Wat is het meeste foute kledingstuk?
+17
Shisha
Blond
Beachgirl
loura
SoGood
Vanilla Queen
Muurvlindertje
TukTuk
VeryCherry
ExpressoB
Paper Crown
Rush
Jeanette
ellibre
Lady Starstruck
Marie
Roza
21 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wat is het meeste foute kledingstuk?
Een zomerjurkje met een shirtje eronder.
Zoiets, maar dan bij volwassenen:
Zoiets, maar dan bij volwassenen:
Gast- Gast
boekenwurm83 schreef:_Chance schreef:2CKC2 schreef:loura schreef:Youandi schreef:Sogood schreef: Oooh whyyyy
Dit vind ik ook niet mooi, maar sommige vrouwen lopen moeilijk op hoge(re) hakken of slippen uit de schoen en hebben een bandje nodig. Dus ik begrijp de keuze wel. Ze zijn wel enigszins vrouwelijk in ieder geval.
Mja er zijn genoeg leuke hakjes met bandje die er niet zo lomp uitzien... Mijn moeder vind dit soort schoenen trouwens wel mooi
LE-LIJK. Te grof, teveel going on op deze schoen! Echt afschuwelijk. Goedkoop ook. Ik vind zo'n houten hakje vreselijk. En dan worden deze schoenen heel hip gedragen met legiing en bloemenrok effen-gekleur paars/wit/roze thsirtje met een met lange mouwen eronder en dan een praaaaaaaachtige grove ketting met allemaal kralen. Fantastisch. NOT!
Als je al zulke aan moet omdat jevoet eruit slipt, ga dan voor zulke:
Ook niet mijn keus, maar een stuk hipper dan dat geval hierboven.
Lol, ik zie het voor me. Vooral die longsleeve eronder (en dan lekker zomers in het wit)
ik snap wel wat jullie bedoelen alleen is het voor iemand met een zwakke rug, knieen en enkels niet altijd makkelijk om een leuk schoentje te vinden dat ook nog eens goed zit. Het schoentje wat jij bijvoorbeeld laat zien 2CKC2, dat zou mij echt niet genoeg steun bieden, ten eerste zijn de hakken te hoog en de bandjes zijn ook wel erg smal. Kun je me echt opvegen als ik daar een dag op loop helaas.
Draag dan ballerina's maar niet zo'n laffe hak.
Gast- Gast
Laffe hak? Het is ook niet mijn smaak maar dit is niet echt een leuke opmerking. Ze zullen sommige meiden best staan.
Gast- Gast
Vind deze wél leuk (maar beetje 2011 volgens mij), net zoals de UGG's (niet zoals op het plaatje), harembroeken en jumpsuit (maar niet het getoonde model). Sommige geplaatste stukken vind ik meer smaakgevoelig dan megafout (behalve de BORAT-string en de gebreide pielemuishouder, muahaha)
Gast- Gast
Ik stond gister naast iemand op de fiets bij het stoplicht, en ze had alles wat jullie als fout beschrijven:Jolicious schreef:Oh ja, die schoenen zijn echt vreselijk
Witte legging
Van die glanzende pumps met een bandje
Een zomerjurkje met spaghetti bandjes met een t-shirtje eronder (jurkje ook in een afgrijselijke pastelgroene kleur)
En ze was al niet slank, maar die kleding...ik dacht echt, Yes, eat your heart out
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik stond gister naast iemand op de fiets bij het stoplicht, en ze had alles wat jullie als fout beschrijven:Jolicious schreef:Oh ja, die schoenen zijn echt vreselijk
Witte legging
Van die glanzende pumps met een bandje
Een zomerjurkje met spaghetti bandjes met een t-shirtje eronder (jurkje ook in een afgrijselijke pastelgroene kleur)
En ze was al niet slank, maar die kleding...ik dacht echt, Yes, eat your heart out
Haha, zo zag ik iemand van de week lopen met een doorschijnende tijgerlegging (en een zwarte kante onderbroek) en afgedragen nep uggs. Tevens had ze een iets te dikke bips en een mega uitgroei van haar geblondeerde haar (en ze was ook de jongste niet meer), toen moest ik ook even aan dit topic denken.
Gast- Gast
boekenwurm83 schreef:_Chance schreef:2CKC2 schreef:loura schreef:Youandi schreef:Sogood schreef: Oooh whyyyy
Dit vind ik ook niet mooi, maar sommige vrouwen lopen moeilijk op hoge(re) hakken of slippen uit de schoen en hebben een bandje nodig. Dus ik begrijp de keuze wel. Ze zijn wel enigszins vrouwelijk in ieder geval.
Mja er zijn genoeg leuke hakjes met bandje die er niet zo lomp uitzien... Mijn moeder vind dit soort schoenen trouwens wel mooi
LE-LIJK. Te grof, teveel going on op deze schoen! Echt afschuwelijk. Goedkoop ook. Ik vind zo'n houten hakje vreselijk. En dan worden deze schoenen heel hip gedragen met legiing en bloemenrok effen-gekleur paars/wit/roze thsirtje met een met lange mouwen eronder en dan een praaaaaaaachtige grove ketting met allemaal kralen. Fantastisch. NOT!
Lol, ik zie het voor me. Vooral die longsleeve eronder (en dan lekker zomers in het wit)
ik snap wel wat jullie bedoelen alleen is het voor iemand met een zwakke rug, knieen en enkels niet altijd makkelijk om een leuk schoentje te vinden dat ook nog eens goed zit. Het schoentje wat jij bijvoorbeeld laat zien 2CKC2, dat zou mij echt niet genoeg steun bieden, ten eerste zijn de hakken te hoog en de bandjes zijn ook wel erg smal. Kun je me echt opvegen als ik daar een dag op loop helaas.
die schoenen van ckc hou ik het nog geen uur op uit, veel te hoge hakken. die andere zou ik enigszins nog op kunnen lopen.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Sogood schreef: Oooh whyyyy
Ik durf hier niets meer over te zeggen.
Heb een hele poos geleden in een soortgelijk topic mijn mening al eens gegeven
Gast- Gast
Precies. Ik loop liever in die blauwe dingen dan dat ik mijn voeten verknal door op veel te hoge hakken te lopen waardoor ik ook nog eens regelmatig door mijn enkel ga...Floor schreef:boekenwurm83 schreef:_Chance schreef:2CKC2 schreef:loura schreef:Youandi schreef:Sogood schreef: Oooh whyyyy
die schoenen van ckc hou ik het nog geen uur op uit, veel te hoge hakken. die andere zou ik enigszins nog op kunnen lopen.
Aletta- Fluisteraar
- Aantal berichten : 200
Punten : 235
Registratiedatum : 28-09-11
Youandi schreef:Of Saltydog. Dat was vroeger echt heel hip. Als ik nu mensen zie met dat logo, dan krijg ik meteen beelden van verloedering voor me. Bij volwassen in ieder geval.
Kinderkleding van Salty Dog (en S&D le Chic, de meer formele/feestelijke kledinglijn) is echt heel leuk. Voor volwassenen zie ik het eigenlijk nooit meer ergens.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Kledingstuk voor de forumster
» nav. wat geven jullie gemiddeld per kledingstuk uit?
» Waar heb je nu het meeste zin in?
» meeste bemoeienissen op gebied van...
» Foute opmerking
» nav. wat geven jullie gemiddeld per kledingstuk uit?
» Waar heb je nu het meeste zin in?
» meeste bemoeienissen op gebied van...
» Foute opmerking
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: