russische babymassage, stel idioten
+31
SarahKey
Minx
Makamba
tuttebel
TGR
Puggle
Floor
CCC
_Jet
Lejow
Muurvlindertje
LMCurious
Ayla
Esperanza
Sylvana
Tiara
Aggi
lief
Fearie
L!ND@
Pussycat
kwak
PapillonRose
Océane
Printje
Elsje
teletascha
TukTuk
Star007
Laced
Tazz
35 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: russische babymassage, stel idioten
Ik durf 'm niet te openen vrees ik... Is beter van niet, anders zit ik hier te janken...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
ik durf niet te kijken als ik de reacties hier lees. Dan jank ik heel de boel bij elkaar en slaap ik vannacht niet of heb ik nachtmerries.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Ik durf ook niet meer te kijken, de reacties zijn al erg genoeg!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Het is niet gemeen of met slaan ofzo. Vind de reacties een beetje overtrokken. Heel voorzichtig gaan ze idd niet om met de baby, maar baby's huilen zo vaak om dingen dat ik moeilijk kan zeggen of het pijn, ongemak of gewoon irritatie is.
Ik keur het niet goed, het ziet er link uit, maar jullie doen of ze de baby martelen en dat zie ik niet zo, ik zie roekeloosheid en onvoorzichtigheid.
Ik keur het niet goed, het ziet er link uit, maar jullie doen of ze de baby martelen en dat zie ik niet zo, ik zie roekeloosheid en onvoorzichtigheid.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
EensTGR schreef:Het is niet gemeen of met slaan ofzo. Vind de reacties een beetje overtrokken. Heel voorzichtig gaan ze idd niet om met de baby, maar baby's huilen zo vaak om dingen dat ik moeilijk kan zeggen of het pijn, ongemak of gewoon irritatie is.
Gast- Gast
Smikkell schreef:EensTGR schreef:Het is niet gemeen of met slaan ofzo. Vind de reacties een beetje overtrokken. Heel voorzichtig gaan ze idd niet om met de baby, maar baby's huilen zo vaak om dingen dat ik moeilijk kan zeggen of het pijn, ongemak of gewoon irritatie is.
Nou sorry, maar een baby door de lucht slingeren aan 1 arm, vind ik marteling.
*edit* Ja, ik heb op de link geklikt, en het welgeteld 10 seconden volgehouden..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
ik vind het echt akelig om te zien. Dat mensen echt zo met baby's omgaan vind ik echt shocking
tuttebel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12
Ik ook, maar ze zullen het met de beste bedoelingen doen. Ik vind een baby besnijden of oorbellen geven net zo shocking. Het is maar wat je overtuigingen zijn.tuttebel schreef:ik vind het echt akelig om te zien. Dat mensen echt zo met baby's omgaan vind ik echt shocking
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
TGR schreef:Het is niet gemeen of met slaan ofzo. Vind de reacties een beetje overtrokken. Heel voorzichtig gaan ze idd niet om met de baby, maar baby's huilen zo vaak om dingen dat ik moeilijk kan zeggen of het pijn, ongemak of gewoon irritatie is.
Ik vind dit zeker een manier van martelen. Als je zoiets doet spoor je niet. We zullen haar eens zo laren slingeren huilt ze ook.
Enne niet gemeen????? Het is idioot zo gemeen
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
TGR schreef:Ik ook, maar ze zullen het met de beste bedoelingen doen. Ik vind een baby besnijden of oorbellen geven net zo shocking. Het is maar wat je overtuigingen zijn.tuttebel schreef:ik vind het echt akelig om te zien. Dat mensen echt zo met baby's omgaan vind ik echt shocking
Tja, maar als je die overtuiging hebt dat het goed voor zo'n kindje ben dan heb je denk ik echt totaal geen inzicht in de gevaren ervan. Ik zie al helemaal voor me dat ze het kindje per ongeluk laten vallen tijdens dit jongleren of dat ze straks ledematen uit de kom hebben. Maarja, mijn overtuiging is dan ook dat je voorzichtig met een kindje om moet gaan en vindt dit dan ook echt naar om te zien.
tuttebel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12
Aan de reacties te lezen is dit niet een filmpje dat ik wil zien!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Stelletje debielen. Overtuiging of niet iedereen kan toch bedenken dat dit een keer flink mis moet gaan. Of je laat per ongeluk los of je trekt een zenuw los. Nee echt top therapie ....
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
TGR en Smikkell aan het huilen van de baby hoor je echt wel dat hij pijn heeft/bang is. Dit is geen miepen zeuren of mopperen, dit is krijsen van pijn en angst.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Idd erg zielig, zou die vrouw met alle liefde zelf aan 1 arm rond willen slingeren
Toen ik zwanger was zat hub eens ee documantaire te kijken over hoe ze in andere landen met baby's omgaan qua gewoonten. Was een land, geen idee meer welke, waarbij ze baby's pal in de zon neer legden. Dat was goed voor de huid ( ) baby was helemaal verbrand en huilde omdat hij zoveel pijn had.
Ik heb toen niet meer gekeken, phff.
Toen ik zwanger was zat hub eens ee documantaire te kijken over hoe ze in andere landen met baby's omgaan qua gewoonten. Was een land, geen idee meer welke, waarbij ze baby's pal in de zon neer legden. Dat was goed voor de huid ( ) baby was helemaal verbrand en huilde omdat hij zoveel pijn had.
Ik heb toen niet meer gekeken, phff.
Bah, Heb maar een klein stukje gezien. Dacht ook dat het een pop was, helaas.. Idioten.
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
TGR schreef:Ik ook, maar ze zullen het met de beste bedoelingen doen. Ik vind een baby besnijden of oorbellen geven net zo shocking. Het is maar wat je overtuigingen zijn.tuttebel schreef:ik vind het echt akelig om te zien. Dat mensen echt zo met baby's omgaan vind ik echt shocking
Nou wat een beste bedoelingen, dit filmpje slaat toch nergens op!
vlindertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 358
Registratiedatum : 09-02-11
Met de beste bedoelingen? Dit is gewoon kindermishandeling hoor, niks meer en niks minder. Ik hoop van harte dat de baby's niks hebben opgelopen..
Gast- Gast
Bah wordt gewoon helemaal misselijk van het zien... kon het ook niet afkijken
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
+1Lejow schreef:Heb eerst even reacties gelezen, en ik ga de link dus niet openen
Gast- Gast
Ik heb lang getwijfeld of ik wel wilde kijken. Uiteindelijk heeft de nieuwsgierigheid gewonnen, maar nu zit ik met tranen in mijn ogen. Heb dus snel weer weg geklikt.
Het enige wat ik kan denken: :affraid:
Het enige wat ik kan denken: :affraid:
_Mashimaro_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 491
Punten : 636
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: