Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Steps jurkjes en Addy van den krommenacker

3 plaatsers

Ga naar beneden

Steps jurkjes en Addy van den krommenacker Empty Steps jurkjes en Addy van den krommenacker

Bericht  silly-one zo 4 maa 2012 - 0:13

Wie kan er ook niet wachten op de eerste jurken van Addy?

Ik ben hard op zoek naar een gala jurk voor een bruiloft en gala ( beide dresscode white tie met een knipoog) en ik vind het gewoon jammer om een jurk te kopen die ik maar twee keer aan kan. Gisteren even bij Steps binnen gestapt en kreeg daar te horen dat Addy van de Krommenacker einde maart begin april met verschillende jurken komt. Ik ben nu best benieuwd naar de ontwerpen, aangezien ik die dan ook na deze twee feesten de jurk gewoon in de zomer kan dragen.

Ik heb me nu maar aangemeld voor de nieuwsbrief, maar de prijzen van de jurken zijn wel aan de hoge kant dus begin nu te twijfelen haha. Aangezien ik toch wel een dure smaak heb over het algemeen. Ik ben benieuwd naar de jurken.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Steps jurkjes en Addy van den krommenacker Empty Re: Steps jurkjes en Addy van den krommenacker

Bericht  Linnie1985 zo 4 maa 2012 - 0:37

Steps is zoiezo al duur. Heb er een keer een hele mooie jurk gekocht, in de uitverkoop voor 40 euro. Normaal koste hij iets van 100 euro:-D
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Steps jurkjes en Addy van den krommenacker Empty Re: Steps jurkjes en Addy van den krommenacker

Bericht  Gast zo 4 maa 2012 - 6:18

Als ik straks 20 kilo ben afgevallen betaald mijn vriend een Steps-jurk voor mij, dus ik ben erg benieuwd naar de collectie, want ik vind de collectie nu niet zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Steps jurkjes en Addy van den krommenacker Empty Re: Steps jurkjes en Addy van den krommenacker

Bericht  Prosecco zo 4 maa 2012 - 7:19

Wat ik van de jurken gezien heb vond ik fantastisch dus ik hoop dan ook dat ik eind maart nog geld heb om zo'n jurk te kopen!
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Steps jurkjes en Addy van den krommenacker Empty Re: Steps jurkjes en Addy van den krommenacker

Bericht  silly-one zo 4 maa 2012 - 10:32

Van de blauw-zwarte serie heb ik er eentje gezien die ik echt wel geschikt vind voor mijn doelen. Die wil ik zeker gaan passen.
Verder kan het voor mij niet snel genoeg 13 maart zijn, want dan komt de laatste serie 'uit'.

#ganuvastsparen
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Steps jurkjes en Addy van den krommenacker Empty Re: Steps jurkjes en Addy van den krommenacker

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum