Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nav wat is het mooiste/leukste...

+7
Printje
pindaatje
Bruintje Beer
Floor
Filoria
studiebol
Pien
11 plaatsers

Ga naar beneden

nav wat is het mooiste/leukste... Empty nav wat is het mooiste/leukste...

Bericht  Pien wo 7 maa 2012 - 9:05

Kraamcadeau wat je gekregen hebt?!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is het mooiste/leukste... Empty Re: nav wat is het mooiste/leukste...

Bericht  studiebol wo 7 maa 2012 - 9:10

Oooh dan kan ik niet kiezen denk ik, wij hebben echt zoveel leuke dingen gekregen!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is het mooiste/leukste... Empty Re: nav wat is het mooiste/leukste...

Bericht  Filoria wo 7 maa 2012 - 9:11

Een kraammand van mijn schoonouders.

Terwijl ik lag te bevallen in het ziekenhuis (1,5 week voor de uitgerekende datum), zijn zij met een extra sleutel ons huis in gegaan, en hebben ze daar opgeruimd, de verwarming lekker hoog gezet, het wiegje opgemaakt voor de baby, mijn bed opgemaakt etc. etc.

Toen we om drie uur 's nachts thuis kwamen met Tomas, stonden zij ons bij de deur op te wachten. En eenmaal boven stond die kraammand met kadootjes ook al klaar.
Dat betekent dus dat ze die al ruim voor mijn bevalling helemaal hebben gemaakt, en dat vond ik zo lief van ze!

Wat de kadootjes waren weet ik al niet eens meer, maar hun enthousiasme en zorg... I love you



En van jou Pien?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is het mooiste/leukste... Empty Re: nav wat is het mooiste/leukste...

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 9:12

mijn broertje (toen 14) had zelf een houten speelgoedtrein uitgezocht van woezel en pip. Dat vond ik echt een geweldig cadeau, ook omdat hij zelf op de fiets naar de winkel is gegaan (12 km), zelf dat cadeau heeft uitgezocht en zelf heeft betaald (mijn moeder wilde meebetalen, maar dat wilde hij niet). Onze dochter speelt nu heel veel met de trein, dus dat heeft hij heel goed uitgezocht.

Verder hebben we een heel mooi sprookjesboek gekregen en een boek met 1-minuutverhaaltjes waar ik nog steeds erg blij mee ben. Van haar overgrootoma heeft onze dochter een verzilverd besteksetje gekregen, vond ik ook een mooi cadeau.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is het mooiste/leukste... Empty Re: nav wat is het mooiste/leukste...

Bericht  Filoria wo 7 maa 2012 - 9:13

Wat lief van je broertje Rejoy!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is het mooiste/leukste... Empty Re: nav wat is het mooiste/leukste...

Bericht  Floor wo 7 maa 2012 - 9:17

wat een lieve mensen allemaal!

mijn mooiste cadeau is een sprookjesboek van efteling met anton pieck tekeningen, mijn broertje heeft hem gekocht en vraagt nu wekelijks of hij (onze zoon) het al leuk vind.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is het mooiste/leukste... Empty Re: nav wat is het mooiste/leukste...

Bericht  Bruintje Beer wo 7 maa 2012 - 9:21



Bij beide vond ik toch wel dit het speciaalst omdat ze het van hun overgrootoma hebben gekregen.

nav wat is het mooiste/leukste... 25608





nav wat is het mooiste/leukste... Spaarpot20brandweer

Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is het mooiste/leukste... Empty Re: nav wat is het mooiste/leukste...

Bericht  studiebol wo 7 maa 2012 - 9:22

Rejoy wat lief van je broertje zeg!

Ik kan gewoon echt geen keuze maken, we hebben een leuke houten poppenwagen gehad, lieve ochtendjasjes, hele leuke voorleesboeken, veel speelgoed voor als ze groot en klein zijn. Van mijn ouders besteksetjes van nijntje..

Teveel om op te noemen en zoveel leuks!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is het mooiste/leukste... Empty Re: nav wat is het mooiste/leukste...

Bericht  pindaatje wo 7 maa 2012 - 9:28

Pfoe, we hebben zoveel leuke kado's gekregen dat ik niet kan kiezen, maar o.a dit vond ik heel erg leuk:

- een voorleesboek waarin onze zoon zelf de hoofdpersoon is (bestaand verhaal, waarin hij dus meespeelt, superleuk!!)

- een plant in een pot, met op de pot de geboortedatum van onze zoon. De plant is op zijn geboortedag erin gezet.

- een grote knuffel met geboortedatum en naam van onze zoon.

- badjas met haar naam bij onze dochter

- 10 dagen (kraam)mand bij onze dochter

- de zelfgemaakte afbeeldingen op truitjes en shirtjes van onze dochter, gemaakt door mijn beste vriendin (lastig uit te leggen, maar heel mooi)

Veelal persoonlijke kado's dus.. We hebben die zowel bij zoon als bij dochter heel veel gehad, dus zal er ongetwijfeld wat vergeten zijn, we hebben zo ontzettend veel kado's gehad....

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is het mooiste/leukste... Empty Re: nav wat is het mooiste/leukste...

Bericht  Pien wo 7 maa 2012 - 9:28

Deze ketting met hanger, alleen in het midden was er nog een steentje bijgezet.

Ik heb hem gekregen van mijn schoonouders, als dank dat ik hun een kleinkind heb geschonken! Om me te bedanken voor de moeilijke tijd die ik goed doorstaan heb en dat ik ondanks alle ellende zo sterk ben geweest. Daarnaast kreeg ik nog een gigantische kraammand van ze met allerlei cadeautjes voor mij, mijn man en voor E.

nav wat is het mooiste/leukste... Z25

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is het mooiste/leukste... Empty Re: nav wat is het mooiste/leukste...

Bericht  Printje wo 7 maa 2012 - 9:30

pindaatje schreef:Pfoe, we hebben zoveel leuke kado's gekregen dat ik niet kan kiezen, maar o.a dit vond ik heel erg leuk:

- een voorleesboek waarin onze zoon zelf de hoofdpersoon is (bestaand verhaal, waarin hij dus meespeelt, superleuk!!)

- een plant in een pot, met op de pot de geboortedatum van onze zoon. De plant is op zijn geboortedag erin gezet.

- een grote knuffel met geboortedatum en naam van onze zoon.

- badjas met haar naam bij onze dochter

- 10 dagen (kraam)mand bij onze dochter

- de zelfgemaakte afbeeldingen op truitjes en shirtjes van onze dochter, gemaakt door mijn beste vriendin (lastig uit te leggen, maar heel mooi)

Veelal persoonlijke kado's dus.. We hebben die zowel bij zoon als bij dochter heel veel gehad, dus zal er ongetwijfeld wat vergeten zijn, we hebben zo ontzettend veel kado's gehad....

Erg leuk idee alleen zou het voor mij niets zijn al onze planten zijn binnen no-time dood hahahaha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is het mooiste/leukste... Empty Re: nav wat is het mooiste/leukste...

Bericht  kwak wo 7 maa 2012 - 9:35

of het een kraamcadeau was weet ik niet maar wel het mooiste wat we hebben gekregen voor onze dochter, mijn vader heeft een schommelwiegje gemaakt, speciaal voor D.
nav wat is het mooiste/leukste... Img1073296661

verder heeft D. een zilveren armbandje met haar naam van mijn ouders gekregen en van mijn schoonouders een besteksetje met haar naam en geboortedatum er in gegraveerd gekregen, beide vond ik dit erg mooi.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is het mooiste/leukste... Empty Re: nav wat is het mooiste/leukste...

Bericht  Jasmine wo 7 maa 2012 - 9:43

Wij hebben zoveel leuke cadeau's gekregen, maar deze staan mij het meest bij

nav wat is het mooiste/leukste... Site%20Nijntje%20knuffeldoekje%20rood

En een bedelarmbandje van een oom en tante van ons, ze is naar die tante vernoemd.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is het mooiste/leukste... Empty Re: nav wat is het mooiste/leukste...

