Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mislukte / zeer aparte tattoo's..

+13
Toet
Lady Starstruck
ExpressoB
Océane
Caresses
juffie001
Curious
Merai
TukTuk
Nora
Rovine
Kerel
Roza
17 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Mislukte / zeer aparte tattoo's.. - Pagina 3 Empty Re: Mislukte / zeer aparte tattoo's..

Bericht  Paper Crown zo 4 maa 2012 - 21:42

Op E-Entertaintment heb je een programma, dokter 90210 Extreme. Daar gebeuren de meest bizarre lichaamsverminkingen. Zo was een vrouw die haar tong in 2 en liet splijten,zag je dus die 2 helften afzonderlijk van elkaar bewegen.. No en weer een andere die antennes in dr hoofd liet zetten.. is toch bizar?!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mislukte / zeer aparte tattoo's.. - Pagina 3 Empty Re: Mislukte / zeer aparte tattoo's..

Bericht  Zwerver zo 4 maa 2012 - 21:46

Toet schreef:
Merai schreef:Hmm nou als jullie het zeggen Wink

Zou het zelf niet doen maar als je dan toch iets fouts zet liever dit. Een klasgenootje op de middelbare school had made in holland onder zijn voet staan, net als bij de barbies zeg maar. Vond ik ook wel komisch.

Een vriend van mij heeft zijn schoenmaat onder zijn voet staan haha een rondje met 44 er in Mislukte / zeer aparte tattoo's.. - Pagina 3 394967
Hahaha, ik vind het grappig Very Happy
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mislukte / zeer aparte tattoo's.. - Pagina 3 Empty Re: Mislukte / zeer aparte tattoo's..

Bericht  ExpressoB zo 4 maa 2012 - 23:10

2CKC2 schreef:Op E-Entertaintment heb je een programma, dokter 90210 Extreme. Daar gebeuren de meest bizarre lichaamsverminkingen. Zo was een vrouw die haar tong in 2 en liet splijten,zag je dus die 2 helften afzonderlijk van elkaar bewegen.. No en weer een andere die antennes in dr hoofd liet zetten.. is toch bizar?!

Is het ook, mensen zijn gek joh. Kijk maar eens naar die afbeeldingen die ik heb geplaatst. Ik zat ook echt met verbazing te kijken naar wat ik allemaal tegen kwam.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mislukte / zeer aparte tattoo's.. - Pagina 3 Empty Re: Mislukte / zeer aparte tattoo's..

Bericht  Rush zo 4 maa 2012 - 23:38

Mislukte / zeer aparte tattoo's.. - Pagina 3 Tattoo-gone-wrong-with-spelling-b


Mislukte / zeer aparte tattoo's.. - Pagina 3 Attachment

Mislukte / zeer aparte tattoo's.. - Pagina 3 980d7_epic_pictures_what-goes-comes-around
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mislukte / zeer aparte tattoo's.. - Pagina 3 Empty Re: Mislukte / zeer aparte tattoo's..

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 5:55

Die tatoeages waar spelfouten in zijn gemaakt vind ik echt gewoon stom. Dat controleer je toch extra goed voordat je 'm er op laat zetten..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mislukte / zeer aparte tattoo's.. - Pagina 3 Empty Re: Mislukte / zeer aparte tattoo's..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum