Gestopt met de pil.
+18
MAS
sabje
SarahKey
Pussycat
Muppetje
Annemie
Mida4you
Flower_L
Muis
Flip Fluitketel
Darius
maiadebij
Ugly Betty
Novalee
Ayla
kwak
Printje
Dominoo
22 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Gestopt met de pil.
Voordat ik mijn dochter kreeg, was ik aan de prikpil. Een half jaar na mijn laatste pil, werd ik voor het eerst ongesteld. Helaas duurde het daarna nog 6 maanden voordat ik weer een duidelijke cyclus had, maar toen ik die had, was ik meteen zwanger.
Mijn tweede zwangerschap kwam vrijwel zeker door de pil heen. Ik heb 30 april mijn laatste pil gehad, omdat ik teveel last had van bijwerkingen en 20 mei had ik een positieve test. Ook meteen zwanger dus. Helaas werd dit een miskraam.
Na deze miskraam heb ik 80 dagen moeten wachten op een ongesteldheid. Daarna nog 1 menstruatie gehad en weer zwanger. Maar ook deze zwangerschap is niet goed afgelopen, met 15 weken werd er een ma vastgesteld. Dit is nu 3 weken geleden.
En nu wachten tot we verder kunnen...
Mijn tweede zwangerschap kwam vrijwel zeker door de pil heen. Ik heb 30 april mijn laatste pil gehad, omdat ik teveel last had van bijwerkingen en 20 mei had ik een positieve test. Ook meteen zwanger dus. Helaas werd dit een miskraam.
Na deze miskraam heb ik 80 dagen moeten wachten op een ongesteldheid. Daarna nog 1 menstruatie gehad en weer zwanger. Maar ook deze zwangerschap is niet goed afgelopen, met 15 weken werd er een ma vastgesteld. Dit is nu 3 weken geleden.
En nu wachten tot we verder kunnen...
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Gister gestopt met de pil.
» Gestopt met de pil... erge last in onderbuik
» Gestopt met de pil in augustus 2010!
» Wanneer ben jij gestopt met bv?
» Gestopt met de pil in Augustus!