren om 8 uur wakker, L is weer aan de betere hand en ik voel me ook wel weer wat beter, minder last van mijn spieren, alleen snotverkouden en ik hoest als een zeehond. Mijn vriend is ook niet lekker, dus het zal hier vanavond vroeg nacht zijn! L. ligt nu te slapen, over een uur krijgt ze een fles en dan vertrekken we weer naar het kdv. Er is hier een buurman zijn tuin of tuinmeubelen aan het afspuiten, ZO irritant! Precies onder haar raam, maar gelukkig slaapt ze er redelijk doorheen!

Gisteren rolde L. zo van buik naar rug Laughing op de bank! Weet nu niet meer of ik dat al had verteld .. sindsdien heeft ze het overigens niet meer gedaan, maar ze vind op dr buik liggen nu in iig een stuk leuker! Ook kan ze dr speen nu zelf weer in dr mond doen meestal, erg fijn, al wordt ze nog wel gefrustreerd als het niet lukt! En met de Nutriton spuugt ze nauwelijks meer, erg fijn! Heb ineens teveel kleren voor dr .. ook past ze al een boel dingen in maatje 68! Gaat snel man!

Floor nog gefeliciteerd (beetje laat maar goed..)

Blondje wat fijn dat L is aangekomen zeg! En knap dat je het bijltje er niet bij neergooit! Hoe doe je dat op het kdv, mag ze dan ook vaker een fles

Sorry hoor er is iets mis met mijn laptop, veel tekens doen het niet, zoals het vraagteken..

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 11 maa 2012 - 22:58

OH! Lejow, balen zeg!
Maar misschien smokkelt ze er nu elke keer 2 uur bij, vorige keer was de dip na 27 uur toch, nu na 29 uur, mag ze iig binnen 2 weken naar huis als ze zo doorgaat! Hoe oud is ze nu

Poison ik had Aleve Feminax in huis gehaald voor die ongesteldheid, maar nergens last van gehad! En sinds ik een spiraal erin heb laten zetten (9 weken na de bevalling) ben ik niet meer ongesteld geweest.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 11 maa 2012 - 23:57

Ben ik ook weer. Maandagochtend en lekker met zijn 3-en in bed gelegen tot 9.30 (vriend is lekker thuis). Goede nacht gehad.. 22.00 uur laatste voeding, 02.30 nachtvoeding en daarna om 8.30 uur weer Very Happy . Zo houden we het wel vol samen!

Wanneer hebben jullie de kindjes in de box gedaan? Ik merk als ik L. in de box leg en haar Woezel en Pip mobiel aanzet dat ze het 5 minuutjes superleuk vindt (met zo'n klein lief babylachje erbij), maar daarna is het krijsen! Helemaal overprikkelt lijkt het wel.. Van vrienden hoorde ik dat hun was aangeraden tot 6 weken te wachten.. Moet ik misschien ook maar doen? Heb haar nu lekker in de draagzak, ze slaapt als een blok. Vanmiddag voor het 1st naar het consultatiebureau! En ik even naar de prenatal voor een extra voedingsbh.

Even op de laatste pagina reageren:

Poison: ooeh das niet fijn! Hopen dat het binnen een weekje over is!

Lejow: Aaah balen zeg.. Lijkt me heel frustrerend die 48 uur.. je kan de uren wel wegkijken ofniet? Maar als ze nou 48 uur dipvrij is mag ze dan ineens dezelfde dag mee naar huis? Of een dag later?

Blondje: Fijn dat ze is aangekomen! Dus nu blijf je aan de borstvoeding of was je al overgestapt? Waarom mag je menstruatie wel weer op gang komen.. plannen Laughing ??

Parel: Wat fijn dat L. minder spuugt zeg!! Hoevaak moest je haar omkleden op het ergste punt!? L. was vrijdag veel aan het spugen en heb der toen wel 7 x omgekleed volgens mij (incl. de nacht). MOest toen nog aan je denken hoe frustrerend en vermoeiend het mij leek als het dag in dag uit zo zou zijn.. Fijn dat jullie je iets beter voelen, maar het lijkt nog niet helemaal over dus..

Studiebol: fijn dat je iemand blij hebt kunnen maken met de kleertjes! Zij kreeg ook een tweeling toch?? Ik heb ook een stapel 2e hands kleren gekregen maar vond het allemaal niet zo heel leuk en zaten veel vlekken in (en ben toch zo'n muts dat als ik niet weet waar de vlekken van zijn dat ik me hele rare dingen in mijn hoofd ga helen).

Tiramisu en Slakje: welkom! Ik schrijf niet heel actief mee maar lees wel telkens. Jullie kindjes zijn dus beide van januari?

cheers Jeeej de zon komt hier weer lekker door sunny Word er helemaal blij van:D sunny

Gast
Gast

Bericht  MissD ma 12 maa 2012 - 1:17

Hallo allemaal,

Vanochtend met mijn kleine meid naar mijn werk geweest. Alle cliënten en collega's vonden het hartstikke leuk! En T. was volop aan het genieten van alle aandacht, stond continue een lach op haar gezicht. Van een collega een heel schattig zilveren armbandje gehad voor als ze iets groter is.
Daarna nog even gewinkeld, fotoalbum gehaald om verder te gaan met plakken (Ga beginnen aan 2011 dus het eind is in zicht, dan nog een album over mijn neefje en natuurlijk van T.), en voor T. leuke haarspeldjes en bij de zeeman een roze broekje, een soort spijkerkleurig broekje, lila bolero en een blauw jurkje met legging.
Ze ligt nu helemaal uitgeput op bed, sliep meteen! En vanmiddag als ze wakker word gaan we denk ik nog eventjes wandelen aangezien het zonnetje zo lekker schijnt.

Tiramisu; Mag ik vragen waarom jullie niet meedoen aan de vaccinaties? Toevallig is hier laatst een topic over geweest, moet zeggen dat het nog helemaal niet in me opgekomen is om het zeg maar niet te laten doen (Gewoonweg omdat ik me er niet in verdiept heb). En ben ook wel benieuwd hoe ze er op het cb op gaan reageren! Wat vervelend dat ze vannacht zo veel wakker was.

Poison; Vervelend dat het zo pijnlijk is je menstruatie! Hier (gelukkig) nog niks. Ben benieuwd of het hier ook meer zeer doet als ik mijn stopweek heb.

Blondje; Wat goed dat L. is aangekomen!

Parel; Wat fijn dat je je iets beter voelt. En dat grieperige heerst heel erg he. Manlief hier is al weken aan het kwakkelen, maar het wil niet echt doorzetten. Wat fijn dat ze wat minder spuugt!! Haha vervelend hoor kleding over hebben Wink kan nooit genoeg zijn toch.

Nicci; T. ligt al vanaf het begin in de box. En heb eigenlijk nooit het idee gehad dat er teveel prikkels waren voor haar. Ze lag op een voedingskussen met een nijntjemobiel boven haar en wat speeltjes naast haar (maar dat zag ze nog niet echt). Nu sinds een paar weken leg ik haar ook wat vaker gewoon in de box of lekker op haar buik (wat ze alles behalve leuk vind). En van het weekend hebben we een speelkleed van tiny love gehaald voor haar, waar allerlei speeltjes aan zitten, dat vind ze helemaal geweldig, alleen word ze er enorm moe van, als ze er een kwartiertje op heeft gelegen kan ze meteen gaan slapen.

Tiramisu en slakje, ben wel benieuwd naar de namen van jullie kindjes!

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  blondje1313 ma 12 maa 2012 - 1:28

MissD, heerlijk hè dat lekkere weer. En ook het shoppen bij de Zeeman, fijn dat je voor weinig geld daar toch zo'n leuke dingen kunt kopen.
Altijd heerlijk om je kleine te kunnen showen!
Ik blijf in elk geval tot de 6 maanden aan de bv, daarna is het even kijken hoe en wat, ik wil het in elk geval nog niet helemaal afbouwen.

Nicci, wij hebben Lotte pas in de box gelegd toen ze wakker was tussen voedingen door, ik weet niet na hoeveel weken dat was. Wij wilden niet graag dat ze in de box zou slapen. Met prikkels hebben we eigenlijk nooit rekening gehouden, bijvoorbeeld de tv heeft hier tijdens mijn verlof heel veel aangestaan.
En we hebben zeker plannen voor een broertje of zusje voor Lotte, als ik
het echt zou kunnen plannen zou ik het liefst een voorjaarskindje
krijgen, maar zo werkt het helaas niet, dus we gaan er straks meteen
voor als het weer kan.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  MissD ma 12 maa 2012 - 1:32

Blondje, wat fijn als dat kan bv tot 6 maanden (al ben je daar natuurlijk al wel bijna). Ik wilde dat ook erg graag doen, maar heb me er inmiddels bij neergelegd dat het kv is geworden. Bv ging echt niet meer na mijn borstontsteking, het liep echt enorm gauw terug. Bij een volgend kindje zou ik wel graag langer bv geven als dat kan, al vind ik stiekem ook heerlijk dat kv me net even iets meer vrijheid geeft (niet als we weg zijn hoeven te kolven of T. aan de borst te leggen, en ook heerlijk dat anderen haar ook eens een voeding kunnen geven).

MissD
Prater
Prater

Bericht  Lejow ma 12 maa 2012 - 1:52

Nici, als ze van de monitor af mag gaan we die avond een nachtje met haar slapen in het ziekenhuis. Im het zelf te 'oefenen' en nog terug te vallen op de zusters. De dag erna zou ze dan mee mogen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  MissD ma 12 maa 2012 - 2:18

Lejow schreef:Nici, als ze van de monitor af mag gaan we die avond een nachtje met haar slapen in het ziekenhuis. Im het zelf te 'oefenen' en nog terug te vallen op de zusters. De dag erna zou ze dan mee mogen.

Nu ik dit lees, hoop ik van harte dat jullie dit moment gauw gaan hebben met zijn drietjes. Wat zal het genieten zijn als B. thuis komt!

MissD
Prater
Prater

Bericht  studiebol ma 12 maa 2012 - 2:41

Nicci,klopt zij krijg ook twee meiden. We hadden afgesproken dat ze zou houden wat ze leuk vind. Nou ja ze heeft dus alles gehouden Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 6 561177 Kleding waar vlekken in zitten zou ik niet mee geven. Maar ja de meiden hebben behoorlijk wat kleren dus heel veel was het niet gedragen en het zag er dus allemaal nog erg goed uit.

Wat betreft de box de meiden hebben er hier meteen in gelegen, ging ook gewoon meteen goed. Zijn niet overprikkeld of wat dan ook. Misschien kan je een keer de mobiel niet aan zetten, kijken wat er dan gebeurd?

MissD leuk showen met je meissie! En ook nog ff geshopt lekker hoor!

Parel fijn dat L wel weer beter is! hopelijk knap jij ook snel op en verdwijnt de zeehond. Fijn dat ze minder spuugt, heb jij minder was, en kan je haar gewoon elke dag iets anders aan trekken :-)

Over de vaccinaties, misschien naief maar ik heb er nooit over nagedacht om het niet te doen. Ze krijgen ze hier dus ook gewoon allemaal op de tijden die aangegeven worden door het CB.

ik had de meiden aan het begin van de middag ff in hun wipper buiten gezet, het zonnetje scheen lekker. En ik kon op die manier ff de voortuin onkruid vrij maken enzo. Volgens mij vonden ze het wel lekker buiten en ze waren druk om zich heen aan het kijken.

Maar nu dacht ik ineens, als ze zo in het zonnetje staan zou ik hun gezichtjes dan ook al moeten in smeren, zou dat beter zijn? (nu stonden ze niet met hun gezichtjes in de zon.. maar het kan natuurlijk een keer voor komen.. heb niet overal schaduw of een parasol ofzo.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  truestar ma 12 maa 2012 - 2:43

Hoi Meiden,

Ik wil heel graag mee gaan schrijven nu we het weer wat rustiger hebben. Eerder wist ik niet waar ik de tijd vandaan moest halen. Echt bij gelezen heb ik de afgelopen weken ook niet, dus ik begin gewoon met reageren vanaf vandaag..

Ik zal me heel even opnieuw voorstellen geen idee of ik dat al heb gedaan of niet Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 6 561177

Truestar, 24 jaar (word deze week 25 :-) ) mama van dochter Yasemin van 5 jaar, en zoon Mas van 5,5 week geboren op 2 februari.

De afgelopen weken ging het slapen hier niet echt van harte, op de nachten na die gingen prima. Maar sinds een paar dagen gaat het overdag stukken beter. S'nachts komt hij als we geluk hebben niet meer of hoogstens 1x. Donderdag moeten we naar de kinderarts aangezien Mas hemofilie heeft. Spannend want zijn daadwerkelijke stollingsfactor word dan bepaald. Tot nu toe merken we nog niks van zijn hemofilie en proberen we er niet teveel bij stil te staan.

@ Lejow. Hopen dat B. snel naar huis toe mag. Op de foto's vind ik haar al zo goed gegroeid!

@ Parel. Werkse vandaag, zorg je wel dat je zaterdag beter bent Wink

@ MissD. Bij de zeeman hebben ze inderdaad af en toe echt leuke dingen hangen voor weinig geld, ik vind wel vaak dat de meisjes mode daar leuker is als de jongens mode. Voor Mas heb ik er nog niks gekocht, maar z'n vriendinnetje heeft der best gedaan samen met der mama en wat leuks weten te scoren daar. Ben benieuwd heb het nog niet gezien als het goed is krijgen we het zaterdag. Mag ik vragen wat er met je neefje is? Aangezien je een album voor hem gaat maken. Wandelse! Wij gaan zo ook nog eventjes naar buiten!

@ Nicci. Mas ligt hier vanaf het begin al af en toe in de box, meestal zo'n 15 minuutjes na z'n voeding.

@ Tiramisu. Ik ben ook benieuwd naar het vaccineren, laten jullie dat helemaal niet doen?
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  MissD ma 12 maa 2012 - 2:58

Truestar; Voor jongetjes vind ik het daar inderdaad niet zo leuk, maar voor meisjes hangen er soms wel leuke dingen tussen. Vind zowiezo de leggings daar wel fijn. Ben benieuwd wat je vriendin voor jullie kleine heeft gevonden!

Met mijn neefje is niets hoor; hij is hier al vanaf zijn geboorte kind aan huis en ben gewoon gek op het mannetje. Heb inmiddels zoveel foto's van alle uitstapjes die we hebben gedaan met hem en logeerpartijtjes dat ik dat allemaal in een fotoalbum ga plakken.

Nou wandelen gaat hier niets meer worden. Begint hier maar donker te worden dus we blijven lekker binnen!

MissD
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: