Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Autostoel Hema

+6
Vancity_girl
Aagje!
liesje
Dora
sabje
Star007
10 plaatsers

Ga naar beneden

Autostoel Hema Empty Autostoel Hema

Bericht  Star007 do 8 maa 2012 - 6:45

Heeft iemand de autostoel van de Hema? Wat zijn je ervaringen hier mee? Wij moeten 2 autostoelen want we hebben 2 auto's en ik werk onregelmatig. We moeten D. beiden ophalen of wegbrengen naar het kdv, vandaar dat ik niet te dure ( maar natuurlijk wel veilige!) stoelen wil.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Autostoel Hema Empty Re: Autostoel Hema

Bericht  sabje do 8 maa 2012 - 8:15

Ik heb er een in mijn auto. Bij mijn man de duurdere. Ik ben er tevreden over. Hij zit er goed in. En ook makkelijk in gebruik. Hij moet er bij mij regelmatig uit omdat mijn schoonmoeder hem dan moet gebruiken en gaat makkelijk in en uit de auto. Ik heb alleen wel een oudere versie (is van mijn neefje geweest hij is nu 6).
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Autostoel Hema Empty Re: Autostoel Hema

Bericht  Dora do 8 maa 2012 - 8:16

Ik heb al meerdere malen gelezen dat deze als slechtste uit de testen komen...
Daarom hebben wij deze dus niet gekocht.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Autostoel Hema Empty Re: Autostoel Hema

Bericht  liesje do 8 maa 2012 - 8:19

ik heb er ook 1 schijnen wel slecht te scoren qua tests maar ik ben er verder tevreden mee en is makkelijk in gebruik.

hij zal wel veilig genoeg zijn aangezien dat er wel op staat
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Autostoel Hema Empty Re: Autostoel Hema

Bericht  Aagje! do 8 maa 2012 - 8:20

ik weet niet wat hij kost, maar wij hebben de maxi cosi priori SPS, die was 95 euro.... prima ding smile
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Autostoel Hema Empty Re: Autostoel Hema

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 8:40

Star, wij laten de maxicosi (en straks ook de autostoel) achter op het kdv, zodat mijn vriend hem dan in zijn auto kan zetten als hij hem nodig heeft bijv.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Autostoel Hema Empty Re: Autostoel Hema

Bericht  Vancity_girl do 8 maa 2012 - 10:59

Parel schreef:Star, wij laten de maxicosi (en straks ook de autostoel) achter op het kdv, zodat mijn vriend hem dan in zijn auto kan zetten als hij hem nodig heeft bijv.

Weet natuurlijk niet wat voor autostoel je dan hebt, maar met die van ons is dat echt geen doen ( Romer King plus) zo'n stoel is er niet voor gemaakt om constant in en uit de auto te halen en is veel lomper dan een maxi cosi. Hebben ze daar wel plek voor op het kdv?
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Autostoel Hema Empty Re: Autostoel Hema

Bericht  Star007 do 8 maa 2012 - 11:04

@XxAnniexX: Die stoel van de Hema kost 85 euro, dus dan kunnen we beter 95 euro uitgeven en die van maxi cosi bijvoorbeeld kopen . Komt die wel goed uit de testen? Waar kan ik dat trouwens vinden ?

@Parel: De maxi cosi laten wij nu dus ook achter op het kdv, maar dat lijkt me met de autostoel echt geen doen. Want dan moet ik en D. en een tas en een stoel mee sjouwen naar binnen.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Autostoel Hema Empty Re: Autostoel Hema

Bericht  Teddyaapje do 8 maa 2012 - 12:14

Wij zijn ook nog aant dubben wat we voor 2e autostoel moeten kopen. T. zit bij mij in de auto nog in de maxi cosi maar daar zal hij niet meer lang in passen. Bij mijn vriend staat de romer king en die bevalt goed, maar om nog zo'n duur ding te kopen...van de andere kant willen we toch nog een tweede kindje en hebben we dan zowiezo 2 stoelen nodig...of 4?
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Autostoel Hema Empty Re: Autostoel Hema

Bericht  Star007 do 8 maa 2012 - 19:11

Teddyaapje schreef:Wij zijn ook nog aant dubben wat we voor 2e autostoel moeten kopen. T. zit bij mij in de auto nog in de maxi cosi maar daar zal hij niet meer lang in passen. Bij mijn vriend staat de romer king en die bevalt goed, maar om nog zo'n duur ding te kopen...van de andere kant willen we toch nog een tweede kindje en hebben we dan zowiezo 2 stoelen nodig...of 4?
Ja bij een eventueel 2e kindje, hebben wij in totaal dus ook 4 autostoelen nodig pfff..
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Autostoel Hema Empty Re: Autostoel Hema

Bericht  studiebol do 8 maa 2012 - 20:19

Star007 schreef:
Teddyaapje schreef:Wij zijn ook nog aant dubben wat we voor 2e autostoel moeten kopen. T. zit bij mij in de auto nog in de maxi cosi maar daar zal hij niet meer lang in passen. Bij mijn vriend staat de romer king en die bevalt goed, maar om nog zo'n duur ding te kopen...van de andere kant willen we toch nog een tweede kindje en hebben we dan zowiezo 2 stoelen nodig...of 4?
Ja bij een eventueel 2e kindje, hebben wij in totaal dus ook 4 autostoelen nodig pfff..

Jaa wij hebben er nu sowieso dus al twee nodig maar ik denk dat wij het maar bij een auto laten hoor anders wordt het gewoon te duur. Mijn ouders willen er ook twee... maar denk dat zij die zelf wel kopen.

Ik kan het hier ook wel ff vragen, ik zie best veel dingen staan over groepen bij de auto stoelen. Kan iemand mij uitleggen wat daar mee bedoelt wordt? En voor welke groep ik dan moet gaan?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Autostoel Hema Empty Re: Autostoel Hema

Bericht  LMCurious do 8 maa 2012 - 20:36

wij hebben ook een romer king plus, omdat die het beste scoorde in de test. Als je googled op autostoeltjes test kom je ze tegen.

Bij ons gaat het precies over. we hebben 1 maxicosi die we op het kdv laten staan, en 2 vervolgstoelen. We hebben nu de daaropvolgende besteld en dan kan Joris daarin en Milou de oude van Milou. Dus dan hebben we in totaal 4 stoeltjes staan.
maar die grote is echt niet te doen om steeds bij het kdv neer te zetten hoor. Die zijn echt lomp en zwaar.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Autostoel Hema Empty Re: Autostoel Hema

Bericht  meisje do 8 maa 2012 - 20:42

Volgens mij kun je hier de resultaten vinden..

http://www.anwb.nl/auto/dagelijks-rijden/tests,/test-kinderzitjes/test-kinderzitjes-2011.html
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Autostoel Hema Empty Re: Autostoel Hema

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 1:13

Vancity_girl schreef:
Parel schreef:Star, wij laten de maxicosi (en straks ook de autostoel) achter op het kdv, zodat mijn vriend hem dan in zijn auto kan zetten als hij hem nodig heeft bijv.

Weet natuurlijk niet wat voor autostoel je dan hebt, maar met die van ons is dat echt geen doen ( Romer King plus) zo'n stoel is er niet voor gemaakt om constant in en uit de auto te halen en is veel lomper dan een maxi cosi. Hebben ze daar wel plek voor op het kdv?

Is een speciale ruimte voor, daar staan de kinderwagens, autostoelen en maxicosi's. Wij hebben straks ook de priori sps (nu bij baby&tiener voor 100 euro) en hoe het dan gaat weet ik niet. Zo heel vaak zullen we de stoel niet hoeven wisselen, straks ben ik de enige die haar haalt en brengt. Maar je hebt ook stoelen die je er gewoon in zet, en dan de kindjes vastzet met een gordel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Autostoel Hema Empty Re: Autostoel Hema

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 1:15

studiebol schreef:
Star007 schreef:
Teddyaapje schreef:Wij zijn ook nog aant dubben wat we voor 2e autostoel moeten kopen. T. zit bij mij in de auto nog in de maxi cosi maar daar zal hij niet meer lang in passen. Bij mijn vriend staat de romer king en die bevalt goed, maar om nog zo'n duur ding te kopen...van de andere kant willen we toch nog een tweede kindje en hebben we dan zowiezo 2 stoelen nodig...of 4?
Ja bij een eventueel 2e kindje, hebben wij in totaal dus ook 4 autostoelen nodig pfff..

Jaa wij hebben er nu sowieso dus al twee nodig maar ik denk dat wij het maar bij een auto laten hoor anders wordt het gewoon te duur. Mijn ouders willen er ook twee... maar denk dat zij die zelf wel kopen.

Ik kan het hier ook wel ff vragen, ik zie best veel dingen staan over groepen bij de auto stoelen. Kan iemand mij uitleggen wat daar mee bedoelt wordt? En voor welke groep ik dan moet gaan?

Dat gaat over de kilo's, en welke vervolgstoel het is.
Als ik het goed heb is de maxi cosi groep 1 (0-13 kg), de vervolgstoel groep 2 (9-18 kg) en dan de stoel daarop groep 3 (15-36 kg).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Autostoel Hema Empty Re: Autostoel Hema

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 1:16

Star007 schreef:@XxAnniexX: Die stoel van de Hema kost 85 euro, dus dan kunnen we beter 95 euro uitgeven en die van maxi cosi bijvoorbeeld kopen . Komt die wel goed uit de testen? Waar kan ik dat trouwens vinden ?

@Parel: De maxi cosi laten wij nu dus ook achter op het kdv, maar dat lijkt me met de autostoel echt geen doen. Want dan moet ik en D. en een tas en een stoel mee sjouwen naar binnen.

Kan je beter een goed merk kopen idd, en het kost een 10tje meer! Weet je zeker dat je een goede hebt, lijkt mij. Wij hebben deze ook van Maxi cosie en bevalt ons prima. Maargoed, bij ons staat hij vast in 1 auto, mn ouders kregen bijv 1 van buren en die staat bij hun in de auto.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Autostoel Hema Empty Re: Autostoel Hema

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum