Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Misschien een stomme vraag over zalmmoot.

2 plaatsers

Ga naar beneden

Misschien een stomme vraag over zalmmoot. Empty Misschien een stomme vraag over zalmmoot.

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 4:57

Is dat altijd zonder graad en huid? en een blok zeg maar als je het ergens in een restaurant gaan eten?

laughcry

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Misschien een stomme vraag over zalmmoot. Empty Re: Misschien een stomme vraag over zalmmoot.

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 4:58

Ik heb wel regelmatig zalm met nog de huid erop, maar dat is juist lekker! Met graat heb ik nog nooit gehad, bij Zalm.

Gast
Gast

Misschien een stomme vraag over zalmmoot. Empty Re: Misschien een stomme vraag over zalmmoot.

Bericht  Fayebella vr 9 maa 2012 - 4:59

Ja als je een zalmmoot eet in een restaurant, dan is die zonder graad. Huid hoeft niet altijd, soms is hij op de huis gebakken. Maar meestal is de huis er ook af.

Laatst aangepast door Fayebella op vr 9 maa 2012 - 5:01; in totaal 1 keer bewerkt
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Monte vr 9 maa 2012 - 5:01

In een restaurant is het altijd zonder graten, maar soms met huid. Dat vind ik zelf nooit lekker, dus ik eet mijn stuk zalm dan van de huid of haal de huid eraf en leg op de rand van mijn bord. De zalm is altijd zo zacht dat hij zo los is van de huid.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 5:02

Krijg je de huid er dan wel goed af?

Gast
Gast

Bericht  Monte vr 9 maa 2012 - 5:09

Aimy schreef:Krijg je de huid er dan wel goed af?
Ja de stukken zalm kun je er zo vanaf ''schrapen'' of de huid er vanaf halen, dat gaat bij mij altijd vrij makkelijk. Vaak zie je de huid ook niet, omdat je hem met de huid naar onder krijgt. Dan eet je dus de zalm er zo vanaf(of je schraapt het er dus vanaf en legt de huid op de rand van je bord)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 5:11

Dank je wel smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: