Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ervaring Nestle NAN AR 1

3 plaatsers

Ga naar beneden

Ervaring Nestle NAN AR 1 Empty Ervaring Nestle NAN AR 1

Bericht  Jazzlyn za 12 mei 2012 - 21:37

A. heeft verborgen reflux. Hij krijgt hiervoor Nexium. Op motilium en Nutriton reageert hij zeer heftig. Krijgt direct krampaanvallen en krijst aan 1 stuk door.

Alleen de Nexium werkt niet voldoende. Direct na de voeding is hij onrustig en slikt de voeding steeds weer terug. Om in te dikken zijn er dus nog 2 voedingen (dus overstappen)

Hij krijgt nu HA en daar mag hij eigenlijk niet vanaf wegens de vele problemen in ons gezin (allergieën, eczeem en luchtwegenproblemen)

Je hebt Enfamil, maar dat werkt niet met de maagzuurremmers. Dat houdt dan al op. Zonder Nexium lukt niet.

Dan heb je Nestle NAN AR 1 vrij te verkrijgen in Belgie. Is Hypoallergeen Ervaring Nestle NAN AR 1 281626781 en tegen reflux met als indikking aardappelzetmeel.

Iemand ervaringen mee?

Welke speen zou ik hiervoor moeten gebruiken (dr. brown fles) en overstappen in 1 keer of geleidelijk, maakt dat echt verschil?
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring Nestle NAN AR 1 Empty Re: Ervaring Nestle NAN AR 1

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 21:49

Ik zou, in zijn geval, altijd geleidelijk overstappen.
Dus eerst mengen. Ik ken het overigens niet.
Wat je kunt proberen is om het blauwe staafje+ventiel eruit te halen tijdens het geven.
Maar ik weet niet of hij dan weer last van krampjes gaat krijgen want daar is het ventiel+staafje natuurlijk voor bedoeld.

Anders zou je speen 2 eens kunnen proberen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 22:10

Nexium werkte hier ook niet, heb Losec gekregen. Ook bestaat er nog Zantac. Alleen Nexium zorgt er alleen voor dat er geen zuur omhoog komt, houdt niet het terugkomen van voeding tegen. Motilium is idd tegen het spugen. Ik zou idd geleidelijk overstappen hij is nog zo klein! Steeds een schepje meer doen, de ene dag alle voedingen met 1 schep, de andere dag 2 schepjes etc.

Gast
Gast

Bericht  Wennes za 12 mei 2012 - 22:20

Ik zou voor de zekerheid bij de arts vragen om nutramigen. De hypoallergene voeding is niet koemelk vrij, deze zijn daar alleen in stukjes geknipt.
De nutramigen is beter verteerbaar.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jazzlyn za 12 mei 2012 - 22:20

Dan ben ik nog zo over haha. Hij krijg maar 3 schepjes per voeding. 6 keer per dag. Maar hoe doe ik dat dan met speentjes? beginnen gewoon met speentje 1 en dan hoe dikker hoe groter het speentje? Omdat je eerst gaat mengen vind ik dat dan zo lastig!

Nexium werkt hier wel perfect hoor Parel! (zorgt ervoor dat er minder maagzuur wordt aangemaakt) Alleen tja de voeding blijft omhoog komen, daarom is hij onrustig en wil hij heel de dag zijn speen. Zichtbaar niet goed in zijn velletje. Je moet nu gewoon wat, zo kan het niet door en aangezien motilium en nutriton afvallen is dit de enigste keuze in combinatie met HA.

TBIB: Dat staafje eruit durf ik eigenlijk niet ivm met de krampen. Het zou moeten kunnen met het staafje, maar het is zoals ik lees wel een dikkere pap. Ik weet niet ofdat 2 dus wel goed genoeg is. Anders heb je toch ook nog 3 , 4 en een papspeen (die laatste is veel te groot)?. Zon 10 minuten a 15 minuten doet hij er nu over, dat moet het ook blijven.
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  Jazzlyn za 12 mei 2012 - 22:21

Wennes schreef:Ik zou voor de zekerheid bij de arts vragen om nutramigen. De hypoallergene voeding is niet koemelk vrij, deze zijn daar alleen in stukjes geknipt.

Ik ben totaal niet bang voor koemelkallergie, alleen om die reden willen ze deze voorschrijven. De problemen zijn direct na de voeding, dus moeten we indikken. Maar Nutriton gaat niet. Nutramigen heb ik bij L ook niet zon goede ervaring mee eigenlijk Ervaring Nestle NAN AR 1 561177
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  Lejow zo 13 mei 2012 - 6:07

Wennes schreef:Ik zou voor de zekerheid bij de arts vragen om nutramigen. De hypoallergene voeding is niet koemelk vrij, deze zijn daar alleen in stukjes geknipt.

Nutramigen is wel koemelk, en zelfs lactose vrij.
Wij hebben dit nu voor B. gekregen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 6:26

Lejow schreef:

Wennes bedoeld dat de normale HA voeding in de winkel niet koemelkvrij is.
Ze weet dat Nutramigen koemelkvrij is, die heeft ze voor B. ook gehad.

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 13 mei 2012 - 6:43

Sorry! Ik las verkeerd!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Wennes zo 13 mei 2012 - 6:45

TBIB schreef:
Lejow schreef:

Wennes bedoeld dat de normale HA voeding in de winkel niet koemelkvrij is.
Ze weet dat Nutramigen koemelkvrij is, die heeft ze voor B. ook gehad.

Die gebruiken we nu nog steeds zelfs!

Jazzlyn, ik bedoelde dat je nutramigen kunt vragen omdat deze licht verteerbaar is en de darmpjes zo rust krijgen.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455

Bericht  Jazzlyn zo 13 mei 2012 - 7:33

Wennes, A. heeft geen darmproblemen. Hij heeft alleen heel veel last van zijn maagje. Het loopt er soms via zijn neus uit en hij wil dus niet liggen. Hij vraagt dan steeds om zijn speen om de voeding terug te zuigen. Wat normaal is, maar dat brengt wel het nodige huilen met zich mee.

Krampjes heeft hij af en toe, maar dat is meestal een uurtje rond etenstijd. Reflux is dus het enige probleem en dat wordt niet beter met nutramigen, slechter eerder. Ik vond deze namelijk nog dunner qua vloeistof!
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  Jazzlyn di 15 mei 2012 - 7:07

Had even advies gevraagd op een reflux forum en die zeiden toch in 1 keer overstappen omdat de voeding zich niet goed laat mengen en idd dat klopt.. Dus hij heeft net zijn 2de flesje op. Het is serieus net behangplaksel Ervaring Nestle NAN AR 1 253468018 Maar hij heeft al 2 flessen gedronken, zonder daarna een half uur tot uur de hik te hebben of ook maar een mondje terug te geven. Met speentje 2 drinkt hij zijn flesjes leeg binnen de 20 minuten (eerste keer 13, tweede keer 18 minuten). Hij knoeit ook absoluut niet meer langs zijn mondhoeken. Hopelijk levert de overstap geen krampen op.

Helaas heeft hij hele erge spruw en huilt hij daar heel erg door. Maar nog geen krampjes te bekennen!
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  Lejow di 15 mei 2012 - 8:08

B. heeft hier verschrikkelijk vaak de hik, geeft vaak van begin tot eind tussen de flessen door mondjes terug en je ziet haar heel vaak met een vies gezicht iets wegslikken.

Kan dit met, een lichte vorm van, reflux te maken hebben?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jazzlyn di 15 mei 2012 - 8:11

Jep!!
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  Lejow di 15 mei 2012 - 8:12

Ze krijgt tegen t spugen dan nutriton en verder lijkt ze er niet veel last van te hebben.. Moet ik het dan aankaarten weer bij de KA?

Al vanaf het begin zat ze net een beetje op de grens van medicijnen..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jazzlyn di 15 mei 2012 - 8:16

Als ze geen pijn heeft, goed slaapt en drinkt hoeft dat niet hoor. A huilt er erg om, heeft veel pijn, raakt in paniek als je hem plat neerlegt.. Euhm wil altijd speen en spuugt maagzuur
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud