Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+25
Tiara
Pien
Muis
CCC
Joss1
Earane
meisje
_Lana_
truestar
Slakje
Annie24
Star007
hellowkitty
Supertalentje
pindaatje
Floor
blondje1313
Poisongirl
Aimee
MissD
pitbullgup
studiebol
Lejow
mickey
Ayla
29 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 5 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  blondje1313 vr 9 maa 2012 - 1:54

Poison, bekend verhaal dat zitten, hier heb ik dat gewoon wel veel gedaan, ook zittend op schoot. Wel steeds afgewisseld met liggen in de box. Op het cb zeiden ze ook dat het gewoon mocht.

Ik heb zo'n stoffen babyboekje in de wasmachine gewassen, nu is de vulling helemaal in elkaar gekropen, ziet er niet meer uit.
Maar ik denk dat het voor het spelen toch niet uitmaakt, wel zonde.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 5 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  hellowkitty vr 9 maa 2012 - 2:26

@pitbullgup ze heeft nu wat verhoging van de prikjes, drinkt wel goed en is slaapt de hele dag....zo maar wakker maken voor der flesje.

denk trouwens dat ik idd de voeding nog even zo laat, want als ik meer geef kan ze het misschien ook minder goed verteren en ze heeft soms al erg last van krampjes. denk dat t bij haar wel langer duurt dan 12 weken doordat ze te vroeg geboren is.

ik wil ook een tattoo laten zetten met haar naam I love you even sparen
hellowkitty
hellowkitty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12

Bericht  pindaatje vr 9 maa 2012 - 4:59

Parel: thanx!! Nu heb ik geen last meer van die regel die steeds verspringt, kan ik ook eens gewoon meteen eronder typen, ipv steeds alles erachter.

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Annie24 vr 9 maa 2012 - 5:52

Star007 schreef:Nog een vraag: D. weegt dus al tegen de 8 kilo, en ik kan de maxi cosi bijna niet meer tillen. Zou ze binnekort al in een groep 1 autostoel mogen?
Vandaag besefte ik me dat D. echt zoooo snel groot wordt , ze kan opeens zo veel! en ze kan al zo lekker ontdeugend kijken hihi Laughing . Ze is de 17e ook al weer 5 maanden oud !

Dan laat je mde MC toch in de auto en draag je alleen D. ? Dan heb je hetzelfde als dat je haar naar een groep 1 autostoel zou doen.
Je kan haar het beste in de MC laten tot haar hoofdje er bovenuit komt. Voetjes erover maakt niet uit. Achteruit vervoeren blijft veiliger dan vooruit vervoeren.

Y. ging over toen hij 10 maanden was. Hij was toen ruim 9 kilo en een cm of 72 geloof ik.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 7:49

@ Poisongirl: Hij heet A.yden!
@ star: Ik zou ook wachten tot haar hoofd er bovenuit komt.
H. ging met een maand of 8/9 over, haar hoofd kwam er toen bovenuit en als erin moest krijste ze alles bij elkaar.
Ze zat er dus ook niet meer fijn in. Persoonlijk zou ik de MC niet in de auto laten staan en haar er steeds in en uit tillen.
Ik vind het daar een beetje te koud voor nog, zeker als de MC er de hele nacht in gestaan heeft en je moet vroeg weg.
Maar goed, dat is misshcien mijn idee hahaha.
@ Parel: Ja, wij goten af inderdaad! Nu ook met de 210, anders is het 230cc.
Hij zal het vast wel op kunnen maar dat vind ik een beetje teveel van het goede.
@ Prikjes: Hier heeft A. tot nu toe beide keren geen last gehad van de prikken. 1 Keer wat huilerig maar hij moest die dag ook poepen wat niet lukte dus ja, waar had hij dan precies last van...
Krijgen jullie ook de vragen via zo;n enquete voor het rijks vaccinatie programma?

Zo, WEEKEND! Ik ben er wel aan toe zeg....
Lekker niks op de planning. Heerlijk. We zien wel wat het weekend ons brengt.
A. ligt te kletsen in bed, af en toe een flinke gil van pret... Hopelijk slaapt H. er doorheen en valt hij dadelijk ook in slaap.

Gast
Gast

Bericht  studiebol vr 9 maa 2012 - 8:25

TBIB lekker weekend! geniet ervan!

Ik baal, ik had bij bol.com een kado bestelt voor het kindje van een vriendin van mij die in het buitenland woont. Wilde graag een houten vormenstoof en in de stad kon ik niks vinden. Maar daar dus wel.. maar had hem echt op tijd bestelt en hij werd maar niet bezord, dus ik is kijken met dat nummer wat je krijgt, staat daar dat postnl het pakket nooit heeft ontvangen van de verzender....

Bol.com gemaild reageren heel vriendelijk verder, en zeggen dat het waarschijnlijk is kwijt geraakt dus ik kon hem opnieuw bestellen. Dat maar gedaan maar nu denk ik niet dat hij er op tijd is.. want ik moet hem dan ook nog naar het buitenland versturen. Nou dat vind ik gewoon ff stom Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 5 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 20:25

goedemorgen!!

hier weer een prima nacht! blijf wel enorm moe, maar dat zijn wel met mijn menstruatie te maken hebben.. Heb gister van de huisarts medicatie gehad om het stop te zetten.. het is alleen niet zeker dat het ook gaat werken :S... Ik ben nu 21 dagen ongesteld, dus niet echt grappig

I.ndy ligt boven op ons bed tv te kijken, had nog geen zin om naar beneden te komen :-) M.erle heeft al lekker een boterhammetje op en J.ace die slaapt nog. (sliepen de meiden ook nog wat langer, dat zou helemaal relaxt zijn geweest al mag ik niet klagen natuurlijk) Gister was J.ace van 13.00-16.00 wakker geweest (ik was tussendoor weg vanwege de HA) nou hij was gesloopt... om 16.00 fles gegeven en hij is in diepe coma gevallen... om 18.45 wakker gemaakt voor zijn pyjama en fles en om 19.45 lag ie er alweer in....

Ik ga zo men grote hobby uit oefenen... :S strijken... naja eerst J.ace fles natuurlijk en ff badderen enzow.

Voor de dames waarvan de kindjes veel willen zitten. Je kan dan het voedingskussen in de box leggen zodat het kindje er in kan ''zitten'' maar ondersteund word door het voedingskussen. Dan kun je speeltjes aan de box hangen ofzo waar ze mee kunnen spelen.

|@ poison, he ba wat een naar nieuws zeg....

@ studie, wat leuk dat ze al aan de knutsel zijn op het kdv!!

Ik zag dat er een goede uitleg al voorbij was gekomen rondom de stoelen!! Wij hebben er zelf 4 Embarassed groep 1... 2 voor onze eigen auto's en dan 1 bij de ene opa en oma en 1 bij de andere.... verhogers hebben we ook 2... lekker dure hobby...
Nu hebben we ''geluk'' dat als J.ace uit de maxi groeit we altijd 1 reserve hebben groep 1 en anders kan M.erle straks naar de verhoger en J.ace in die van haar.

wat balen van van het cadeautje!!

@ lejow, hoe is het met je meisje??

@ pitbull, wat goed van je gewicht!!!

@ parel, lekker toch niet schoonmaken!! hoeft toch ook niet altijd :P

@ TBIB< geniet van je lekkere weekend!!

Gast
Gast

Bericht  studiebol vr 9 maa 2012 - 21:34

Beegee, fijn he die lekkere nachtjes! Succes met strijken! Ff nog een vraagje, hoeveel drinkt J nu?

Hier ook een lekker nachtje, de meiden om half 9 maar weer wakker gemaakt! Maar is wel lekker dat ze nu goed geslapen hadden want ik heb vannacht een feestje dan is het wel fijn dat ik geen gebroken nacht heb gehad Very Happy

Ik wilde in de tuin maar het regent dus kan ik het weer lekker uitstellen, vind dat echt zooo stom in de tuin werken.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 21:51

studiebol schreef:Beegee, fijn he die lekkere nachtjes! Succes met strijken! Ff nog een vraagje, hoeveel drinkt J nu? 4 flessen van 180+6 rond half 9 de eerste, dan rond 12.30, 16.00 en 19.00

Hier ook een lekker nachtje, de meiden om half 9 maar weer wakker gemaakt! Maar is wel lekker dat ze nu goed geslapen hadden want ik heb vannacht een feestje dan is het wel fijn dat ik geen gebroken nacht heb gehad Very Happy wat lief van je meiden :-)

Ik wilde in de tuin maar het regent dus kan ik het weer lekker uitstellen, vind dat echt zooo stom in de tuin werken. hier is het ook slecht weer helaas

Gast
Gast

Bericht  studiebol vr 9 maa 2012 - 22:27

Beegee hij heeft dus de sprong van 150 naar 180 gemaakt.. hier lukt dat niet. Heel af en toe drinken ze overdag een fles van 180.. maar echt bijna nooit. Savonds bied ik ze veel aan 210.. en daar drinken ze dan wel 180 van.. en soms wat meer maar dan is het net alsof ze het weten dat ze lang gaan slapen ofzo..Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 5 561177 Het geeft denk ik niet dat ze nog maar 150 drinken maar ze doen dit nu al zo lang.. het lijkt mij zo weinig.

Ik zal het volgende week in het ziekenhuis is vragen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Ayla vr 9 maa 2012 - 23:10

Mad Ik had een hele reactie getypt, op iedereen gereageerd, is het topic verkleind Mad

Dus: MissD en Poison Sterkte!

En voor de rest weet ik het niet meer.

Hier alles goed, mevrouwtje is helaas wel weer om half 6 wakker maar ik denk dat ze het dan te warm of te koud heeft, ben er alleen nog niet uit wat het is (BeeGee), maar de fruit en groente gaan goed, ze hoeft alleen wel nog maar 1x per dag of fruit of groente, gisterochtend had ze fruit op toen hoefde ze 's avonds geen groente. De kat heeft sinds vandaag verzonnen dat ze haar geaccepteerd heeft en zit dus óveral bovenop met haar neus, ligt naast haar in de box, naast haar in bed (ik heb camera babyfoon dus hou haar goed in de gaten) ze (e.lena) mag haar knijpen, slaan, aan haar staart trekken, ze blijft gewoon spinnen en liggen. Ik ben stomverbaasd. Vanavond verjaardag van de oma van vriend, we gaan uit eten.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 5:03

Ayla, vind je dat niet gevaarlijk (sorry vraagteken doet het niet), de kat mag bij ons niet in de box, niet op de slaapkamer, en ik laat ze nooit alleen.

Gast
Gast

Bericht  Ayla za 10 maa 2012 - 11:33

Ja en nee, ik vond het vanmorgen wel ff eng, maar toen ik zag dat ze gewoon alles bij de kat kan doen zonder dat die reageert had ik zoiets van, ik kijk is hoe het gaat. In de box zit ik er naast en als ze in bed naast haar ligt loop ik er elke 5 minuten heen. En als ik het niet vertrouw haal ik haar weg.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 12:05

Onze kat doet ook niks hoor bij L. vanaf dag 1 is ze er niet in geïnteresseerd. Behalve als ze heel hard gaat huilen (lees : krijsen) dan staat ze voor de achterdeur te piepen dat ze naar buiten wil. Maar zo heeft ze ook wel eens in het begin toen L aan het huilen was in haar kamertje en de kat toevallig boven was, voor de deur zitten miauwen zodat ik wel even bij L ging kijken Wink

Ze mag niet in de box, doet ze ook niet, en op haar kamertje mag ze sowieso niet komen, al staat de deur open en zijn wij binnen. Nog niet eens omdat ik haar niet vertrouw, ik vind het gewoon niet fris al die haren in bijv. dat bedje.

Op het kdv komen sommige kindjes wel eens binnen helemaal onder de kattenharen en daar gruwel ik echt van! Dat wil ik dus niet Laughing

Vanochtend hebben we met zijn 3en (ze werd wakker om 8 uur, fles erin, en om half 9 lagen we weer) in het grote bed uitgeslapen, het was half 12 toen we wakker werden! Ik heb de deurbel nog 2x gehoord, en daarna de huistelefoon, dus ik gok zomaar dat mijn schoonmoeder voor de deur heeft gestaan. We hebben lekker niet open gedaan, en zijn blijven liggen, hadden het echt nodig, zijn allebei een beetje verkouden en niet topfit. L ook niet heb ik het idee, al gaat het nu beter. Ze dronk ook niet zo opperbest vandaag.

Ze werd net uit zichzelf wakker! Ze heeft even in haar bed gespeeld toen ik de fles klaarmaakte en ze vermaakte zich prima. Nu heeft ze haar fles weer leeg en kan ze lekker verder slapen!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 20:33

Oh, mag ik hier even heel ego wat plaatsen?
T. is afgelopen nacht maar één keer voor voeding geweest! cheers
Tot voor kort had ze overdag een prachtig ritme van om de 3 a 4 uur, maar savonds en in de nacht elke twee uur.. De nacht hiervoor vierde ik al een klein feestje omdat ze om de drie uur kwam, maar afgelopen nacht is ze na de avond voeding van 22:30 pas weer om 4:30 gekomen en daarna om 7:30. Wat heb ik lekker geslapen zeg, haha.

Nu ligt ze weer lekker verder te slapen. Ik ben nu wel wakker, dus ze ligt op mijn buik. Lekker knuffelen smile

Gast
Gast

Bericht  Slakje za 10 maa 2012 - 21:14

Hoi! Hier ook eentje van januari 2012.
Louise is geboren op 12 januari 2012, was 51 cm groot en woog 3kg360! Ondertussen is ze uit haar eerste kleertjes gegroeid, maar het is zo moeilijk om al die schattige, kleine dingetjes al terug in dozen te steken.
Sinds een week hebben wij hierthuis een relax met een boog met speelgoed aan. Wat een superaankoop! Ze zit er het merendeel van de dag in als ik bezig ben met het huishouden. Ze ontdekt te knuffeltjes helemaal!

@Tiramisu: Hoeveel voedingen kreeg ze anders in de nacht? Leuk dat je wat langer kan slapen! Zal je wel goed doen!

@Parem; Dat doen wij soms ook, zo op een zondagochtend als Louise wakker wordt, flesje geven en mee in het grote bed. Vindt ze echt superleuk!
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Lejow za 10 maa 2012 - 21:50

Wat fijn parels en tiramisu, dat jullie zo lekker geslapen hebben.

Beegee ik hoop dat de medicijnen werken...

Slakje, welkom!

All, hier nog steeds wachten Tot B. van de monitor af mag... En dat is zoooo frustrerend, want nu je weet dat ze alles goed doet wil je haar zo graag meenemen.. en dat mag gewoon nog niet.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  mickey za 10 maa 2012 - 22:56

Hey meiden,

Ik reageer nu via tablet, dus kan niet terug lezen.
Hier gaat alles prima. Bedje van F is weer gemaakt, de eerste nacht in zijn egen bedje, werd hij al om 6.00 wakker... Zaterdag was het gelukkig weer 8.00 Wink
Gisteravond naar een feestje geweest. Mijn schoonbroer was afgelopen woensdag jarig en vierde dat gister. Rond 23.30 zijn we naar huis gegaan. F had vanaf 22.00 geslapen in de wagenbak bij zijn kleine nichtje op de kamer. Zij had een paar keer gehuild, maarF stak zijn duim in zijn mond en sliep verder. Toen mijn zus rond 23.30 naar bed wilde, hebben we F gehaald en zijn we naar huis gegaan. Thuis F nog laten drinken en toen ook mijn bedje in gekropen. Vanmorgen hoorde ik F rond 6.30 ff mopperen, maar uiteindelijk was het 9.20 toen hij echt wakker was.
Zo... mijn broodjes zijn klaar, dus ik ga er weer vandoor.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 10 maa 2012 - 23:54

Hier mogen de poezen ook niet op de kamers of in de box.
Ondanks dat ze bij de kindjes niks zullen doen.
Jul maakt dat ze weg komt als H in de buurt komt. Dat is niet zo;n kroelbeest.
Maar Jut laat zich zelfs borstelen door H, of als ze in het mandje ligt en Hayley haar onder de blokken verstopt.... Ze vind het allemaal prima. Maar op de kamers of in de box vind ik ook niet zo fris. Ze lopen hier ook buiten dus ja.

A. is lekker aan het klooien met zijn flessen. Zat er al op te wachten.
Vorige week al 1 dag en ik zei al: Aaah, die gaat dezelfde kant op als H.
Dat was ook met 3 maanden. Ik kijk het nog even aan en anders gaan we de boel omgooien naar om de 5u 210cc.
Hopelijk dat hij dan de nacht fles laat vallen en met 4 maanden beginnen we met fruit.

Wat is het een heerlijk weer zeg!!
H. is lekker buiten aan het spelen en A. ligt te slapen.
Laatst is zijn rolgordijn ineens naar beneden gevallen! Ik schrok me wild. Sprint naar boven en had wel twee wakkere kindjes verwacht maar nee hoor, beide sliepen nog lekker.
Straks na de voetbalwedstrijd naar mijn ouders. Ik heb zo;n zin om iets lekkers te eten... Maar ik hou vol!!!

Lejow: Hoe lang is ze nu al dipvrij geweest?

Gast
Gast

Bericht  Ayla zo 11 maa 2012 - 0:26

Ja hier komt de kat niet buiten dus dat scheelt, en bij mij sliepen de katten (2 stuks) altijd bij mij op bed, heerlijk vond ik dat. 's nachts lag ze altijd al in de box, dat hou je toch niet tegen. Leg wel altijd een extra dekentje over het boxkleed dan, dat niet alle haren op het boxkleed komen.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 11 maa 2012 - 1:25

Onze kat loopt ook buiten, wij hebben de box al met 35 weken opgezet, ballonnen erin gedaan, en de kat is er nooit in geweest.

TBIB zal ik dan maar niet vertellen dat ik net een lekker appelflap op heb Laughing
Vervelend dat hij zo loopt te klooien! L loopt ook te klooien, die drinkt een stuk minder, maar ze is ook niet zo lekker geloof ik, en ik ben weer met de Nutriton begonnen, dat valt ook zwaarder op de maag. Normaal dronk ze 5x 200cc weg, alleen dankzij die Nutriton spuugt ze niet of nauwelijks, dus ze heeft denk ik ook minder nodig. Al met al heeft ze gisteren nog zo´n 800cc op, dus het is niet te weinig. Vanochtend ook nog even met haar op de weegschaal gestaan, en ook al had ze haar luier (net schoon) en romper aan, ze was toch zo`n 400 gr gegroeid in 2 weken wat ik kon zien. Prima dus.

Ik ben ziek, en L heeft ook verhoging, even aankijken hoe het gaat, ik ga wel gewoon werken, gooi er wel aspirine in, maar als L echt flink verhoging heeft blijft mijn vriend s`middags maar thuis van zijn werk. In principe mag ze altijd naar het kdv, ook al spuugt ze 16x alles onder en heeft ze 40 graden koorts, maar ik vind dat onmenselijk.

Gast
Gast

Bericht  Supertalentje zo 11 maa 2012 - 1:28

Meneer De Mol had weer in mijn bed geslapen hoor, haha! Vrijdagavond was papa weer thuis en bakent hem strakker in dan ik en hij sliep ineens weer in zn eigen bed. Ik heb gister de Pacco gekocht, nu slaapt hij ook in zn eigen bed als ik 'm naar bed doe :P

De katten vinden Meneertje Mol eng dus ik laat ze rustig 5 min alleen. Hier mogen ze wel in de box, ze willen er niet in als hij erin ligt en als hij eruit gaat ruim ik het boxkleed op in de la. De katten mogen niet in een andere ruimte dan de woonkamer en ook liever niet bij Meneer De Mol, zitten zijn kleertjes onder de haren en ze gaan er niet goed uit in de wasmachine (zijn kleertjes gaan niet in de droger).

@All: ik heb ergens de klok horen luiden... maar er was toch iets met je belastingaangifte+kind waardoor je geld terugkreeg oid? Ik heb zojuist onze aangifte gedaan, maar heb er niks van gezien en moet €175 betalen... Embarassed Weet iemand wat ik bedoel?

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Gast zo 11 maa 2012 - 1:31

Supertalentje schreef:Meneer De Mol had weer in mijn bed geslapen hoor, haha! Vrijdagavond was papa weer thuis en bakent hem strakker in dan ik en hij sliep ineens weer in zn eigen bed. Ik heb gister de Pacco gekocht, nu slaapt hij ook in zn eigen bed als ik 'm naar bed doe :P

De katten vinden Meneertje Mol eng dus ik laat ze rustig 5 min alleen. Hier mogen ze wel in de box, ze willen er niet in als hij erin ligt en als hij eruit gaat ruim ik het boxkleed op in de la. De katten mogen niet in een andere ruimte dan de woonkamer en ook liever niet bij Meneer De Mol, zitten zijn kleertjes onder de haren en ze gaan er niet goed uit in de wasmachine (zijn kleertjes gaan niet in de droger).

@All: ik heb ergens de klok horen luiden... maar er was toch iets met je belastingaangifte+kind waardoor je geld terugkreeg oid? Ik heb zojuist onze aangifte gedaan, maar heb er niks van gezien en moet €175 betalen... Embarassed Weet iemand wat ik bedoel?

Dat krijg je als je kindje ouder is dan een halfjaar (dus jij krijgt het volgend jaar als het er dan nog is) en heet inkomensafhankelijke combinatiekorting. Dat is om de ouders te stimuleren beiden te blijven werken.

Gast
Gast

Bericht  pindaatje zo 11 maa 2012 - 3:51

Even ego hoor, kom vanavond wat uitgebreider reageren, maar ons mannetje heeft gisteren om 23.15 de fles gehad, en was om 7.45 vanmorgen weer wakker! Laughing Heeeeerlijk! Dat mag van mij wel vaker!

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  MissD zo 11 maa 2012 - 5:19

Hallo allemaal,

Allemaal een fijn weekend gehad? Hier een heerlijk weekend gehad. T. heeft lekker doorgeslapen de nachten, is overdag hartstikke vrolijk.
Gister hebben we kraamvisite gehad, vanochtend even afscheid genomen van mijn vriendinnetje (ze was zo mooi en zo zichzelf, erg fijn om te zien), en vanmiddag lekker wezen uitwaaien in Willemstad.
Gister voor T. ook nog even een speelkleed gehaald, vind ze helemaal geweldig. Ligt volop te lachen en te bewegen en met haar voetjes tegen de rammelaar aan te schoppen, ook het spiegeltje lijkt ze erg leuk te vinden en zodra de muziek aan gaat kan ze niet meer stil liggen!

Studiebol; Balen dat je cadeautje niet is aangekomen en dat je er nu weer mee aan de gang moet, hopelijk is het nog op tijd bij je vriendin!

Beegee; Wat vervelend al 3 weken ongesteld, hoop dat je medicatie gaat werken.

Poison; Wat een naar nieuws, vervelend dat er niets meer aan gedaan gaat worden!

Tiramisu; Wat fijn dat T. maar 1x is geweest vannacht.

Slakje; Welkom! Leuk he, dat ze nu van alles gaan ontdekken.

Lejow; Wat fijn dat B. het zo goed doet... hoop voor jullie dat ze gauw van de monitor mag.

Parel; Beterschap voor jou en L.

Pinda; Wat hebben jullie een heerlijke nacht gehad!

Hoop dat ik niemand vergeten ben.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: