Kadotips gevraagd
+4
Zininzon
Tiana
Melis_je
studiebol
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kadotips gevraagd
Hoi Hoi,
Aanstaand weekend gaan wij naar een vriend van mijn vriend. Zijn vriendin heeft een nieuw huis en daar gaan we ook ff kijken, ze wonen niet samen of zo. Maar nu wil ik iets voor haar meenemen. Het probleem is dat ik haar niet goed ken heb haar 3 keer gezien, mijn vriend kent haar ook niet super goed. Ik ken dus haar smaak niet en weet ook niet goed hoe ze haar huis heeft ingericht..
En dat alles maakt het dat ik het even heel moeilijk vind om een kado te bedenken en aan mijn vriend heb ik ook niks die is daar erg slecht in
Jullie tips?
Aanstaand weekend gaan wij naar een vriend van mijn vriend. Zijn vriendin heeft een nieuw huis en daar gaan we ook ff kijken, ze wonen niet samen of zo. Maar nu wil ik iets voor haar meenemen. Het probleem is dat ik haar niet goed ken heb haar 3 keer gezien, mijn vriend kent haar ook niet super goed. Ik ken dus haar smaak niet en weet ook niet goed hoe ze haar huis heeft ingericht..
En dat alles maakt het dat ik het even heel moeilijk vind om een kado te bedenken en aan mijn vriend heb ik ook niks die is daar erg slecht in
Jullie tips?
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Kadotips gevraagd
Jullie kennen haar nauwelijks en ze gaat niet samenwonen met jullie vriend. Een fles wijn of bloemen lijken me prima (als je al iets hoort mee te nemen). Brand je niet aan woonaccessoires.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Mooie bos bloemen? Een klein plantje?
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Mandje met wat boodschappen?
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ik zou gewoon een mooie bos bloemen geven, of heel misschien een heel neutraal plantje. Ik vind het al heel lief dat je wat voor haar meeneemt!
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Ja een bos bloemen is natuurlijk wel het neutraalst en is altijd goed.
Mijn vriend wist wel dat ze een tuin had, dus ik dacht nog aan die bollen waar je dan olie in kan doen en die gezellig savonds kan aansteken? Maar ja dat is natuurlijk ook een kwestie van smaak of vinden jullie van niet?
Mijn vriend wist wel dat ze een tuin had, dus ik dacht nog aan die bollen waar je dan olie in kan doen en die gezellig savonds kan aansteken? Maar ja dat is natuurlijk ook een kwestie van smaak of vinden jullie van niet?
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Prima idee toch.. lief dat je iets voor haar mee wilt nemen!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
studiebol schreef:Ja een bos bloemen is natuurlijk wel het neutraalst en is altijd goed.
weet je vriend ook of ze wel ooit buiten zal gaan zitten?? wij zitten eigenlijk bijna nooit buiten, dus heb liever iets voor binnen
maar goed, het gaat vaak ook wel een beetje om het idee dat je er aan gedacht hebt, dus een bos bloemen oid is dan vaak al goed
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Bosje bloemen/fles wijn met eventueel een Ikea bon?
Eliesje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10
Ik zou ook gaan voor een bosje bloemen. Lekker neutraal en mensen zijn er toch vaak blij mee.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Verjaardag kadotips gevraagd.
» Kadotips voor een meisje van 1.
» Kledingtips gevraagd!
» Advies gevraagd
» Advies gevraagd
» Kadotips voor een meisje van 1.
» Kledingtips gevraagd!
» Advies gevraagd
» Advies gevraagd
Pagina 1 van 1