Bericht  Fiwen wo 7 maa 2012 - 9:44

- Van mijn man: een gouden ring met 52 kleine diamantjes rondom.
- Van mijn ouders: een kraammand met onder andere een zilveren muziekdoosje van Nijntje met naam van J. erin gegraveerd, een digitaal foto-lijstje voor mijn man op zijn werk en een cadeaubon voor een jurkje van mijn favoriete kledingmerk.
- Van onze vriendengroep kreeg mijn man een knuppel met daarop geschreven: "blijf van mijn dochter af" (man zei na de 20 weken echo: nu moet ik een knuppel gaan kopen om mijn dochter te beschermen tegen alle lelijke puistenkoppen die aan de deur gaan komen)
- Mijn beste vriendinnen hebben een schilderij gemaakt dat nu op de kinderkamer hangt met een deel van het refrein van 'dochters' van Marco Borsato erin verwerkt (we hebben natuurlijk een dochter gekregen maar het was ook het nummer waar mijn vader en ik op gedanst hebben op onze trouwdag)
- Van mijn studiegenootjes heb ik een zelf gebreide deken gekregen, hadden allemaal een vierkantje gebreid/gehaakt en daar een kaartje met een wens aan vast gemaakt en die lapjes hebben ze aan elkaar gezet en toen gevoerd zodat we hem als boxkleed konden gebruiken.

Bij die laatste twee cadeaus heb ik tranen met tuiten gehuild toen ik ze kreeg omdat ik het zo speciaal vond dat ze echt iets zelf gemaakt hadden en er zo veel liefde vanaf straalde.
Bij de ring van mijn man trouwens ook, had hij speciaal laten maken en kreeg ik op het eerste moment dat we echt met zijn 3tjes alleen waren in het ziekenhuis.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is het mooiste/leukste... Empty Re: nav wat is het mooiste/leukste...

Bericht  pindaatje wo 7 maa 2012 - 9:47

Printje schreef:
pindaatje schreef:Pfoe, we hebben zoveel leuke kado's gekregen dat ik niet kan kiezen, maar o.a dit vond ik heel erg leuk:

- een voorleesboek waarin onze zoon zelf de hoofdpersoon is (bestaand verhaal, waarin hij dus meespeelt, superleuk!!)

- een plant in een pot, met op de pot de geboortedatum van onze zoon. De plant is op zijn geboortedag erin gezet.

- een grote knuffel met geboortedatum en naam van onze zoon.

- badjas met haar naam bij onze dochter

- 10 dagen (kraam)mand bij onze dochter

- de zelfgemaakte afbeeldingen op truitjes en shirtjes van onze dochter, gemaakt door mijn beste vriendin (lastig uit te leggen, maar heel mooi)

Veelal persoonlijke kado's dus.. We hebben die zowel bij zoon als bij dochter heel veel gehad, dus zal er ongetwijfeld wat vergeten zijn, we hebben zo ontzettend veel kado's gehad....

Erg leuk idee alleen zou het voor mij niets zijn al onze planten zijn binnen no-time dood hahahaha

Nou ik heb ook niets met echte planten in huis, maar goed... We hebben het gekregen, en ik zal er goed voor gaan zorgen (proberen in elk geval) Very Happy

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is het mooiste/leukste... Empty Re: nav wat is het mooiste/leukste...

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 11:19

Bij de oudste was het meest bijzondere kado een gouden armbandje met naamplaatje waarop dus haar naam staat, en aan de andere kant Oma. Gekregen van mijn toen terminaal zieke moeder. Ik ben er erg zuinig op. Hij is nu wat versleten en ze draagt 'm niet meer omdat ik veel te bang ben dat ie kwijt raakt. Ik wil 'm nu laten polijsten (?) bij de juwelier en opnieuw laten graveren, en dan bewaar ik 'm voor haar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is het mooiste/leukste... Empty Re: nav wat is het mooiste/leukste...

Bericht  LMCurious do 8 maa 2012 - 1:45

Fiwen schreef:- Van mijn man: een gouden ring met 52 kleine diamantjes rondom.

- Van onze vriendengroep kreeg mijn man een knuppel met daarop geschreven: "blijf van mijn dochter af" (man zei na de 20 weken echo: nu moet ik een knuppel gaan kopen om mijn dochter te beschermen tegen alle lelijke puistenkoppen die aan de deur gaan komen)

hahaha, die is echt leuk! Die ga ik eens onthouden....ken nog wel iemand die zoiets ook zeer zou kunnen waarderen Wink

mamarosa, vind je het niet juist leuker om hem te bewaren zoals het armbandje nu is? Dat ze ziet dat het gedragen is?
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is het mooiste/leukste... Empty Re: nav wat is het mooiste/leukste...

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 1:51

_MamaRosa_ schreef:Bij de oudste was het meest bijzondere kado een gouden armbandje met naamplaatje waarop dus haar naam staat, en aan de andere kant Oma. Gekregen van mijn toen terminaal zieke moeder. Ik ben er erg zuinig op. Hij is nu wat versleten en ze draagt 'm niet meer omdat ik veel te bang ben dat ie kwijt raakt. Ik wil 'm nu laten polijsten (?) bij de juwelier en opnieuw laten graveren, en dan bewaar ik 'm voor haar.

zou je dat wel doen joh? Onze dochter heeft ook een armbandje en die lijst ik in zodra ze 'm niet meer past. Juist doordat ie iets beschadigd is vind ik 'm mooi, je dochter heeft 'm gedragen, dat heeft je moeder er toen vast mee bedoelt toen ze 'm gaf!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is het mooiste/leukste... Empty Re: nav wat is het mooiste/leukste...

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 1:55

ik heb bij mijn geboorte van mijn peetouders een levensboom gekregen. Deze staat nog steeds bij m'n ouders in de tuin en komt straks naar onze tuin zodra we die hebben! Het is een pruimenboom en ieder jaar hebben we er een hoop pruimen van!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is het mooiste/leukste... Empty Re: nav wat is het mooiste/leukste...

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 6:19

Rejoy. schreef:
_MamaRosa_ schreef:Bij de oudste was het meest bijzondere kado een gouden armbandje met naamplaatje waarop dus haar naam staat, en aan de andere kant Oma. Gekregen van mijn toen terminaal zieke moeder. Ik ben er erg zuinig op. Hij is nu wat versleten en ze draagt 'm niet meer omdat ik veel te bang ben dat ie kwijt raakt. Ik wil 'm nu laten polijsten (?) bij de juwelier en opnieuw laten graveren, en dan bewaar ik 'm voor haar.

zou je dat wel doen joh? Onze dochter heeft ook een armbandje en die lijst ik in zodra ze 'm niet meer past. Juist doordat ie iets beschadigd is vind ik 'm mooi, je dochter heeft 'm gedragen, dat heeft je moeder er toen vast mee bedoelt toen ze 'm gaf!



Ja, dat is ook een beetje waarom ik twijfelde, maar de naam van haarzelf is eigenlijk niet meer te zien. Oma gelukkig wel. Zal nog eens kijken wat ik doe. In ieder geval ligt ie veilig in een doosje!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is het mooiste/leukste... Empty Re: nav wat is het mooiste/leukste...

Bericht  kwak do 8 maa 2012 - 7:32

_MamaRosa_ schreef:
Rejoy. schreef:
_MamaRosa_ schreef:Bij de oudste was het meest bijzondere kado een gouden armbandje met naamplaatje waarop dus haar naam staat, en aan de andere kant Oma. Gekregen van mijn toen terminaal zieke moeder. Ik ben er erg zuinig op. Hij is nu wat versleten en ze draagt 'm niet meer omdat ik veel te bang ben dat ie kwijt raakt. Ik wil 'm nu laten polijsten (?) bij de juwelier en opnieuw laten graveren, en dan bewaar ik 'm voor haar.

zou je dat wel doen joh? Onze dochter heeft ook een armbandje en die lijst ik in zodra ze 'm niet meer past. Juist doordat ie iets beschadigd is vind ik 'm mooi, je dochter heeft 'm gedragen, dat heeft je moeder er toen vast mee bedoelt toen ze 'm gaf!



Ja, dat is ook een beetje waarom ik twijfelde, maar de naam van haarzelf is eigenlijk niet meer te zien. Oma gelukkig wel. Zal nog eens kijken wat ik doe. In ieder geval ligt ie veilig in een doosje!

ik heb een poosje terug een stukje armband aan de armband van D. laten maken omdat ze hem bijna niet meer paste. D. draagt hem sinds dag 1 al dag en nacht en ik hoop dat ze hem nog een poosje kan dragen.
door er elke keer een stukje aan te laten zetten hoop ik dat ze hem tot een jaar of 3 om kan.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is het mooiste/leukste... Empty Re: nav wat is het mooiste/leukste...

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 7:34

kwak schreef:
_MamaRosa_ schreef:
Rejoy. schreef:
_MamaRosa_ schreef:Bij de oudste was het meest bijzondere kado een gouden armbandje met naamplaatje waarop dus haar naam staat, en aan de andere kant Oma. Gekregen van mijn toen terminaal zieke moeder. Ik ben er erg zuinig op. Hij is nu wat versleten en ze draagt 'm niet meer omdat ik veel te bang ben dat ie kwijt raakt. Ik wil 'm nu laten polijsten (?) bij de juwelier en opnieuw laten graveren, en dan bewaar ik 'm voor haar.

zou je dat wel doen joh? Onze dochter heeft ook een armbandje en die lijst ik in zodra ze 'm niet meer past. Juist doordat ie iets beschadigd is vind ik 'm mooi, je dochter heeft 'm gedragen, dat heeft je moeder er toen vast mee bedoelt toen ze 'm gaf!



Ja, dat is ook een beetje waarom ik twijfelde, maar de naam van haarzelf is eigenlijk niet meer te zien. Oma gelukkig wel. Zal nog eens kijken wat ik doe. In ieder geval ligt ie veilig in een doosje!

ik heb een poosje terug een stukje armband aan de armband van D. laten maken omdat ze hem bijna niet meer paste. D. draagt hem sinds dag 1 al dag en nacht en ik hoop dat ze hem nog een poosje kan dragen.
door er elke keer een stukje aan te laten zetten hoop ik dat ze hem tot een jaar of 3 om kan.

Hier heeft ze 'm 3,5 jaar gedragen. Toen ging ze naar de psz en wilde ik het risico niet meer nemen. Veel te bang om 'm kwijt te raken, dat zou ik echt heel erg verschrikkelijk vinden. Anders was dat wel een optie geweest. Ze heeft 'm ooit al eens verloren bij de gastouder (mijn tante) en zij zag 'm toevallig liggen. Moet er niet aan denken!Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is het mooiste/leukste... Empty Re: nav wat is het mooiste/leukste...

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 7:59

Het allermooiste cadeau vind ik idd een zilveren armbandje met haar naam erop.
Heeft ze gehad van haar tante, mijn jongste zusje, en ik vind het zo lief dat ze terug is gegaan met het armbandje omdat ze perse haar naam goed geschreven wilde hebben (trema op de i), deze is er met de hand ingegraveerd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is het mooiste/leukste... Empty Re: nav wat is het mooiste/leukste...

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 20:57

Ik heb echt bijzondere en leuke cadeau's gehad. Ik vond eigenlijk alles wel leuk, sommige wat minder, maar het komt uit een goed hart en dat zegt voor mij al ontzettend veel.
Even een greep uit de leukste/originele dingen:


Van een vriendin van mijn zus: het geboortekaartje verwerkt in een plastic 'bol' en van het geboortekaartje was een schoentje gemaakt. In de bol zaten blauwe muisjes.

Van een vriendin: een zelfgemaakt schilderij van mijn zoontje toen hij pas geboren was. Heel bijzonder en uniek.

Van mijn schoonzusje: een armbandje met zijn naam erop.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat is het mooiste/leukste... Empty Re: nav wat is het mooiste/leukste...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum