Nestle
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nestle
Zitten nu in CP en heb een blik nestle melkpoeder gekocht. Eerst was ik verbaasd omdat ik geen schepje zag, maar na even graven kwam er wat tevoorschijn. Maar moet ik dat zelf nog in elkaar zetten? Weet iemand dat? Ik vind het maar onhandig.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Nestle
Ja, dat zet je zelf in elkaar. En in het blik zit een afstrijkrandje.
Ik vind m wel handig eigenlijk...
Ik vind m wel handig eigenlijk...
Gast- Gast
Ik gebruik nu ook Nestle en vindt m' het ook handig!
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Een tip:
Als je het schepje langs het afstrijkrandje haalt, houd hem dan zo dicht mogelijk bij het poeder vast. Als je hem aan het uiteinde vast houdt, heb je kans dat je bij iets te krachtig afstrijken je melkpoeder lanceert.
*ervaring *
Als je het schepje langs het afstrijkrandje haalt, houd hem dan zo dicht mogelijk bij het poeder vast. Als je hem aan het uiteinde vast houdt, heb je kans dat je bij iets te krachtig afstrijken je melkpoeder lanceert.
*ervaring *
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Jasmine schreef:Een tip:
*ervaring *
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Thx! Ik heb het in elkaar. Maar ga toch maar voor kruidvatvoeding. Maar dit blik kun je wel wat beter afsluiten. Wel handig in de auto. Heb normaal zon frisodoos, maar dan wil er wel eens poeder tussen de rand gaan zitten. Nu even genieten van de rust, kinders slapen, en dan lekker zwemmen!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: