Peuterwekker?
+6
piene1983
Linda
Jilke
TukTuk
RiLiJu
Blair
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Peuterwekker?
Ja die bedoelde ik.
Kon hem bij de intertoys niet meer vinden, maar wel bij de winkel van Nijntje... (1ste link)
Kon hem bij de intertoys niet meer vinden, maar wel bij de winkel van Nijntje... (1ste link)
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Printje schreef:Ik vraag me af of ze het echt al zullen begrijpen zo'n ding. Bij ons is het trouwens erg donker en volgens mij zou meneer het nog niet eens kunnen zien hahaha. Ik weet dat het idd ook met wel/geen licht werkt maar danw ordt hij dadelijk weer wakker van dat lichtje daarop.
Wij hebben trouwens ook de klinken omhoog, liever dat dan dat meneer naar beneden valt vd trap ofzo. Ik vind het juist veiliger om de klinken omhoog te zetten maar dat is idd iets persoonlijks natuurlijk.
Wij hebben overal traphekjes..
Maar pas je wel op als je geen traphekjes hebt? Op den duur krijgen ze de klink natuurlijk ook omlaag als ze groter worden....
Laatst aangepast door Laurientje85 op za 10 maa 2012 - 2:48; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Razz: het is wel genoeg donker op de kamer.. Dus dat is t ook niet...
Teigertje: die van Nijntje is idd leuk!!
Teigertje: die van Nijntje is idd leuk!!
Gast- Gast
Het is een enorm zwak lichtje welke op de kidsleep zit, daar worden ze echt niet wakker van.Printje schreef:Ik weet dat het idd ook met wel/geen licht werkt maar danw ordt hij dadelijk weer wakker van dat lichtje daarop.
Gast- Gast
Ik heb hetzelfde probleem met mijn oudste zoon. Ik wilde niet zomaar zo'n wekker aanschaffen, omdat ze in mijn gen redelijk prijzig zijn. Ik heb nu de wereldbol van mijn man in gebruik genomen voor mijn zoon. Een timer ertussen en je hebt hetzelfde idee. Als de wereldbol uit is moet hij doorslapen en is het lampje van de wereldbol aan, dan mag hij papa en mama roepen.
Ik heb dit meermalen uitgelegd en ook voorgedaan met hem en sindsdien gaat het slapen een stuk beter! Niet altijd, maar wel heel vaak.
Succes met het maken van je keuze!
Grtoetjes, se
Ik heb dit meermalen uitgelegd en ook voorgedaan met hem en sindsdien gaat het slapen een stuk beter! Niet altijd, maar wel heel vaak.
Succes met het maken van je keuze!
Grtoetjes, se
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Sparklingseye, heel vindingrijk!
Misschien marktplaats, daar staan ze af en toe ook op.
Een beloningsbord kan ook werken.
Hier gelukkig nog geen last van. Tot nu toe kunnen we T. altijd nog vertellen: t. het is nog geen dag, iedereen slaapt nog, dus ga maar weer lekker slapen. Waarop hij even moppert, maar toch weer lief gaat slapen. Maar ook hier zullen we op een gegeven moment in deze fase belanden.
Misschien marktplaats, daar staan ze af en toe ook op.
Een beloningsbord kan ook werken.
Hier gelukkig nog geen last van. Tot nu toe kunnen we T. altijd nog vertellen: t. het is nog geen dag, iedereen slaapt nog, dus ga maar weer lekker slapen. Waarop hij even moppert, maar toch weer lief gaat slapen. Maar ook hier zullen we op een gegeven moment in deze fase belanden.
Gast- Gast
SparklingEyes wat een slim idee zeg! Die ga ik onthouden.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Als je nog tegen hem moet zeggen dat het nacht is en dat hij door moet slapen, dan zit je al in die fase lijkt me. Het handige aan een wekker (of lamp met timer) is dat ze zelf weten dat het nog geen tijd is om op te staan en dat ze dus niet gaan roepen of uit bed gaan komen. Dus dan hoef jij niets meer uit te leggen als het goed is.Zomersproetjes schreef:
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: