Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

russische babymassage, stel idioten

+31
SarahKey
Minx
Makamba
tuttebel
TGR
Puggle
Floor
CCC
_Jet
Lejow
Muurvlindertje
LMCurious
Ayla
Esperanza
Sylvana
Tiara
Aggi
lief
Fearie
L!ND@
Pussycat
kwak
PapillonRose
Océane
Printje
Elsje
teletascha
TukTuk
Star007
Laced
Tazz
35 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

russische babymassage, stel idioten - Pagina 2 Empty Re: russische babymassage, stel idioten

Bericht  Gast zo 4 maa 2012 - 10:12

Ik durf 'm nu ook niet meer te openen haha

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

russische babymassage, stel idioten - Pagina 2 Empty Re: russische babymassage, stel idioten

Bericht  CCC zo 4 maa 2012 - 10:24

Ik durf 'm niet te openen vrees ik... Is beter van niet, anders zit ik hier te janken...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Floor zo 4 maa 2012 - 10:30

ik durf niet te kijken als ik de reacties hier lees. Dan jank ik heel de boel bij elkaar en slaap ik vannacht niet of heb ik nachtmerries.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Puggle zo 4 maa 2012 - 10:31

Ik durf ook niet meer te kijken, de reacties zijn al erg genoeg!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  TGR zo 4 maa 2012 - 10:35

Het is niet gemeen of met slaan ofzo. Vind de reacties een beetje overtrokken. Heel voorzichtig gaan ze idd niet om met de baby, maar baby's huilen zo vaak om dingen dat ik moeilijk kan zeggen of het pijn, ongemak of gewoon irritatie is.

Ik keur het niet goed, het ziet er link uit, maar jullie doen of ze de baby martelen en dat zie ik niet zo, ik zie roekeloosheid en onvoorzichtigheid.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast zo 4 maa 2012 - 10:37

TGR schreef:Het is niet gemeen of met slaan ofzo. Vind de reacties een beetje overtrokken. Heel voorzichtig gaan ze idd niet om met de baby, maar baby's huilen zo vaak om dingen dat ik moeilijk kan zeggen of het pijn, ongemak of gewoon irritatie is.

Ik keur het niet goed, het ziet er link uit, maar jullie doen of ze de baby martelen en dat zie ik niet zo, ik zie roekeloosheid en onvoorzichtigheid.
Eens

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 4 maa 2012 - 10:39

Smikkell schreef:
TGR schreef:Het is niet gemeen of met slaan ofzo. Vind de reacties een beetje overtrokken. Heel voorzichtig gaan ze idd niet om met de baby, maar baby's huilen zo vaak om dingen dat ik moeilijk kan zeggen of het pijn, ongemak of gewoon irritatie is.

Eens

Nou sorry, maar een baby door de lucht slingeren aan 1 arm, vind ik marteling.

*edit* Ja, ik heb op de link geklikt, en het welgeteld 10 seconden volgehouden..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  tuttebel zo 4 maa 2012 - 10:40

ik vind het echt akelig om te zien. Dat mensen echt zo met baby's omgaan vind ik echt shocking
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Bericht  TGR zo 4 maa 2012 - 10:43

tuttebel schreef:ik vind het echt akelig om te zien. Dat mensen echt zo met baby's omgaan vind ik echt shocking
Ik ook, maar ze zullen het met de beste bedoelingen doen. Ik vind een baby besnijden of oorbellen geven net zo shocking. Het is maar wat je overtuigingen zijn.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Printje zo 4 maa 2012 - 10:43

Ik vind dit zeker een manier van martelen. Als je zoiets doet spoor je niet. We zullen haar eens zo laren slingeren huilt ze ook.

Enne niet gemeen????? Het is idioot zo gemeen
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  tuttebel zo 4 maa 2012 - 10:50

TGR schreef:
tuttebel schreef:ik vind het echt akelig om te zien. Dat mensen echt zo met baby's omgaan vind ik echt shocking
Ik ook, maar ze zullen het met de beste bedoelingen doen. Ik vind een baby besnijden of oorbellen geven net zo shocking. Het is maar wat je overtuigingen zijn.

Tja, maar als je die overtuiging hebt dat het goed voor zo'n kindje ben dan heb je denk ik echt totaal geen inzicht in de gevaren ervan. Ik zie al helemaal voor me dat ze het kindje per ongeluk laten vallen tijdens dit jongleren of dat ze straks ledematen uit de kom hebben. Maarja, mijn overtuiging is dan ook dat je voorzichtig met een kindje om moet gaan en vindt dit dan ook echt naar om te zien.
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Bericht  Makamba zo 4 maa 2012 - 11:19

Aan de reacties te lezen is dit niet een filmpje dat ik wil zien!
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Minx zo 4 maa 2012 - 11:21

Stelletje debielen. Overtuiging of niet iedereen kan toch bedenken dat dit een keer flink mis moet gaan. Of je laat per ongeluk los of je trekt een zenuw los. Nee echt top therapie ....
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Ayla zo 4 maa 2012 - 19:25

TGR en Smikkell aan het huilen van de baby hoor je echt wel dat hij pijn heeft/bang is. Dit is geen miepen zeuren of mopperen, dit is krijsen van pijn en angst.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  SarahKey zo 4 maa 2012 - 19:33

Idd erg zielig, zou die vrouw met alle liefde zelf aan 1 arm rond willen slingeren Evil or Very Mad

Toen ik zwanger was zat hub eens ee documantaire te kijken over hoe ze in andere landen met baby's omgaan qua gewoonten. Was een land, geen idee meer welke, waarbij ze baby's pal in de zon neer legden. Dat was goed voor de huid ( Evil or Very Mad Evil or Very Mad ) baby was helemaal verbrand en huilde omdat hij zoveel pijn had.

Ik heb toen niet meer gekeken, phff.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Happy zo 4 maa 2012 - 23:43

Bah, Heb maar een klein stukje gezien. Dacht ook dat het een pop was, helaas.. Idioten. Sad

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  vlindertje zo 4 maa 2012 - 23:48

TGR schreef:

Nou wat een beste bedoelingen, dit filmpje slaat toch nergens op!
vlindertje
vlindertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 358
Registratiedatum : 09-02-11

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 9:33

Met de beste bedoelingen? Dit is gewoon kindermishandeling hoor, niks meer en niks minder. Ik hoop van harte dat de baby's niks hebben opgelopen..

Gast
Gast

Bericht  pitbullgup ma 5 maa 2012 - 22:18

Bah wordt gewoon helemaal misselijk van het zien... kon het ook niet afkijken Evil or Very Mad pale Sad
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 22:20

Lejow schreef:Heb eerst even reacties gelezen, en ik ga de link dus niet openen Rolling Eyes
+1

Gast
Gast

Bericht  _Mashimaro_ ma 5 maa 2012 - 22:27

Ik heb lang getwijfeld of ik wel wilde kijken. Uiteindelijk heeft de nieuwsgierigheid gewonnen, maar nu zit ik met tranen in mijn ogen. Heb dus snel weer weg geklikt.

Het enige wat ik kan denken: :affraid: pale
_Mashimaro_
_Mashimaro_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 491
Punten : 636

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: