Noten
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Noten
Ik heb net een bakje met noten gekocht (naturel, ongezout) en daar zitten amandel, hazelnoot en walnoot in.
Ik heb mijn zoontje net een klein bakje gegeven, maar ineens begon er iets te dagen dat kleine kindjes geen noten mogen hebben.
Kan het kwaad voor een peuter van 2,5 om noten te eten? Buiten het verstikkingsgevaar om, hij zit gewoon rustig op de bank.. Hij heeft verder geen pinda allergie ofzo.
Ik heb mijn zoontje net een klein bakje gegeven, maar ineens begon er iets te dagen dat kleine kindjes geen noten mogen hebben.
Kan het kwaad voor een peuter van 2,5 om noten te eten? Buiten het verstikkingsgevaar om, hij zit gewoon rustig op de bank.. Hij heeft verder geen pinda allergie ofzo.
Gast- Gast
Re: Noten
Zover ik weet kan het geen kwaad. Het is alleen voor allergieen en omdat kinderen ze soms nog niet kunnen eten dat het wel opletten is.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Volgens mij gaat dat meer om pinda's. Pinda's zijn geen noten, maar peulvruchten.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Noten zijn gezond, dus ik zie het probleem niet
Volgens mij geld het voornamelijk voor pinda's.
Volgens mij geld het voornamelijk voor pinda's.
Gast- Gast
noten zijn juist gezond!
En wat Susan zegt, pinda's wordt afgeraden maar dat is een peulvrucht en geen noot.
En wat Susan zegt, pinda's wordt afgeraden maar dat is een peulvrucht en geen noot.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: